Huh huh… Lounas 57,- no eipä tarvi ovia avata…
Vaikka kuinka on lähiruokaa, ”arvokas” (voisi olla myös irvokas) miljöö , ei se kuitenkaan tuota hintaa selitä…vaan ahneus jolla on tunnetusti paskanen loppu kuten Lapuan Liikkeellä aikoinaan…
Kosolan Kievarin hinnat
25
1371
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan siinä monellaasta evästä tuos hinnas. Mä en tekis tuolla hintaa
- Anonyymi
no sulta ny ei oo kysyttykään ja osaakko edes tehdä ...HÄ?
- Anonyymi
Mistään arkiruokailustahan ei kyse. Kerran vuodessa Itsenäisyyspäivän juhla-ateria 51,35 ALV 11% = 57 eur. Hinta on varsin kohtuullinen, paikat LOPPUUNMYYTY
- Anonyymi
kohtuullinen ,,kenen mielestä ,sunko ? HA Ha naurattaa....kyllä lounaan maksimihinta pyhinä on korkeintaan 22-25 euroa alveinensa....tuoshan hinnassa on yksinäisen ihmisen 2 viikon ruokaan menevä raha....on hinnat kohdillaaan juu sano.tolla menolla avajaisia ei kannata pitää ,,pidetään konkurssi samantien.....annan elinaikaa firmalle noilla hinnoilla korkeintaan 2 vuotta.niinhän siinä kävi asemakadunkin kalastus vai mikä viehekauppa se ny olikaan,
- Anonyymi
Ja Joululounas, seki 54,- on hirveet hinnat
- Anonyymi
Vaikia on jälkeenpäin korjata jos heti alusta saa kalliin paikan maineen… yksittäiset ihmiset on pidemmänpäälle harvassa kotka tuollaisia hintoja maksaa. Käydään kerran ja se on sitten siinä…
- Anonyymi
juuri näin
- Anonyymi
Se on tilausravintola mm. perhejuhlia varten. Kahvila samalla periaatteella. Eihän sillä mitään mahiksia olisi kilpailla Emberin kanssa. Mutta uskon turistibusseja olevan useinkin pihassa. Eläkeläisillä on valuuttaa.
- Anonyymi
minkä witun emperin,,sillähän on firma tyhjillään ja hinnat laitettu alas ,,konkurssia odotellessa
- Anonyymi
huonot o parkkipaikat ku 3 muuta firmaa lassilanrannassa vie ne
- Anonyymi
Ja Joululounas 54,- on hirveet hinnat!
- Anonyymi
Apuvoimiin kannattaisi kiinnittää huomioita, miettiä mikä on kievarin edun mukaista suuren yleisön silmissä. Turhaan ottaa " aktivisti" mainetta.
- Anonyymi
Hienoa, kun Lapualle tuli tasokas ravintola. Olen eläkeläinen, ja harrastan hyvissä ravintoloissa syömistä ehkä keskimäärin kerran kuukaudessa.
Nyt ei tarvitse lähteä Seinäjoelle tai Vaasaan.
Juurella ravintola. hinnat on ihan kohtuulliset ottaen huomioon paikan tason.
En ymmärrä miksi pitää täällä valittaa korkeista hinnoista, pitää mennä ABC:lle jos haluaa syödä halvemmalla.- Anonyymi
sä et ole kuule kunnon ruokaa nähnykkään ,,,eläkeläänen ja harrastat ravintoloissa syömistä Ha-sanon mä .sulle kelpaa vähempikin ei tartte olla itteänsä niin täynnä
- Anonyymi
kysymyshän ei ole siitä kellä on varaa maksaa vaan siitä kannattaako perus safkasta maksaa 50 euroa tai yli ,,,ei iittalan kynttilästäkään makseta 40 euroa jos sen arvo on vain 8 euroa.
kyllä normiruuan sunnuntaihinta maksimisaan hyväksyttävästi saa olla korkeintaan 25 euroa ei yhtään enempää.mutta hullut maksaa mitä vaan ja lyö pään seinään kun sanoo että lyö pää seinään...ei siinä mitään ,konkurssia odotellessa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sä et ole kuule kunnon ruokaa nähnykkään ,,,eläkeläänen ja harrastat ravintoloissa syömistä Ha-sanon mä .sulle kelpaa vähempikin ei tartte olla itteänsä niin täynnä
Täyteen syön itseni, kun syön maukasta ruokaa.
- Anonyymi
Miksikähän olut tuppi maksaa Jossain räkälässä 7 euroa, kun s-marketista saa oluen 2 eurolla, häh?
- Anonyymi
No mee sinne markettiin juomaan tupillinen, mitä häh??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mee sinne markettiin juomaan tupillinen, mitä häh??
Haen marketista ja juon kotona.
- Anonyymi
Kallis on kyllä abc.n juouluruokakin siihren nähden mitä on tarjolla.
- Anonyymi
Se ei mun ukkokullalle kelpaa
. - Anonyymi
Lapuan ABClta tänään..
KOHTUUHINTAINEN 19,90 annos sis.
Kirjolohta ja sinappi-smetanakastiketta (G,L)
Karjalanpaistia (G,L,M)
Joulukinkkua (G,L,M)
Talon sinappia (G,L,M)
Perunalaatikkoa (G,L)
Porkkanalaatikkoa (G,L)
Lanttulaatikkoa (G,L)
Keitetyt perunat (G,L,M,VEG)
Jouluinen salaattipöytä
Joulutorttu ja kahvi (L)
-notta se siitä kalleudesta
- Anonyymi
Köyhät syököön perunoita ja tonnikalaa kotonaan.
Me parempi väki syödään iikollipaita päällä Kosolassa. - Anonyymi
Lyhyt matka ajella seinäjoelle paljon hyvää ruokapaikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591