Uusi laki ja uusi keho

Kertokaa nyt aitolaiset miten tämä trans-laki liittyy teihin? Miten teidän elämässä muuttuu jos ja kun translaki menee läpi? Mitä sellaista ette saa tehdä mitä saitte tehdä ennen kyseistä lakia?

Ynnä että miten jumalanne tulee trans-lain jälkeen "kostamaan" Suomelle kuten tällä palstalla on kerrottu? Miten jumalanne on "kostanut" niille maille, jotka ovat jo aikaisemmin hyväksyneet lain?

50

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pura muualla kieroutuneisuuttasi, sille on omia palstoja !

      • Kerro toki miten olen sinusta "kieroutunut"? Ynnä mikä pätevyys sinulla on määritellä minut "kieroutuneeksi"? Varsinkin kun sinä & co loukkaantuu verisesti ja syyttää minua vainosta jos kutsun teikäläisiä hihhuleiksi....


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kerro toki miten olen sinusta "kieroutunut"? Ynnä mikä pätevyys sinulla on määritellä minut "kieroutuneeksi"? Varsinkin kun sinä & co loukkaantuu verisesti ja syyttää minua vainosta jos kutsun teikäläisiä hihhuleiksi....

        Lyhyesti sanottuna lähes kaikki sinun tuotoksesi.


      • Heimo.Vesa kirjoitti:

        Lyhyesti sanottuna lähes kaikki sinun tuotoksesi.

        Voisitko kertoa hivenen tarkemmin? Kiitos. Eli jos sanon että en usko jumalaasi, niin sen jälkeenkö minä olen heti kieroitunut? Ymmärsinkö oikein?


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Voisitko kertoa hivenen tarkemmin? Kiitos. Eli jos sanon että en usko jumalaasi, niin sen jälkeenkö minä olen heti kieroitunut? Ymmärsinkö oikein?

        Se on turhaa.


      • Heimo.Vesa kirjoitti:

        Se on turhaa.

        Siis mikä on turhaa? Kerro nyt kun kerran tämän pallon liikkeelle laitoit....


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Siis mikä on turhaa? Kerro nyt kun kerran tämän pallon liikkeelle laitoit....

        Sinulle kirjoittaminen.


      • Heimo.Vesa kirjoitti:

        Sinulle kirjoittaminen.

        Tämä on tätä samaa "logiikkaa" kuin teillä hihhuleilla on tapana tehdä. Kun teiltä kysyy jotain ihan päivänselvää asiaa niin te ette vastaa yhtään mitään. Tai sitten naputatte ruutuun jotain aivan järjetöntä, kuten nyt taas tässä. Kolmas vaihtoehto on se, että vastauksena on pitkä pätkä raamatun tekstejä, joita ei pirukaan ota selvää että miten ne liittyvät asiaan.

        Ynnä sitten te vielä ihmettelette että miksi ihmeessä uskonne ei kiinnosta suurta osaa ihmisiä. No ei kiinnosta siksi, että teidän puheissanne ei ole pätkääkään tervettä järkeä. Suurin osa on täyttä huuhaata. Siksi ei olekkaan mikään ihme, että teistä hyvin harvat - siis aitolaisista - on suorittanut yliopistollisen loppututkinnon.

        Yliopistoissa kun pitää osata vasta tenteissä annettuihin kysymyksiin ja perustella seminaareissa näkökulmansa perusteellisesti faktoilla, ei saduilla. Tähän teillä ei ole minkäänlaisia eväitä mihinkään suuntaan, kun kaikki perustuu vain sokeaan tunteeseen että jumala on olemassa....


      • Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Tämä on tätä samaa "logiikkaa" kuin teillä hihhuleilla on tapana tehdä. Kun teiltä kysyy jotain ihan päivänselvää asiaa niin te ette vastaa yhtään mitään. Tai sitten naputatte ruutuun jotain aivan järjetöntä, kuten nyt taas tässä. Kolmas vaihtoehto on se, että vastauksena on pitkä pätkä raamatun tekstejä, joita ei pirukaan ota selvää että miten ne liittyvät asiaan.

        Ynnä sitten te vielä ihmettelette että miksi ihmeessä uskonne ei kiinnosta suurta osaa ihmisiä. No ei kiinnosta siksi, että teidän puheissanne ei ole pätkääkään tervettä järkeä. Suurin osa on täyttä huuhaata. Siksi ei olekkaan mikään ihme, että teistä hyvin harvat - siis aitolaisista - on suorittanut yliopistollisen loppututkinnon.

        Yliopistoissa kun pitää osata vasta tenteissä annettuihin kysymyksiin ja perustella seminaareissa näkökulmansa perusteellisesti faktoilla, ei saduilla. Tähän teillä ei ole minkäänlaisia eväitä mihinkään suuntaan, kun kaikki perustuu vain sokeaan tunteeseen että jumala on olemassa....

        No, saitko nyt sanottavasi sanoutua?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Tämä on tätä samaa "logiikkaa" kuin teillä hihhuleilla on tapana tehdä. Kun teiltä kysyy jotain ihan päivänselvää asiaa niin te ette vastaa yhtään mitään. Tai sitten naputatte ruutuun jotain aivan järjetöntä, kuten nyt taas tässä. Kolmas vaihtoehto on se, että vastauksena on pitkä pätkä raamatun tekstejä, joita ei pirukaan ota selvää että miten ne liittyvät asiaan.

        Ynnä sitten te vielä ihmettelette että miksi ihmeessä uskonne ei kiinnosta suurta osaa ihmisiä. No ei kiinnosta siksi, että teidän puheissanne ei ole pätkääkään tervettä järkeä. Suurin osa on täyttä huuhaata. Siksi ei olekkaan mikään ihme, että teistä hyvin harvat - siis aitolaisista - on suorittanut yliopistollisen loppututkinnon.

        Yliopistoissa kun pitää osata vasta tenteissä annettuihin kysymyksiin ja perustella seminaareissa näkökulmansa perusteellisesti faktoilla, ei saduilla. Tähän teillä ei ole minkäänlaisia eväitä mihinkään suuntaan, kun kaikki perustuu vain sokeaan tunteeseen että jumala on olemassa....

        >> pitkä pätkä raamatun tekstejä, joita ei pirukaan ota selvää että miten ne liittyvät asiaan <<

        Niihin tarvitaan Pyhä Henki, että aukeavat.

        >> kaikki perustuu vain sokeaan tunteeseen että jumala on olemassa.... <<

        Tunsin konkreettisesti kehossani, kuinka syntitaakka lähti, kun pyysin anteeksi syntejäni ja tulin uskoon. Olen nähnyt ilmestyksiä, mm. sain ilmestyksen helvetin tulijärvestä ja uskossa ollessani olen saanut muitakin ilmestyksiä. Olen saanut rukousvastauksia, olen saanut rukoilla toisen puolesta, joka parani jne. Kyllä Jumala itsensä todelliseksi tekee, kun on ihmisen aika tulla pelastukseen. Siihen asti, ei mahda mitään. Minua ei kiinnosta miljoonaa kertaa mm. sinulle ruveta laittamaan asioita ja esimerkkejä siitä, kuinka eri tavoin Jumala ilmesyy uskovan elämässä. Ihmiset ja esimerkit eivät uskoa toisessa ihmisessä synnytä, vaan Jumala. Ei-uskova se minäkin ennen olin. Luulin itsekin ennen uskoontuloani, että se oli varmaankin jotain symbolista, kun kuulin, kuinka uskovat väittivät, että Jumala puhuu heille jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> pitkä pätkä raamatun tekstejä, joita ei pirukaan ota selvää että miten ne liittyvät asiaan <<

        Niihin tarvitaan Pyhä Henki, että aukeavat.

        >> kaikki perustuu vain sokeaan tunteeseen että jumala on olemassa.... <<

        Tunsin konkreettisesti kehossani, kuinka syntitaakka lähti, kun pyysin anteeksi syntejäni ja tulin uskoon. Olen nähnyt ilmestyksiä, mm. sain ilmestyksen helvetin tulijärvestä ja uskossa ollessani olen saanut muitakin ilmestyksiä. Olen saanut rukousvastauksia, olen saanut rukoilla toisen puolesta, joka parani jne. Kyllä Jumala itsensä todelliseksi tekee, kun on ihmisen aika tulla pelastukseen. Siihen asti, ei mahda mitään. Minua ei kiinnosta miljoonaa kertaa mm. sinulle ruveta laittamaan asioita ja esimerkkejä siitä, kuinka eri tavoin Jumala ilmesyy uskovan elämässä. Ihmiset ja esimerkit eivät uskoa toisessa ihmisessä synnytä, vaan Jumala. Ei-uskova se minäkin ennen olin. Luulin itsekin ennen uskoontuloani, että se oli varmaankin jotain symbolista, kun kuulin, kuinka uskovat väittivät, että Jumala puhuu heille jne.

        Kerro nyt mitä se sinun jumalasi on sulle viimeksi vastannut?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kerro nyt mitä se sinun jumalasi on sulle viimeksi vastannut?

        Etkö osaa lukea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea?

        Vai että ihan tulijärvestä sait "kuvan"? Ja tästä tulijärvestä ajattelit sitten kertoa myös muille ihmisille? Ajatella jos olisit opettaja ja pääsisit kertomaan lapsille että jos ette usko jumalaan niin joudutte kiehuvaan tulijärveen. Mitä luulet kuinka pitkään voisit toimia opena?


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> pitkä pätkä raamatun tekstejä, joita ei pirukaan ota selvää että miten ne liittyvät asiaan <<

        Niihin tarvitaan Pyhä Henki, että aukeavat.

        >> kaikki perustuu vain sokeaan tunteeseen että jumala on olemassa.... <<

        Tunsin konkreettisesti kehossani, kuinka syntitaakka lähti, kun pyysin anteeksi syntejäni ja tulin uskoon. Olen nähnyt ilmestyksiä, mm. sain ilmestyksen helvetin tulijärvestä ja uskossa ollessani olen saanut muitakin ilmestyksiä. Olen saanut rukousvastauksia, olen saanut rukoilla toisen puolesta, joka parani jne. Kyllä Jumala itsensä todelliseksi tekee, kun on ihmisen aika tulla pelastukseen. Siihen asti, ei mahda mitään. Minua ei kiinnosta miljoonaa kertaa mm. sinulle ruveta laittamaan asioita ja esimerkkejä siitä, kuinka eri tavoin Jumala ilmesyy uskovan elämässä. Ihmiset ja esimerkit eivät uskoa toisessa ihmisessä synnytä, vaan Jumala. Ei-uskova se minäkin ennen olin. Luulin itsekin ennen uskoontuloani, että se oli varmaankin jotain symbolista, kun kuulin, kuinka uskovat väittivät, että Jumala puhuu heille jne.

        Joko tämän päivän kiintiösi alkaa olla täynnä teinien näsäviisautta?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Vai että ihan tulijärvestä sait "kuvan"? Ja tästä tulijärvestä ajattelit sitten kertoa myös muille ihmisille? Ajatella jos olisit opettaja ja pääsisit kertomaan lapsille että jos ette usko jumalaan niin joudutte kiehuvaan tulijärveen. Mitä luulet kuinka pitkään voisit toimia opena?

        Miksi kertoisin tulijärvestä esim. lapsille..? Tai ylipäänsä tuolla tyylillä, miten sinä asiat esität?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Vai että ihan tulijärvestä sait "kuvan"? Ja tästä tulijärvestä ajattelit sitten kertoa myös muille ihmisille? Ajatella jos olisit opettaja ja pääsisit kertomaan lapsille että jos ette usko jumalaan niin joudutte kiehuvaan tulijärveen. Mitä luulet kuinka pitkään voisit toimia opena?

        Kiinnostavaa, että juuri tuo tulijärvi kiinnitti huomiosi, vaikka kommentissa luki paljon muutakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kertoisin tulijärvestä esim. lapsille..? Tai ylipäänsä tuolla tyylillä, miten sinä asiat esität?

        Miksi sitten täällä kerrot "nähneesi" tulijärven johon joutuu jos ei usko kuten sinä tahdot?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostavaa, että juuri tuo tulijärvi kiinnitti huomiosi, vaikka kommentissa luki paljon muutakin.

        Koska se on niin lapsellinen "kuva". Kuinka kukaan aikuinen ihminen voi ihan tosissaan uskoa moista?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Miksi sitten täällä kerrot "nähneesi" tulijärven johon joutuu jos ei usko kuten sinä tahdot?

        Siihen näköjään takerrut kaikkein eniten.

        >> tulijärven johon joutuu jos ei usko kuten sinä tahdot? <<

        Todellakaan en ole sanonut eläissäni jotain niin tyhmää, kuten että joku joutuu tulijärveen, jos ei usko kuten minä tahdon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siihen näköjään takerrut kaikkein eniten.

        >> tulijärven johon joutuu jos ei usko kuten sinä tahdot? <<

        Todellakaan en ole sanonut eläissäni jotain niin tyhmää, kuten että joku joutuu tulijärveen, jos ei usko kuten minä tahdon.

        Et vastsannut siihen mitä kysyin. Miksi sinun piti kertoa tulijärvestä tuossa tekstissäsi?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Et vastsannut siihen mitä kysyin. Miksi sinun piti kertoa tulijärvestä tuossa tekstissäsi?

        Koska se oli minun elämäni yksi tapaus, josta kerroin.

        Ilm. 20:15
        Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska se oli minun elämäni yksi tapaus, josta kerroin.

        Ilm. 20:15
        Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

        Niin että sinäkö et muka omasta mielestäsi millään tavalla peloittele ihmisiä kun kerrot että "joka ei ollut elämän kirjaan kirjoittettu, se heitettiin tuliseen järveen"? Pääpaino sanalla "se" jolla viitataan siis kaikkiin ihmisiin. Ei vain sinuun....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Koska se on niin lapsellinen "kuva". Kuinka kukaan aikuinen ihminen voi ihan tosissaan uskoa moista?

        😁 Sanon vain, että joku ohimenevä oman pään tuotos tuskin paljoakaan hetkauttaisi ja saisi ketään uskoon ja synnintuntoon tulemaan, jos se olisi vain joku ohimenevä oman pään tuotos, mitä pitkin päivää päässä muutenkin pyörii.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Niin että sinäkö et muka omasta mielestäsi millään tavalla peloittele ihmisiä kun kerrot että "joka ei ollut elämän kirjaan kirjoittettu, se heitettiin tuliseen järveen"? Pääpaino sanalla "se" jolla viitataan siis kaikkiin ihmisiin. Ei vain sinuun....

        Se on Raamatun sanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on Raamatun sanaa.

        Ja tämäkö sana pitää kertoa myös pikkulapsille?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ja tämäkö sana pitää kertoa myös pikkulapsille?

        Vastasin jo tuohon.

        Sinun kanssasi on turha jatkaa kommentointia, sinähän teilaat toisten ihmisten omat elämäntarinatkin, joista sinulla ei kuitenkaan ole hajuakaan, mitä toinen on kokenut.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ja tämäkö sana pitää kertoa myös pikkulapsille?

        Sitä ei kerrota liian pienille lapsille, se voi pelottaa ja hämmentää. Siksi ei kerrota homoista tai transsuistakaan. Mutta setan jutut on sinusta ok vaikka nuoret on jo nyt ihan sekaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei kerrota liian pienille lapsille, se voi pelottaa ja hämmentää. Siksi ei kerrota homoista tai transsuistakaan. Mutta setan jutut on sinusta ok vaikka nuoret on jo nyt ihan sekaisin.

        Heh heheh hee. Vai ei kerrota lapsille? Kysyppä asiaa tuolta niin ymmärrät kyllä että helvetillä pelottelu on tärkeä osa hihhuleiden kasvatusta:

        https://www.uskontojenuhrientuki.fi

        PS, Oletko koskaan muute kuullut järjestöstä "ateismin uhrit ry"?


    • Anonyymi

      Miten sinun elämäsi muuttuisi, jos lakkaisit vouhottamasta uskovia vastaan? Olisi varmaan seesteisempää.

      • Niin pitkää minä "vouhotan" heitä vastaan kun he haluavat rajoittaa muiden elämää ihan konkreettisesti. Mutta kerro nyt miten minä olen yrittänyt rajoittaa sinun & co elämää? Olenko vaatinut että he eivät enää saa käydä kirkossa?

        Olenko vaatinut heitä "eheytymään" ateisteiksi? Olenko vaatinut että he eivät saa enää kokoontua yhdessä? En ole. Mutta sen sijaan teillä aitolaisilla on ihmeellinen tarve "laittaa" ihmiset toimimaan kuten te haluatte.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Niin pitkää minä "vouhotan" heitä vastaan kun he haluavat rajoittaa muiden elämää ihan konkreettisesti. Mutta kerro nyt miten minä olen yrittänyt rajoittaa sinun & co elämää? Olenko vaatinut että he eivät enää saa käydä kirkossa?

        Olenko vaatinut heitä "eheytymään" ateisteiksi? Olenko vaatinut että he eivät saa enää kokoontua yhdessä? En ole. Mutta sen sijaan teillä aitolaisilla on ihmeellinen tarve "laittaa" ihmiset toimimaan kuten te haluatte.

        Sinulta kysyttiin:
        Miten sinun elämäsi muuttuisi, jos lakkaisit vouhottamasta uskovia vastaan? Olisi varmaan seesteisempää.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Niin pitkää minä "vouhotan" heitä vastaan kun he haluavat rajoittaa muiden elämää ihan konkreettisesti. Mutta kerro nyt miten minä olen yrittänyt rajoittaa sinun & co elämää? Olenko vaatinut että he eivät enää saa käydä kirkossa?

        Olenko vaatinut heitä "eheytymään" ateisteiksi? Olenko vaatinut että he eivät saa enää kokoontua yhdessä? En ole. Mutta sen sijaan teillä aitolaisilla on ihmeellinen tarve "laittaa" ihmiset toimimaan kuten te haluatte.

        >> teillä aitolaisilla on ihmeellinen tarve "laittaa" ihmiset toimimaan kuten te haluatte <<

        Tämä on sinun ja sinun kaltaistesi uunoakin uunompi väite. Kukaan uskova ei yritä oman halunsa mukaan ketään laittaa toimimaan, vaan saada ihmiset uskomaan, mikä on Jumalan tahto Raamatun sanan mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >> teillä aitolaisilla on ihmeellinen tarve "laittaa" ihmiset toimimaan kuten te haluatte <<

        Tämä on sinun ja sinun kaltaistesi uunoakin uunompi väite. Kukaan uskova ei yritä oman halunsa mukaan ketään laittaa toimimaan, vaan saada ihmiset uskomaan, mikä on Jumalan tahto Raamatun sanan mukaan.

        Onpas todella typerä kommentti. Siis te noudattatte raamatun sanaa mutta ette halua ketään toimimaan kuten te haluatte. Kunhan he vain noudattavat raamatun sanaa. Tajuatko nyt itsekkään miten typerä tuollainen "ajatelma" oikein on? Aivan täydellinen kehäpäätelmä.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kehäpäätelmä


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Onpas todella typerä kommentti. Siis te noudattatte raamatun sanaa mutta ette halua ketään toimimaan kuten te haluatte. Kunhan he vain noudattavat raamatun sanaa. Tajuatko nyt itsekkään miten typerä tuollainen "ajatelma" oikein on? Aivan täydellinen kehäpäätelmä.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kehäpäätelmä

        Tyhmyys on kokonaan sinun puolellasi joka kerta, kun sanot jotain kristinuskoon liittyvää, koska et tajua koko kristinuskosta alkeitakaan.

        Ei se ole mikään "ajatelma", vaan sitä, mikä on kristityn päätehtävä tässä maailmassa Raamatun mukaan, eli kertoa, mitä Raamattun sanoo.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Onpas todella typerä kommentti. Siis te noudattatte raamatun sanaa mutta ette halua ketään toimimaan kuten te haluatte. Kunhan he vain noudattavat raamatun sanaa. Tajuatko nyt itsekkään miten typerä tuollainen "ajatelma" oikein on? Aivan täydellinen kehäpäätelmä.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kehäpäätelmä

        >> ette halua ketään toimimaan kuten te haluatte. Kunhan he vain noudattavat raamatun sanaa. <<

        Huomaan, että sinulla on ihan oikeasti ymmärrysongelmia....

        Tavaappa nyt tätä laittamaani lausetta itseksesi niin kauan, että huomaat, missä meni sinulla vikaan ymmärryksessä, koska noin en sanonut, mitä sinä väitit.

        "Kukaan uskova ei yritä oman halunsa mukaan ketään laittaa toimimaan, vaan saada ihmiset uskomaan, mikä on Jumalan tahto Raamatun sanan mukaan."


    • Anonyymi

      jos vihtorista tuntuu tyttömäiseltä niin hän voi posottaa uimahallissa naisten puolelle. siinä se. thats it.

      • Anonyymi

        Kyllä saa vihtori pysytellä nakkinsa kanssa omiensa lohkossa, vaikka kuinka tyttömäiseltä tuntuisi.


    • <<Kertokaa nyt aitolaiset miten tämä trans-laki liittyy teihin? Miten teidän elämässä muuttuu jos ja kun translaki menee läpi?>>

      1. Miehet ja transnaiset voi mennä naisten yksityisiin tiloihin kuten pukuhuoneisiin, koska translaki tekee sukupuolesta ilmoitusasian.
      2. Tilastoista tulee mitäänsanomattomampia, koska monissa kyselyissä kysytään asioita miehiltä ja naisilta, joten jos translaki menee läpi, tilastoista ei enää erota biologisia sukupuolia päänsisäisistä sukupuolista.
      3. Opettajilla on helpompi sekoittaa lasten päitä kouluissa, uskomaan, että he ovat muuta sukupuolta kuin mitä he ovat fyysisessä todellisuudessa.
      4. Se pilaa naisten urheilun jos transnaiset on mukana naisten urheilussa, koska miehet ja transnaiset on fyysisesti voimakkaampia ja nopeampia kuin naiset, joten se tekee urheilusta epäreilua ja estää naisia menestymästä urheilussa.

      <<Miten jumalanne on "kostanut" niille maille, jotka ovat jo aikaisemmin hyväksyneet lain?>>

      Se lukee kohdassa 2 Tessalonikalaisille 2:11-12: "Ja sentähden Jumala lähettää heille VÄKEVÄN EKSYTYKSEN, niin että HE USKOVAT VALHEEN, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet TOTUUTTA, vaan mielistyneet vääryyteen."

      Translain jälkeen opettajat kouluissa voivat tehokkaammin ja vapaammin sekoittaa lasten päitä, ja saada heidät uskomaan, että he ovat muuta sukupuolta kuin mitä he ovat fyysisessä todellisuudessa. Se ja nuo muut asiat joita listasin on se Jumalan rangaistus. Ihmiset menee syvemmälle heidän harhakuvitelmiin ja kauemmaksi totuudesta ja todellisuudesta.

      Pahuus ja kärsimys lisääntyy tietämättömyydessä ja harhakuvitelmissa. Transsukupuolisilla on paljon suuremmat itsemurhaluvut kuin muilla ihmisillä, joten lapsia ei pitäisi aivopestä transsukupuolisiksi. Se on vääryyttä.

      • Anonyymi

        😂 Onko joku edes väittänyt, että elämä uskovana siitä muuksi muuttuisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Onko joku edes väittänyt, että elämä uskovana siitä muuksi muuttuisi?

        Eihän se ole pääasia. Uskovaisille on tärkeää että elämä olisi muillakin yhtä ankeaa ja seksuaalisesti estynyttä kuin heillä.


    • Anonyymi

      Onhan se muuttunut paljonkin kun ennen sai olla näistä asioista ihan vapaa ja onnellisen tietämätön, niin nyt homouden ja trans-ym. sukupuolisen ihanuutta tulvii olohuoneeseen joka tuutista, Miksei sitä saa pitää kiinni omista käsityksistä asioista, aivan kuin sitä olisi pakko hyväksyä kaikenlaiset kummallisuudet. Eihän ihminen väärään kehoon voi syntyä, eikä mies synnyttää. On aivan turha syöttää minulle jotain pajun köyttä. Ja onhan se sosiaalinen ympäristöki muuttunut kun kaikki on niin sukupuoli-neutraalia. Aivan kuin kaikki loukkaantuisi jos kutsutaan mieheksi tai naiseksi. En minä ole mikään naisoletettu, olen naispuolinen ja minua pitää naiseksi sanoa. Loukkaanun jos minua sanotaan naisoletetuksi. Minä en oleta olevani vaan minä tiedän olevani nainen.

      • Onpa ihmeellinen olohuone. Ei meillä kyllä.

        Niin mikään ei muutu sinun kohdalla saat olla edelleen nainen.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Onpa ihmeellinen olohuone. Ei meillä kyllä.

        Niin mikään ei muutu sinun kohdalla saat olla edelleen nainen.

        Eikö teillä ole televisiota, nettiä tai radiota.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Onpa ihmeellinen olohuone. Ei meillä kyllä.

        Niin mikään ei muutu sinun kohdalla saat olla edelleen nainen.

        Niin ei muutu, mutta joillakin vaikuttaa muuttuvan sukupuoli jatkuvasti. Uuden lain mukaan vaikka joka viikko. Kummalliseksi on mennyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei muutu, mutta joillakin vaikuttaa muuttuvan sukupuoli jatkuvasti. Uuden lain mukaan vaikka joka viikko. Kummalliseksi on mennyt.

        Ei meillä ainakaan. Vaimoni on edelleen nainen ja minä mies.

        Oletko ajatellut josko tuo olisikin, ns. sisäsyntyinen ongelma. Ehkä teet tuosta ongelman vaikka oikeasti ei kait sinulla tuollaista vaihtelua ole ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei muutu, mutta joillakin vaikuttaa muuttuvan sukupuoli jatkuvasti. Uuden lain mukaan vaikka joka viikko. Kummalliseksi on mennyt.

        Niin ja miten tämä sinun elämääsi sotkee? Etkö voi enää ostaa maitoa kaupasta kun pohdit tälläistä ongelmaa koko ajan?


    • Anonyymi

      Uskisten ei siis kannata pitää mitään tuutteja olkkarissa kun noin pahoin alkaa nupissa heittämään ,että kämppä täyttyy ties miestä homo- ja transnäyistä.
      Tuutit on itsensä Perkeleen vehkeitä.

    • Anonyymi

      "Alussa oli tuutti.Tuutti oli kaupan pakastealtaassa ja tuutti oli jäätelö"

    • Anonyymi

      Tällä kysymyksellä isketään asian ytimeen - mitä se uskovaisille tai kenellekään muulle kuuluu, jota asia ei koske, ja vielä pahempi mitä se uskontoon liittyy?!

    • Anonyymi

      "Niin ei muutu, mutta joillakin vaikuttaa muuttuvan sukupuoli jatkuvasti. Uuden lain mukaan vaikka joka viikko. Kummalliseksi on mennyt."

      On todella mennyt kummalliseksi siinä mielessä ,että Raamattu ei ihan hirveästi käske vahtimaan seurakunnan ulkopuolisia ,vaan ennemminkin siivoamaan oman paskat ensin. Minulle on sinänsä yhdentekevää mitä hihhulipiireissänne teette ,mutta antakaa
      muiden olla rauhassa. Vaikka kuinka Jeesus puhuu päässä.

      Juu ja olen ihan kirkossa vihitty heteromies ,mutta ei ole tarvetta ketään syrjiä.
      Sillä tämä maininta koska kohtapuoliin siellä on joku kaatumaseuran kundaliniääliö kertomassa että olen homo tms. Sain niin totaalisen tarpeeksi tuosta uskovaisten touhusta kun siinä joskus olin mukana. Nyt pidän sitä ihan silkkana paskana ja tyhjänä selittelynä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe