Posliiniksi saunailtaan

Anonyymi-ap

Meillä on huomenna miesten saunailta,, Ajattelin yllättää kaverit posliinilla ja ostin sitä varten karvanpoistoainetta.
Osa porukasta on bi-henkisiä, jotenka osa heistä saattaa suhtautua positiivisesti posliiniin .
Uskallanko kokeilla

32

3232

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellänikin posliini kalu ja tytöt tykkää, kaverit sauna illassa katsoo hölmöinä

    • Anonyymi

      Totta kai kannattaa kokeilla. Kerran posliini, niin aina poslari.

    • Anonyymi

      Vaimo ajaa sekasaunaan häpyhuulet paljaiksi ja jättää yläpuolelle lyhyeksi leikatun karvakolmion. Miehet tykkää katsella. Minä kiihotun kun toiset miehet katsovat vaimoa himoiten.

      • Anonyymi

        Vaimo siistii pillunsa samalla tavalla. Kaunista ja seksikästä kun vaimon häpyhuulet ovat täysin paljaana ja näkyvät kaikille miehille. Se karva vain korostaa sitä kuinka paljaana ja halukkaana ja tarjolla vaimon häpyhuulet muille miehille ovat. Ei vaimo niitä minun takia edes aja vaan siksi että saa näyttää häpyhuulensa kavereilleni. Parasta kun kavereilla alkaa heijarit kovettua. Kun vaimon nännitkin kovettuvat, tietää että vaimo on huomannut kuinka kavereille alkaa veri pakkautumaan kullinvarteen ja vaimo haluaisi ja jokainen kaverikin haluaisi että joku kavereista työntää ensimmäisenä spermat vaimoni pilluun.


    • Anonyymi

      Ite kans vedän posliiniksi :) Sheivaan toki myös reidet ja sääret sekä tietty kainalot

    • Anonyymi

      Minullakin posliini ,parivuotta sitten lenkkisaunassa naapurin pappa ajeli karvat, Siitä asti olen ollut karvoitta. Vastapalveluna ajelin hänet karvattomaksi. Kyseinen mies kertoi myös vaimonsa tykkäävän posliinipinnasta.

    • Anonyymi

      Tääl­­­t­­­ä löydä­­­t nopeasti suku­­­pu­olt­­­a, suh­­­tei­­ta, tre­­­ff­it 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/J4h5S0

    • Anonyymi

      Miten kävi? Itsellä samanlainen ilta tulossa...

    • Anonyymi

      On kyllä ihan normaalia ajaa posliiniksi kulli. Ihan tavalliset perheenisät ajelevat itsensä eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Sitäpaitsi tuntuu mukavalle

      • Anonyymi

        Niin on :) itse ajan kaikki karvat, sääriä ja kainaloita myöten


    • Anonyymi

      Uu­si s­eksi­tea­­­tteri avautu­­u Su­omeen! Ku­­­tsumme kai­­­kk­­­i­. Il­­mo­it­tau­­tum­ine­n ry­hmä­ämm­­e tääll­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N4m9N8

    • Anonyymi

      Ensin muakin hävetti mennä mut en tiiä huomasko kukaan karvattomuuttani edes, ei ainakaan sanonu kukaan mitään. En katsonut mikä oli muitten karvatilanne, me vaan saunottiin. Eli, karvat rohkeesti veks JOS siltä tuntuu. On niin yleistä miehilläkin näin oon kuullut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miks karvanpoistoainetta?? Mikset sheivaa? Paljon nopeampi ilman tommosia myrkkyjä munissa. Ite käytän partavaahtoo tai -geeliä, eri höylää tosin kuin partaan. Ei tuu näppyjä kun iho tottuu.

    • Anonyymi

      Mua kans aiemmin jännitti sama tilanne mut osalla oli myös posliini, isolla osalla jotenkin siistitty. Oikeestaan en tiiä oliko yhtään täysin ajamatonta. On nykyaikaa poistaa kaikki tai sit lyhentää reilusti. Rohkeasti vaan, ei kukaan ihmettele. Uimahallissa on tosi yleistä nähä karvattomia alapäitä miehillä.

    • Anonyymi

      Joo kyllä posliini on ok.kaiken ikäiset miehet ajelee,niin minäkin Mies 50

      • Anonyymi

        Ite 49 ja ilman karvoja pari vuotta. Muutaman kerran meinannut kasvattaa takas mut oon taas ajanut pois kun todennu että ilman parempi vaikka ajelusta oma vaivansa. Suihkussa illalla höylällä ja aamulla koneella alkava sänki pois. Näin pysyy täysin sileänä kun aamuin illoin ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite 49 ja ilman karvoja pari vuotta. Muutaman kerran meinannut kasvattaa takas mut oon taas ajanut pois kun todennu että ilman parempi vaikka ajelusta oma vaivansa. Suihkussa illalla höylällä ja aamulla koneella alkava sänki pois. Näin pysyy täysin sileänä kun aamuin illoin ajaa.

        Olen myös alapäästä täysin karvaton ja pidän siitä. Kalun ympäriltä, pakaroiden välistä ja kivespussista karvat pois. + 70bi.


    • Anonyymi

      Ihme ylistystä täällä... Itellä ja kavereilla ei oo vuosiin ollu karvoja enkä tiiä kellä olis. Ehkä 40+ papoilla voi olla?

    • Anonyymi

      Aina samaa jankkausta. Uskokaa jo, ei siinä oo mitään ihmeellistä että miehellä nuorella tai vanhemmalla ei oo karvoja! Osalla on ja osalla ei. Paljon oon nähny salilla ja uimahallissa täysin ilman karvoja eikä se oo mikään iso juttu. Kaikki tekee niinku itellä hyvältä tuntuu, itsekkin ajanut kaikki jo monta vuotta. Kyllä kehtaa olla ilman ihan rohkeasti, et oo aikoo.

    • Anonyymi

      On ihan OK jos miehellä ei oo karvaa. Ollaan saunottu usein kaveri- ja opiskelijaporukoilla, suht usein näkee tytöillä posliiniksi ajeltuja pimpsoja ja itsekkin kuulun näihin mutta poikien osalta harvemmin. Kaksi kertaa tainnut nähdä karvattomaksi ajetun munan noilla saunareissulla, useamminkin mielellään näkisi!

    • Anonyymi

      Jos sun kavereissa on samanlaista porukkaa kuin mun salilla niin et ole ainoa posliini. Ite oon ollut inttiajoista lähtien trimmattu/posliini eli nyt toistakymmentä vuotta, ja mun mielestä sheivaaminen on vaan yleistynyt. Itekin vähän ujostelin joskus kunnes tajusin että jokaiseen miesporukkaan mahtuu alapäästä karvaisia ja karvattomia miehiä.

    • Anonyymi

      Kokeilin myös tuota karvanpoistoainetta. Tehokasta on. Kaikki karvat lähti, koiraltakin.

    • Anonyymi

      Oman käden onnen hakijat ym.
      🥰✋️😇✌️🫠
      💝👼
      🎅🤶
      ❄️💐
      Rauhallista Joulua etäinen lähimmäinen...sinulle - yksin tai seurassa.

    • Anonyymi

      Vie mieluummin laatikko kaljaa ku paljaan kullis.

    • Anonyymi

      Ilman muuta uskallat! Bi henkiset katsoo ja nauttii, levitä vähän reisiä saatat nauttia katseista. T. Bi M 55v

    • Anonyymi

      No naisten saunailtaan kyllä ajellaan aina karvat pois, ei kehtaa karvaisena näyttäytyä…

    • Anonyymi

      Meillä tänään saunailta. Oon ollut vuosia posliini, en ole sittemmin kehdannut yhteissaunaan mennä. En vaan kehtaa. Muiden karvoista en tiedä, olen ollut tässä nykyisessä paikassa töissä kohta 3 vuotta joten näiden työkavereiden kanssa en ole saunonut. Milloin milläkin verukkeella oon jäänyt ulkopuolelle. Tarvis vissiin jättää ajamatta jos kesällä saunomaan taas. Eikö muita hävettänyt ekalla kerralla posliini???

      • Anonyymi

        Miesten saunailloista en tiedä mutta naisten saunoissa aivan normaalia että joillain on posliini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten saunailloista en tiedä mutta naisten saunoissa aivan normaalia että joillain on posliini.

        Naisilla varmaan onkin yleisempää, sen mitä oon lukenut niin moni mieskin ajelee. En oo koskaan nähnyt kyllä. Enkä mennyt muuten sinne saunaankaan, "ei tehnyt mieli". Ehkä sit joskus jos näkis muita karvattomia niin rohkenis ja kehtais mennä. Tää vaan tuntuu mukavammalta kuin karvoilla, siksi en ainakaan heti kasvata takas.

        Miltä susta naisena tuntuisi jos poikakaveri tai mies olis posliini?

        T:edellinen


    • Anonyymi

      Opiskeluajoista n. 10 vuotta sitten jäi mieleen kun illanvietossa loppuillasta päädyttiin sekasaunaan. Muutamia tyttöjä uskaltautui saunomaan poikien kans, yhdellä tytöistä oli posliini joka oli aivan kuin pikkutytöllä niin kyllähän siinä kalu kangistui ja tuli pitkä löylyreissu kun ei oikein voinut poiskaan lähteä ennenkuin muut olivat lähteneet.

    Ketjusta on poistettu 116 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe