1Tess 4:14 Jos kerran Jeesus on kuollut ja ylösnoussut ylös, niin kuin uskomme, niin samalla tavoin Jumala myös on Jeesuksen kautta tuova pois nukkuneet esiin hänen kanssaan.
Jeesuksen toinen tulemus on kaksi vaiheinen, ensin hän tulee pilviin kaikkien edes menneiden pyhien kanssa, jotka samalla tavoin yhtyvät kuin Jeesus esikoisena, saavat taivaallisen ruumiin kaltaisen kirkastetun ylösnousemus ruumiin.
Odotettu koulematon autuaallinen toivo toteutuu näin kaikille vanhurskaille, kirjoitusten mukaan:
Sula hyvyys ja armo seuraavat minua kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa ikuisesti Ps 23:6. Vuoden1776 käännös.
Sielujen toiviotie.
91
1579
Vastaukset
- Anonyymi
>> Odotettu koulematon autuaallinen toivo toteutuu näin kaikille vanhurskaille <<
Totta.
Kannattaa kumminkin muistuttaa asian toisestakin puolesta eli siitä, että myös muut ihmiset saavat ylösnousemuksen, ja kaikkea muuta kuin onnellisen ja autuaallisen sellaisen. - Anonyymi
Ps 23:6. Vanha käännös todistaa katkeamatonta yhteyttä lunastajaan, taivaaseen asti.
Sitä vastoin, lopulta Uuden Jerusalemin ulkopuolella tulevat olemaan jumalattomat; tulisessa, rikkiä palavassa järvessä. Tämä on toinen kuolema (Ilm 21:8).
Kun tietää miten järkyttävään ikuiseen tuskaan voi joutua, on pidettävä sitä esillä, ettei joudu itse syyn alaiseksi. - Anonyymi
Lupauksista tai tuomiosta ei ole mitään hyötyä ellei meillä ole pelastuksen sinettiä Pyhää Henkeä. Se että me jo tässä ajassa olemme yhteydessä Jumalan Henkeen, että olemme siten armosta Jeesuksen kautta pelastettu Jumalan yhteyteen, tuo kirjoitukset todeksi kunkin kohdalla. Siten pelastus on henkilökohtainen suhde Jumalaan. Sitä ei voi saada millään opillisilla vänkäämisellä millekään ryhmälle. Tai ainakin Paavalin mielestä Pyhä Henki on pelastuksen sinetti.
- Anonyymi
Näin on, ainoastaan usko Kristukseen ja olla armoliitossa.
Anonyymi kirjoitti:
Näin on, ainoastaan usko Kristukseen ja olla armoliitossa.
Usko Jeesukseen on oikeastaan uskoa JeesuSTA. Ei Jeesuksen sovitustyö ole kaiken ydin vaan Jeesuksen opetukset. Se mitä Jeesus teki ja OPETTI.
- Anonyymi
Herra puhui jo vanhan liiton profeettojen kautta ja olivat tietoisia kuinka jako oli kahteen tuonpuoleiseen paikkaan; jumalaton joutui kuoltuaan Tuonelaan miekalla surmattujen ympärileikkaamattomien joukkoon, eli rikkaan miehen kärsimys osastolle.
Ja vanhurskas isien tykö, eli Aabrahamin rinnalle, Tuonelan paratiisi osastolle.- Anonyymi
Rikas mies heräsi liian myöhään: "Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
- Anonyymi
Jumala oli Aabrahamin paratiisiosastolla;
Saar.12:7. Tomu palaa maahan, josta se on tullutkin, ja henki palaa Jumalan luo, joka sen on antanut.
Henki on Sielu, siis kuolemattomia joilla on tunnetila, autuasta on siis Kristuksessa omistaa jo nyt tieto; ettei kuolema eikä elämä, eivät enkelit eivätkä henkivallat, eikä mikään nykyinen eikä mikään tuleva, eivät voimat, ei korkeus eikä syvyys eikä mikään muu luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. - Anonyymi
Raamattu antaa ymmärtää maan alla olevan viisi osastoa, tosin houkka ei sitä ymmärrä:
Kolme kertaa UT:ssa ilmoitetaan maan alla olevan ihmisiä (Fil. 2:10, Ilm. 5:3,13).
Jeesus astui maan alimpiin paikkoihin; alas Tuonelaan. (Ef. 4:9).
VT:ssa on lukuisia kohtia; Koorahin kapina jossa maa avasi kitansa ja nielaisi Tuonelaan koko joukon (4 Moos. 16:33).
Job ymmärsi maan alla olevan elämää (26:5).
Daavid tiesi kuolleiden menevän maan syvyyksiin (Ps. 63:10, 71:20).
Jesaja Tuonela on maan alla (14:9-16).
Hes samoin n 10 kertaa luvut 31-32.
Viisi osastoa:
Aabrahamin paratiisiosasto (Luuk 16: 22-31).
Tuonelan rangaistus osasto (Luuk 16:19-31).
Pimeyden kuilu (2 Piet 2:4, 1Piet 3:19-20, Juuda 6-7).
Syvyyden kaivo, pahuuden henkiolentojen tilapäinen säilytys (Ilm 9: 1-3, 17:8, 20:1-7).
Tulijärvi on lopullinen jumalattomien ikuinen kärsimyspaikka. - Anonyymi
Uuden liiton, Kristus kalliolle perustettua seurakuntaa eivät Tuonelan portit voita (Matt 16:16).
Paavalin tavoin, Kristuksessa kuolevat pääsevät Herran luo (2Kor 5:8). - Anonyymi
Juutalaisten sielujen taival kansana toteuttaa vuosiviikon VT:n käytäntöä sanontoja myöten:
Matt 24- 25 pyhäkkö, Messias-odotus, synnytystuskat, väärät profeetat, hävityksen kauhistus, Juudea, tasaiset katot, viitat, sapatti, suuri ahdistus, valitut, raato ja kotkat, kaikki Israelin maalla.
Ilm 6-19 vihan aika myötäilee Jeesuksen eskatologista vanhan liiton sanontaa kronologisesti, esim sana "sielu" ei tarkoita kehomme kuolematonta osaa, vaan, kuten Raamatussa niin usein, vastaa ihmistä, henkilöä tai itseämme. Sarvet, pedot, uhrimenot uusiutuvat maailmanvallat, profeetta Dan jne. - Anonyymi
Raamatusta löytyy kuinka sielulla on toiviotie joka johtaa takaisin kuolleeseen ruumiiseen, rukouksen voimasta;
1Kun 17:21-22 Sitten hän ojentautui pojan yli kolme kertaa, huusi Herraa ja sanoi:"Herra, minun Jumalani, anna tämän pojan sielun tulla takaisin."
Herra kuuli Eliaa, ja henki tuli takaisin pojan sisimpään, ja poika heräsi eloon. - Anonyymi
2Kun.4:32-35 Ja kun Elisa tuli huoneeseen, niin katso, poika makasi hänen vuoteessaan kuolleena. Tultuaan sisään hän sulki oven, niin että jäivät kahden, ja rukoili Herraa. Sejälkeen hän nousi vuoteelle ja laskeutui pojan yli, pannen suunsa hänen suunsa päälle, silmänsä hänen simiensä päälle ja kätensä häen kättensä päälle. Ja kun hän näin kumartui hänen ylitsensä, lämpeni pojan ruumis. Sitten hän kulki huoneessa kerran edestakaisin ja nousi ja kumartui hänen ylitsensä. Silloin poika aivasti seitsemän kertaa, ja sen jälkeen poika avasi silmäsä. Ap.t.20:9-12
- Anonyymi
Hes.18:4 Katso, kaikki sielut ovat minun: niin kuinkuin isän sielu, niin pojankin sielu - ne ovat minun. Se sielu, joka eyntiä tekee - sen on kuoltava. Jes.55:3-4 Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot. Katso hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen rutinaaksi ja käskijäksi.
- Anonyymi
Mites kun Jeesus sanoi: ruumiin voi tappaa mutta ei sielua.
- Anonyymi
Matt.10:28 Älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan enemmän peljätkää hätä; joka sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. Jaak.4:12
- Anonyymi
Luuk.4:27 Bibilia (1776) Ja monta spitalista oli Israelissa Elisa prophetan ajalla ja ei yksikään heistä puhdistettu vaan Naeman Syrialainen. 2Kun.5:14
- Anonyymi
Room14:10 Mutta minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minätähden sinä halveksit vejesi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomoisuimen eteen. 2Kor.5:10 Sillä kaikkien meidän pitää ilmestyvän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa. Ps.62:13
- Anonyymi
Saarn.11:9 Iloitse, nuorukainen, nuoruudessasi, ja sydämesi ilahuttakoon sinun nuoruusikäsi päivinä. Vaella sydämesi teitä ja silmiesi halun mukaan; mutta tiedä: Jumala tuo sinut tuomiolle kaikesta tästä. Saarn.12:14 Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, jotka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa. Ilm.20:12
- Anonyymi
Laulujen laulua muistuttavat sanat:
Avaa sydämesi mulle
Tahdon pelkkää hyvää sulle
Mitään piilottaa et sä saa
Jotain peität sisimpään
Sen läpi sun hymys nään. - Anonyymi
Ilm 6-19 luvuissa on vajaa 300 viittausta VT:in.
Seurakunta mainitaan jälleen vasta 22:6-.
Koska Pyhän kirjan sivut kertovat sieluhengen olevan kuolematon, esim ensimmäisinä tulikivijärveen joutuvat peto, eli Antikristus ja väärä profeetta jotka elävältä syöstään ylösnousemusruumiissa ikuiseen tuskaan, jossa kuolemattomat madot kaivertavat kehoa vielä
1000 vuotta myöhemmin.
Siksi täytyy pitää esillä totuutta, väärentämisestä varoitetaan vakavasti Ilm kirjan lopussa.
Ihmetellä täytyy miksi ihmiset eivät siltikään tee parannusta synneistään ja omista armoa Jeesuksessa Kristuksessa.- Anonyymi
Profetoiva kysyi mitä ammattia olet tehnyt, kun vastasin entinen maanviljelijä, hän sanoi: saatat olla tulevassa valtakunnassa myös maanviljelijä.
- Anonyymi
Jotkut Raamatun tulkitsijat käsittävät ettei viimeisellä tuomiolla ole yhtään vanhurskasta, mutta itse käsitän että Kristuksen kuningaskunnassa syntyy ja kuolee uskovia, joiden ylösnousemus täytyy olla myös.
- Anonyymi
Raamatun seuraava seurakunnalle lupaama tapahtuma on hengellinen herätys, joka alkaa Herran huoneesta.
Filadelfia on lopunajan valvova seurakunta, jonka Jeesus lupasi pelastaa tulevasta koetuksen hetkestä.
Ylöstempaus tapahtuu Ilm 4 alussa, jossa 24 vanhinta edustaa seurakuntaa. - Anonyymi
2Kor.7:1 Koska meillä siis on nämä lupaukset, rakkaani, niin puhdistautukaamme kaikesta lihan ja hengen saastutukaesta, saattaen pyhityksemme täydelliseksi Jumalan pelossa. 1Piet.1:14-16 Niinkuin kuuliasten lasten tulee, älkää mukautuko niiden himojen mukaan, joissa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte, vaan sen Pyhän mukaan, joka on teidät kutsunut, tulkaa tekin kaikessa vaelluksessanne pyhiksi. Sillä kirjoitettu on: Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä. 3Moos.11:44. 3Moos.19:1-2. 3Moos.20:7-8. 1Joh.3:2-3 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulavamme hänen kaltaisekseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kun hän on. Jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niinkuin hän on puhdas.
- Anonyymi
2Tim.2:19-21 Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: Herra tuntee omansa, ja: Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee. Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten. Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis. Room.9:20-21 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: Miksi minusta tälläisen teit? Vai eikö savenvalajalla ole valta tehdä samasta savesta seoksesta toinen astia jaloa, toinen halpaa käyttöä varten? Jes.45:9. 64:8. Jer.18:1-8
- Anonyymi
Matt.22:30 Biblia (1776) Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä huolla, mutta he ovat niinkuin Jumalan enkelit taivaassa. Mark.12:25 Sillä kuin he kuolleista nousevat ylös, ei he nai eikä huole, mutta ovat niinkuin enkelit, jotka ovat taivaissa.
- Anonyymi
Mikä on jutun pointti? En tavoita.
- Anonyymi
Mark.12:28-34 Silloin tuli hänen luoksensa eräs kirjanoppinut, joka oli kuullut heidän keskustelunsa ja huomannut hänen hyvin vastanneen heille, ja kysyi häneltä: Mikä on ensimmäinen kaikista käskyistä? Jeesus vastasi: Ensimmäinen on tämä: Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa; ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi. Toinen on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä. Niin kirjanoppinut sanoi hänelle: Oikein sanoit, opettaja, totuuden mukaan, että yksi hän on, ja ettei ketään muuta ole, paitsi hän. Ja rakasta häntä kaikesta sydämestään ja kaikesta ymmärryksestään ja kaikesta voimastaan, ja rakasta lähimmäistään niinkuin itseänsä, se on enemmän kuin kaikki poltouhrit ja muut uhrit. Kun Jeesus näki, että hä vastasi ymmärtäväisesti, sanoi hän hänelle: Sinä et ole kaukana Jumalan valtakunnasta. Eikä kukaan enää rohjennut häneltä kysyä.
- Anonyymi
Matt.22:34-46 Mutta kun fariseukset kuulivat, että hän oli tukkinut saddukeuksilta suun, kokootuivat he yhteen; ja eräs heistä, joka oli lainoppinut, kysyi häneltä kiusaten: Opettaja, mikä on suurin käsky laissa? Niin Jeesus sanoi hänelle: Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja ksikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi. Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky. Toinen, tämän vertainen, on: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Näistä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat. Ja fariseusten ollessa koolla Jeesus kysyi heiltä sanoen: Mitä arvelette Kristuksesta? Kenen poika hän on? He sanoivat hänelle: Daavidin. Hän sanoi heille: Kuinka sitten Daavid Hengessä kutsuu häntä Herraksi, sanoen: Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi alle. Jos siis Daavid kutsuu häntä Herraksi, kuinka hän on hänen poikansa? Ja kukaan ei voinut vastata hänelle sanaakaan; eikä siitä päivästä lähtien yksikään enää rohjennut kysyä häneltä mitään.
- Anonyymi
Toisaalla, sielun toiviotietä:
Ap.t. 2: 25-27 sillä Daavid sanoi hänestä:"Minä näen alati edessäni Herran. Hän on minun oikealla puolellani, etten horjahtaisi.
Sen tähden minun sydämeni iloitsee ja kieleni riemuitsee, myös ruumiini on lepäävä toivossa, sillä sinä et hylkää sieluani tuonelaan etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta... - Anonyymi
Ihanaa on omistaa armo joka poistaa kuoleman, kun poistuu tästä katoavasta, niin enkelit vievät, elävässä hengessä kolmanteen taivaaseen, siihen saakka kun Jeesus lähtee kaikkien pyhien kanssa pilvissä maan ilmakehään, josta kirjoitusten mukaan, niin elossa olevat pyhät kuin edesmenneet muuttuvat katomattomaan, kirkastettuun ylösnousemusruumiiseen, sekä tempaus yläilmoihin taivaaseen, Karitsan hääaterialle. 7 vuoden kuluttua paluu Kristuksen kanssa Öljymäelle.
- Anonyymi
Daavid profetoi Jeesuksen ylösnousemuksen, hän tyhjensi kuolemassa Tuonelan Aabrahamin paratiisiosaston taivaaseen. Jotkut Raamatun tutkijat käsittävät ettei hän ollut käynyt vielä taivaassa ylösnousemus aamuun mennessä, mutta vain hänet mainitaan nousseen Öljymäeltä taivaaseen.
Jeesus näytti esimerkin, kun ihminen kuolee, hengessä hänet tehdään eläväksi.
Mutta jolla ei Kristuksen armoa, poistuu ruumiista Tuonelan tuleen, rikkaan miehen kärsimys osastolle, odottamaan ylösnousemusruumiista josta toiseen kuolemaan, ikuiseen ruumista kalvavaan tulikivijärveen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daavid profetoi Jeesuksen ylösnousemuksen, hän tyhjensi kuolemassa Tuonelan Aabrahamin paratiisiosaston taivaaseen. Jotkut Raamatun tutkijat käsittävät ettei hän ollut käynyt vielä taivaassa ylösnousemus aamuun mennessä, mutta vain hänet mainitaan nousseen Öljymäeltä taivaaseen.
Jeesus näytti esimerkin, kun ihminen kuolee, hengessä hänet tehdään eläväksi.
Mutta jolla ei Kristuksen armoa, poistuu ruumiista Tuonelan tuleen, rikkaan miehen kärsimys osastolle, odottamaan ylösnousemusruumiista josta toiseen kuolemaan, ikuiseen ruumista kalvavaan tulikivijärveen.Jeesuksen kuolema ja sikiäminen tapahtuivat samana päivänä 25 maaliskuuta ja syntymä siten 25 joulukuuta.
Pyhän kirjan sivut kertovat Jumala loi ihmisen kaltaisekseen, kolmiyhteiseksi: ruumis, henki ja sielu, jotka kaikki ovat katoamattomia, koska
Paavali kertoo taivaallisesta ruumiista, kun vanhurskas ihminen siirtyy pois maallisesta ruumiista joka VT:n mukaan on sielu, niin hän välittömästi on hengessä täydellinen kolminaisuus.
- Anonyymi
Jeesus syntyi n 2035 vuotta sitten toteuttaakseen ennen luomista olevan sovituskuolema suunnitelman:
Jeesus toteutti myös profetian Ps.68:19. Sinä nousit korkeuteen, otit vankeja saaliiksi, sait lahjaksi ihmisiä.
Paavali jatkaa:
Ef.4: 9. Mitä sitten merkitsee se, että hän nousi korkeuteen, ellei sitä, että hän oli laskeutunut myös alas, maan alimpiin paikkoihin?
Nyt nämä armon vuosituhannen vanhurskaat sielu/henki ruumis ovat siirtyneet kuolevasta ruumiista taivaaseen, mutta jumalattoman sieluruumis edelleen alas tuonelan kärsimykseen.
Paavali ikävöi: niin kauan kun olen tässä ruumiissa olen poissa Herrasta.
Sielujen toiviotie, ruumiin kuolemassa saavuttaa siten lopullisen voiton.- Anonyymi
Tuli kirjoitus vahinko, tavoittelin, Jeesus syntyi n 2025 vuotta sitten oikeasti.
Toteutti samalla VT:n syntymänsä profetiat.
- Anonyymi
Hes 18: 4- on mielenkiintoinen: kaikki sielut kuuluvat minulle (Jumalalle), niin isän kuin pojankin sielu ovat minun.
Sitten sanotaan: Jokaisen, joka tekee syntiä, on kuoltava.
Paavali sanoo kaikki ovat pois poikenneet jne.
Kaikkien ruumis siis kuolee.
Hes muutama jae eteenpäin puhutaan vanhurskaasta: hän saa totisesti elää.
Henki/sielu ja ylösnousemusruumis ovat siis kaikilla ihmisillä ikuisia, jumalattomalle koittaa toinen kuolema joka on ikuinen kärsimys tuikivijärvessä, muuten halveksitaan Raamattua ja Jeesuksen sovitustyötä.- Anonyymi
Vaikka Hess 18 on käännetty oikein, RK:lle käännöskään ei ole täydellinen, sillä VT:n sanontaa käyttävä Ilm sen 12 luvun Israel nainen, on väärin, sillä sen nimi täytyy olla VT:n mukainen; Israel vaimo.
- Anonyymi
Sielujen toiviotiestä mainitaan myös Ilm 6:9-11 joille annetaan pitkä valkea vaate, ja heille sanotaan että pysyisivät vielä vähän aikaa levolisina, kunnes täyttyisi heidän palvelustoverinsa ja veljensä lukumäärä, niiden jotka joutuisivat tapettaviksi niin kuin hekin.
Heidät mainitaan jo ylösnousemuksen kokeneina vihan ajan marttyyrien valkopukuisena suurena joukkona 7: 9-17, joka on vuosiviikon lopussa Dan 7:9-10, Ilm 20:4.- Anonyymi
Toivottavasti vuosiviikon marttyyrit lohduttautuvat taivaassa että he viikon lopussa kokevat ylösnousemukessa kirkastetun ruumiin ja he hallitsevat Kristuksen kanssa maan päällä 1000 vuotta.
- Anonyymi
Lisäksi tietävät lohdutuksena Antiksen valtakunnan pääkaupungin Babylonin tulevan tuhon joka ei enää pysty ostamaan ihmissieluja Ilm18: 11-14.
Jona päivänä juutalaiset tulevat myös laulamaan pilkkalaulun Antiksesta: Jes 14:3-8.
- Anonyymi
Paavali joka halusi lähteä täältä ja olla Kristuksen kanssa, sai kokea sielun toiviotietä, hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen eli paratiisiin ja hän kuuli sanoja, joita ei voi sanoin ilmaista jne.
Myös Psalmi antaa ymmärtää sielun ja ruumiin olevan kaksi erillistä: 31:10.- Anonyymi
Selkokielinen on mm Ps Pyhä Sana, saamme olla levollisella mielellä Kristuksessa, mullekin profetoitiin että Jeesus on vastassa kun siirryn tästä ajasta, köyhä Lasarus on väkevä esimerkki, kun hänen sielunsa erkani ruumiista, enkelit veivät hänet paratiisiosastoon nauttimaan autuuden lepoa.
Mutta toiset iankaikkiseen kauhuun.
- Anonyymi
Niinpä, luomisen selvyys;
Jumala sanoi; "tehkäämme ihminen kaltaiseksemme", ja loi siten ihmiselle kuolemattoman sielun, joka ei voi lakata olemasta. Syntiinlankeemus ja kuoleman aiheuttama ero sielun ja ruumiin välillä ei voi kumota tätä olemassa oloa.
Jumalan luodessa ihmisen omaksi kuvakseen, hän antoi ihmiselle hengen, jota ei voida hävittää.
Sielullinen ruumis nousee iankaikkiseen elämään tai iankaikkiseen kuolemaan (tulijärvi).
Ero ruumiin ja sielun välillä on siirtymävaihe.
Persoonallisuus ruumiissa ja ulkopuolella pysyy alkuperäisen, luodun jumalasuhteen nojalla - Anonyymi
Zelenskyi on juutalainen, niinpä Putin, Venäjän valtakunnan johtaja joka vihaa häntä, Jumala syössee hänet Tuonelaan, jonka jälkeen Zelenskyi rukoilee niin kuin sodan alussa: mikään pahuus ei tuhoa meitä, hän pyysi Jumalaa pelastamaan Ukrainan ja suojelemaan sitä.
Juutalais kansalle tutuksi tullut lohdutus vainoojista, jotka eivät enää nouse vainoamaan:
Jes 26:11, ja 13 vallinnet muut herrat; 14 Kuolleet eivät virkoa eloon, vainajat eivät nouse. Sinä olet vaatinut heidät tilille, tuhonnut heidät ja hävittänyt täysin heidän muistonsa.
Vastaava, Israelia vainoojien suurten maailmanvaltojen hallitsijoiden kohtalo Tuonelassa katsottuna:
Jes 14:9-10 Tuonela tuolla alhaalla on liikkeellä sinun vuoksesi, se ottaa sinut vastaan, kun tulet. Se panee liikkeelle kuolleiden henget sinun tähtesi, kaikki maan johtokauriit, se nostattaa valtaistuimiltaan kaikki kansojen kuninkaat.
Kaikki he lausuvat sinulle: "Sinustakin on tullut yhtä heikko kuin meistä, olet tullut meidän kaltaiseksemme." - Anonyymi
Putin on paholaisen ohjauksessa: https://www.tv7.fi/arkki/heratysliikehdinta/markku-veilo-osa-2-2_p79809/?t=970
Hänen koko elämä on tainnut olla ihmisyyttä vastaan, kun Kristityn elämä; mitä hyvää voisin tehdä lähimmäiselle, niin kauan kuin aikaa vielä on.
Todella tärkeää on pitää totuutta esillä sillä ihmisen elämä on kuin savu joka hetken näkyy jonka jälkeen alkaa ikuisuus.- Anonyymi
Näin on, Jeesuksen mukaan sielu on kuolematon.
- Anonyymi
"mitä hyvää voisin tehdä lähimmäiselle,"
Tuohon voin vastata, eräs uskova yritti vipata rahaa, mutta olen jo muutaman kerran kieltäytynyt ja sanonut pelaat vain ne.
Tämä on rakkauden teko, koska oon todennut hänet peliriippuvaiseksi,
- Anonyymi
Kalevi koko sielujen toiviotien: https://youtu.be/jM3aHlf9N1Y
- Anonyymi
Oli Raamatun ilmoitusta "selventävä" ainakin joiltakin osin, etenkin jako jossa ohjattiin joko taivaaseen tai Tuonelaan, joilla ilme oli ymmärrettävästi todella synkkä.
Kilvoituksen suorittaneet nauttivat taivaan ihanuutta siihen saakka kunnnes tulee aika jolloin Jeesus lähtee ja saapuu pilvissä jolloin on pukeutuminen hänen kaltaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli Raamatun ilmoitusta "selventävä" ainakin joiltakin osin, etenkin jako jossa ohjattiin joko taivaaseen tai Tuonelaan, joilla ilme oli ymmärrettävästi todella synkkä.
Kilvoituksen suorittaneet nauttivat taivaan ihanuutta siihen saakka kunnnes tulee aika jolloin Jeesus lähtee ja saapuu pilvissä jolloin on pukeutuminen hänen kaltaiseksi.Raamattu todistaa myös että Tuonelan portit eivät seurakuntaa voita.
Jeesus kalliolla saamme siirtyä kuolemaa kokematta paratiisiin.
Ihanassa armoliiton aikakaudessa saamme elää, sekä hallita tulevan maailman elämää.
- Anonyymi
On mielenkiintoinen ihmisen sielu:
1 Moos. 2:7 ...Jumala muovasi ihmisen maan tomusta ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen. Näin ihmisestä tuli elävä sielu.
Tässä on selvä ilmoitus niin ikuisesta Jumalan sieluhengestä kuin VT:n käyttämä katoava ruumis sielu.- Anonyymi
Jumala asetti iankaikkisuuden ihmiseen, jolle Jeesus suoritti sanoin kuvaamattoman arvokkaan sovituskuoleman, hyvä ymmärtää mistä hän tahtoo todella pelastaa;
Heti kuoltuaan Tuonelan tuskasta, ja vähintään 1000 vuotta myöhemmin koko ylösnousemusruumiissa piinasta ja rikistä pyhien enkelien ja Karitsan edestä, vaivan savusta joka nousee aina ja ikuisesti, jossa ei ole päivän eikä yön lepoa (Ilm. 14:10-11).
- Anonyymi
Nyt on uutisoitu maan sisuksen pyöriminen pysähtynyt tai jopa pyörimissuunta muuttuu.
Syntyi ajatus, että jos Tuonela on hieman sivussa maan keskipisteestä, aikojen saatossa n 20 g sielut, ovat aiheuttaneet nyt epätasapainon.
Olemme armon ajan loppujuoksussa ja Jes lopunajn eskatologinen maan hoippuminen jo kulman takana. - Anonyymi
"Jumala myös on Jeesuksen kautta tuova pois nukkuneet esiin hänen kanssaan."
Lisäksi Paavali ohjeistaa:
1 Kor 15:44 Kylvetään sielullinen ruumiis, nousee hengellinen ruumis. Jos kerran on sielullinen ruumis, niin on myös hengellinen.
Nämä jakeet luovat toivoa, se päivä, olimmepa ruumiillisesti elossa tai emme, Kristuksessa emme näe ikinä kuolemaa hengessä,
Niinpä ei tarvitse olla oman, eikä eksyttävien henkien varassa. - Anonyymi
Jumala myös on Jeesuksen kautta tuova pois nukkuneet esiin hänen kanssaan."
Jakeen osa on paljon puhuva.
Sillä vanhurskaan ruumis on saanut kuulla eläessään sanat:
Joh 5: 25 Totisesti, minä sanon teille: tulee aika, ja se on jo nyt, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, jotka sen kuulevat saavat elää.
28-29 Älkää ihmetelkö tätä, sillä tulee hetki, jolloin kaikki, jotka ovat haudoissa, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin: hyvää tehneet elämän ylösnousemukseen mutta pahaa tehneet tuomion ylösnousemukseen.
Jotkut lahkot kuvittelevat silti että kuolleet eivät nouse, silti Tuonelassa olevat nousevat yhtälailla ylösnousemukseen, kuin taivaasta tulevat henki/sieluruumiit pukeutumaan elämän ylösnousemusruumiiseen. - Anonyymi
Taivaasta tulevat ovat Hebr 12:23 mainitut täydelliseksi tulleet vanhurskaiden henget, jonne n 2000 v henki/sieluruumiit ovat siirtyneet jotka eivät ole saavuttaneet täydellisyyttä ilman meitä (Hebr11:39-40); lopullista kirkastettua ylösnousemusruumista.
- Anonyymi
Armon aikakausi on ihana, Jeesus saa siitä kaiken kiitoksen kunnian ja ylistyksen kautta kaikkien tulevien aikakausien, amen.
- Anonyymi
Vanhan liiton ajan pyhä, Job koki epätoivon synkkyyttä mutta Pyhä Henki kirkasti välillä hänen ymmärrystään miten kuolema tuo muutoksen terveyteen, kun hänet tehdään eläväksi hengessä:
"Minä tiedän lunastajani elävän. Viimeisenä hän on seisova multien päällä. Kun tämä nahka on raastettu yltäni ja olen ruumiistani irti, minä saan nähdä Jumalan. Hänet olen näkevä apunani. Silmäni saavat nähdä hänet, eikä hän ole vieras. Job 19:25-27. - Anonyymi
Nyt on syntynyt turha villitys: https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/saksalaiset-laakarit-syvajaadyttavat-ruumiita-ja-yrittavat-herattaa-ne-henkiin-jonossa-on-jo-satoja-asiakkaita/2a8e8709-6467-4ce2-b932-3741155aa0fa mutta se on turha toivo, sillä Raamatun mukaan henki/sieluruumiin irtautuessa ruumiista se ei palaa enää takaisin, sillä ihmiselle on määrätty: kerran on kuoleminen ja sen jälkeen tulee tuomio.
- Anonyymi
Kristuksen tuomioistuimen eteen vasta lopullisessa kirkastetussa ylösnousemusruumiissa 7 vuoden taivaassa olon aikana.
- Anonyymi
Täysin lunastettuina ihmisinä me jokainen olemme ennen kaikkea henkiolento, joka asuu luonnollisessa ruumiissa. Ja Kristuksessa me olemme Jumalan jälkeläisiä ja lapsia.1 kor 2:10-12, Kol 1: 26-27, Room 8:1, Joh15:4.
Toisin kuin kaikki muut tunnetut eläimet, täysin lunastetut ihmiset ovat rajapinta luodun luonnonmaailman ja Jumalan taivaallisen henkimaailman välillä.
Koska lunastettu ihminen on ainoa elävä yhteys maan päällä, jolla on valtuudet muuttaa maata, se on erilainen kuin kaikki muut tunnetut eläimet. Olemme Jumalan luonnollinen yliluonnollinen luomiskeskus maan päällä. Mark11:23.- Anonyymi
"olemme ennen kaikkea henkiolento, joka asuu luonnollisessa ruumiissa. Ja Kristuksessa me olemme Jumalan jälkeläisiä ja lapsia"
Mulle joka asun omassa kodissa profetoitiin:
Sulla ei ole täällä pysyvää kotia vaan se tulee olemaan taivaan koti, lisäksi vielä että kun päiväni päättyy Jeesus on vastassa (hän on huoneen rakentanut).
Köyhän Lasaruksen veivät enkelit Aabrahamin paratiisiosastoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"olemme ennen kaikkea henkiolento, joka asuu luonnollisessa ruumiissa. Ja Kristuksessa me olemme Jumalan jälkeläisiä ja lapsia"
Mulle joka asun omassa kodissa profetoitiin:
Sulla ei ole täällä pysyvää kotia vaan se tulee olemaan taivaan koti, lisäksi vielä että kun päiväni päättyy Jeesus on vastassa (hän on huoneen rakentanut).
Köyhän Lasaruksen veivät enkelit Aabrahamin paratiisiosastoon.Kaikki, myös profetiat on linjassa Raamatun ilmoituksen kanssa sillä Paavali; niin kauan kun olen ruumiissa olen poissa Herrasta, samoin Job kun olen irti ruumiista olen näkevä Herran jne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki, myös profetiat on linjassa Raamatun ilmoituksen kanssa sillä Paavali; niin kauan kun olen ruumiissa olen poissa Herrasta, samoin Job kun olen irti ruumiista olen näkevä Herran jne..
Myös Jeesus kuoli niin hän tuli eläväksi hengessä jossa hän meni julistamaan Tuonelaan vedenpaisumus sukupolvelle, myös toinen ristin ryöväri samana päivänä muutti ruumiista eläväksi hengeksi.
Jeesus tosin julisti lihansa päivänä jo Lasaruksen haudalla että häneen uskova elää vaikka olisi kuollut.
- Anonyymi
Erään uskovan näky:
Näin hyvin suuren häkin; ruostunut ja nariseva, kun se roikkui hitaasti massiivisen laavakuopan päällä. Häkin sisällä oli kymmeniä ihmisiä ihoa vasten ahtautuneena.
Heidän ilmeensä vaihtelivat kauhusta ja epätoivosta täydelliseen toivottomuuteen. Kuitenkin heidän kauhunsa sisällä kaikki näyttivät hämmentyneiltä siitä, miksi tai miten he pääsivät sinne.
Häkin ylhäältä kuulin uhkaavaa ja hullua naurua, kun häkkiä tasoittava ketju alkoi hitaasti laskeutua alla olevaan laavakuoppaan.
Lopulta se pudotti kaikki sielut nestemäiseen tuleen ja heidän itkunsa ja hammasten kiristys.
Katsoin siihen suuntaan, mistä nauru tuli, ja siellä seisoi Saatana kaikessa voitossaan. Hän katsoi ylös ja huusi sitten kuin olisi puhunut taivaalle; "Katsokaa kaikkia näitä kristittyjä!"
Hänen äänessään oli niin paljon ylpeyttä, kun hän seisoi voitolla, mutta samalla pilkatulla pohjasävyllä, jonka tiesin olevan suunnattu Jumalaan.
HERRAN ääni puhui minulle: ”Nämä ihmiset luulivat olevansa oikealla tiellä.
Pimeyden lapset ovat ilmeisiä, mutta ne ovat kirkon sisällä ja ovat piilossa useimmilta, mutta mitään ei ole salattu Minulta, sillä minä etsin ja koettelen sydämiä.
Jotkut nykyäänkin noudattavat ihmis/perinnäissääntöjä luulevansa hyvien tekojen heidät pelastavan. - Anonyymi
2500 v oli kulunut vedenpaisumuksesta kun Jeesus kävi julistamassa Tuonelassa ikuisuus sielulle.
Tuonelan tuskassa olevien määrä on rutosti lisääntyvä, sillä maailman väkiluku lähentelee jo 8 miljardin määrää.
Niinpä jotka ovat vierailleet Tuonelassa ovat kokeneet kuinka maanjäristystä muistuttava on kun kärsimys tila on laajentunut.- Anonyymi
Seuraava runsas Tuonelan täyttö toteutuu kun Jeesus saapuu seurakunnan kaa Öljymäelle joka on maailman ajan loppu, joka tarkoittaa armotalouskauden, pakana aikojen, sekä vuosiviikkojen loppua, ja alkaa kansojen tuomio jossa erotellaan vuohet, lammas kansoista, ja ensin rikkaviljat, vehnistä.
Jonka jälkeen alkaa Kristuksen maanpäällinen kuningaskunta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraava runsas Tuonelan täyttö toteutuu kun Jeesus saapuu seurakunnan kaa Öljymäelle joka on maailman ajan loppu, joka tarkoittaa armotalouskauden, pakana aikojen, sekä vuosiviikkojen loppua, ja alkaa kansojen tuomio jossa erotellaan vuohet, lammas kansoista, ja ensin rikkaviljat, vehnistä.
Jonka jälkeen alkaa Kristuksen maanpäällinen kuningaskunta.Kansojen tuomiosta joutuu Jeesuksen sanoin kirjaimellisesti jo heti tuiijärven, iankaikkiseen rangaistukseen Matt 25:41, 46, eli se on alkua viimeisestä tuomiosta, jossa he kokevat ylösnousemusruumiin, vähän ennen heitä joutuvat Antikristus ja väärä profeetta.
Dan 7:9-14 on ilmoitettu sama tuomio, sekä Ilm 20:4.
- Anonyymi
Raamattu sisältää erittäin runsaan ilmoituksen Kristuksen 1000 v kuningaskunnasta joka on valmistautumista maan kolmanteen vaiheeseen. Hebr 12: 26 viittaa siihen: "Vielä kerran minä järisytän maan, enkä vain sitä vaan taivaankin."
- Anonyymi
Maan ensimmäinen vaihe, luominen on ilmoitettu Raamatun 1 jae ja sen tuho 2 jae.
Josta Pietari myös kirjoittaa 2 Piet 3:5-6.
Hän ei tarkoita Nooan ajan vedenpaisumusta koska sen jälkeenkin on sama taivas ja maa, samat kasvit, eläimet sekä ihmissuku.
Ennen nykyistä sivilisaatiota olleesta maasta kertoo lisäksi: Jer 4:23-26, Jes 14: 12-14, 45:18, Hes 28:11-17,
- Anonyymi
Tuomion ylösnousemus tapahtuu moniosaisena niin kuin elämän ylösnosemuskin.
Ensimmäisinä joutuvat Antikristus ja väärä profeetta, sitten Jeesuksen mukaan yksi sukupolvi sen mukaan miten on suhtautunut juutalaiskansaan.
Herran päivä päättyy Pietarin mukaan viimeiseen tuomioon, josta kaikki jumalattomat ylösnousemusruumiina ikuiseen tuskaan rikkiä palavaan järveen jossa ei madot kuole. - Anonyymi
Luomisesta asti kuolleen jumalaton ja ennen Jeesuksen kuolemaa vanhurskas henki/sieluruumis on tietoisessa tilassa Tuonelassa:
VT:n mukaan Job 26:5 "Vainajat vapisevat vesien ja niiden asukkaiden alapuolella,
Ps 88:11 Teetkö sinä ihmeitä kuolleille, nousevatko vainajat sinua kiittämään?
Snl 2:18 Hänen huoneensa vaipuu kohti kuolemaa, hänen tiensä kulkee vainajien luo.
Jes 14: 9-11 Tuonela tuolla alhaalla on liikkeellä sinun vuoksesi, se ottaa sinut vastaan, kun tulet. Se panee liikkeelle kuolleitten henget sinun tähtesi, kaikki maan johtokauriit, se nostattaa valtaistuimiltaan kaikki kansojen kuninkaat.
Kaikki he lausuvat sinulle: "Sinustakin on tullut yhtä heikko kuin meistä, olet tullut meidän kaltaiseksemme," Alas tuonelaan on syösty sinun loistosi, sinun harppujesi helinä, Vuoteena allasi ovat madot, peitteenäsi toukat.
UT:saa kuolemaa verrataan myös uneen, joka on kuitenkin ainoastaan kaunistavaa kuvakieltä. - Anonyymi
Uni tarkoittaa oikeasti katoavaa, maatuvaa ruumista, mutta jo VT:n puolella tieto: henki menee Jumalan luo, Job 'saan nähdä Herran".
Jumalaton on valinnut, alkaen jo n 6000 vuotta henki/sieluruumis Tuonelan kärsimyksen, jossa jo vesipisara jäähdyttäsi kielen tulen liekin polttoa.
Jeesus ilmeisesti vakuutti Tuonelassa vedenpaisumus vainajahengille Jumalan vanhurskasta tuomiota: Room 2:13-18.- Anonyymi
Jeesus saattaa myös nuhdella tuonpuoleisessa elämässä Raamatun väärentäjiä ihmisyys vastaisuuden tuomiolla.
- Anonyymi
Alkuseurakunnan aikana vallitsi harhaoppi saddukeus, jota nytkin tapaa jopa kristilliseksi itseään pitävän uskonlahkossa.
Kun Paavali joutui saatanan enkelin rusikoimaksi hän sai väkijoukon sekasortoon sanomalla totuuden kuoleman jälkeisestä elämästä, saddukeukset näet uskovat eläimen tavoin sielun kuolevan ruumiin mukana.- Anonyymi
Saarnaajan kirjan sanoma oli JT kun tuli käymään eksytyksen siiviin;; eläimen kohtalo odottaa.
Mutta mä tiedän että vain kolmessa luvussa ei mainita asian tapahtumaa tämän auringon alla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarnaajan kirjan sanoma oli JT kun tuli käymään eksytyksen siiviin;; eläimen kohtalo odottaa.
Mutta mä tiedän että vain kolmessa luvussa ei mainita asian tapahtumaa tämän auringon alla.Eläimen ymmärrys on harhaoppisilla myös Malakian selitys että ihminen voi kadota kokonaan tomuksi, sillä Jumalan kuvaksi luotu sielu/henkiruumista ei voi tappaa.
- Anonyymi
Seuraava vaihe sielu/henkiruumiille, täydelliset hemget on siis kun Paavalin mainitsema seurakunnan viimeinen liikkeelle lähdön pasuuna soi, se on Kristuksen tuleminen pilviin näiden perille päässeiden pyhien kanssa, edesmenneet pukeutuvat kirkastettuun ylösnousemusruumiiseen, joka on lopullinen iankaikkinen Kristuksen kaltainen.
- Anonyymi
Tällä hetkellä edesmenneet pyhät ovat jo n 6000 vuotta kuoltuaan kokeneet Jeesuksen tavoin muutoksen eläväksi hengessä.
- Anonyymi
Jeesus lupasi mennä rakentamaan huonetta ja hän noutaa jokaisen omansa henki/sieluruumiin tykönsä, ole siis valmis jättämään katoava ruumiis, jos Herran tulo viipyy, kevääseen ajoittuu hänen tulonsa pyhineen pilviin.
- Anonyymi
Entä juutalaisvihaajan kohtalo, jonka sain henkeen joku päivä sitten.
Kun Jeesus tulee toisen kerran, siis Öjymäelle, hän kokoaa kansat jossa hän tuomitsee sen mukaan miten on suhtaunut hänen vähimpiin veljeihin siihen tulikivijärveen joka on valmistettu Paholaiselle ja hänen enkeleilleen.
Nämä vuohi kansat menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen.
Tässä on vakava varoitus kuinka juutalaisia siunaamalla saamme siunauksen, mutta joka kiroaa sen Jumala kiroaa.
Nämä asetus sanat annettiin jo Jumalan valitsemalla Aabrahamille. - Anonyymi
Mulle myös sanottiin: "Joka sinua siunaa, sitä myös Jumala siunaa, mutta joka kiroaa, sitä hän kiroaa".
Armoliitossa saa kokea; Jumala on ajatustenkin tuomitsija:
Mm kävelylenkillä näin oksan, jolloin ajattelin; millastahan olisi roikkua tuossa hirtettynä.
Seuraavassa kokoontumisessa, olin julistajan katseessa, kun hän sanoi kuinka itsemurha ajatukseen voi jäädä kiinni eikä voi enää irtaantua samoin kuin jos käsi on sähkövirrassa, kuulijoiden päät kääntyivät taakse jossa istuin.
Armoliittoon kuuluu, että lankeemukset jotka on anteeksi julistettu, seurakunnassa vielä julistetaan jopa profetian kanssa; olet tehnyt syntiä; uusi armo; älä enää muistele syntejä jne.
Siksi on ensiarvoisen tärkeä kokoontua seurakunnassa jossa armolahjat toimivat, ja olla kuuliaisia johtajille jotka valvovat kuolematonta sielua, niin kuin ne, joiden on tehtävä tili.- Anonyymi
Olen kokenut vaapaan suunnan hellarit ja vapikset joissa on Herran kutsumia ja ilmeisesti Jumalan koulimia Pyhän Hengen armoittamia julistaja.
Koska he ovat puhuneet kuin Jumala Moosekselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kokenut vaapaan suunnan hellarit ja vapikset joissa on Herran kutsumia ja ilmeisesti Jumalan koulimia Pyhän Hengen armoittamia julistaja.
Koska he ovat puhuneet kuin Jumala Moosekselle.Helluntaista alkoi uuden liiton seurakunta.
Silti juutalaiset rakentavat vielä uhrimeno temppelin, heidän sydämen silmät ovat sokaistut, sillä kun Jeesus ristillä antoi henkensä esiripun repeäminen tarkoitti Jeesus on Jumalan Karitsa joka pois ottaa maailman synnin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntaista alkoi uuden liiton seurakunta.
Silti juutalaiset rakentavat vielä uhrimeno temppelin, heidän sydämen silmät ovat sokaistut, sillä kun Jeesus ristillä antoi henkensä esiripun repeäminen tarkoitti Jeesus on Jumalan Karitsa joka pois ottaa maailman synnin.Noin 2000 v tauon jälkeen juutalaiset taas ottavat käyttöön temmpelivuoren kätköistä liiton arkin, ja ilmiömäinen seremonia n 3,5 vuoden meno voi alkaa sapatti lakeineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin 2000 v tauon jälkeen juutalaiset taas ottavat käyttöön temmpelivuoren kätköistä liiton arkin, ja ilmiömäinen seremonia n 3,5 vuoden meno voi alkaa sapatti lakeineen.
Danielin profetia antaa tarkan uhrimenojen päiväluluvun:
Dan 8:13-14 temppeli palvelus ja sen poisto kestävät yhteensä 2300 pv.
Ja koska Ilm 11:2-3, 12:6,14 että raamatullinen 3,5 vuotta on 42 kk joka on 1260 pv, jolloin vuosi on 360 pv.
7 vuotta on 2520 pv, tämän mukaan temppeli palvelus kestää 1040 pv ja on 2,88 v.
Niinpä seurakunnan ylöstempauksesta 220 pv kuluttua alkaa vasta uudestaan kauan katkolla ollut juutalaisten sapattiseremonia, uhrimenoineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Danielin profetia antaa tarkan uhrimenojen päiväluluvun:
Dan 8:13-14 temppeli palvelus ja sen poisto kestävät yhteensä 2300 pv.
Ja koska Ilm 11:2-3, 12:6,14 että raamatullinen 3,5 vuotta on 42 kk joka on 1260 pv, jolloin vuosi on 360 pv.
7 vuotta on 2520 pv, tämän mukaan temppeli palvelus kestää 1040 pv ja on 2,88 v.
Niinpä seurakunnan ylöstempauksesta 220 pv kuluttua alkaa vasta uudestaan kauan katkolla ollut juutalaisten sapattiseremonia, uhrimenoineen.Adv tunkeutuvat olevansa juutalaisia, vaikka eivät ole, edustavatko he siten saatanan synäkookaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Adv tunkeutuvat olevansa juutalaisia, vaikka eivät ole, edustavatko he siten saatanan synäkookaa.
Ja tunkeutuvat Tuonelan tuskaan.
- Anonyymi
Lyhyt kuvaus kokemuksesta kuoleman jälkeisestä elämästä: https://youtu.be/C88iF8vbMAU
- Anonyymi
On suurta armoa kun kuollut pääsee vielä palaamaan ja ennen kaikkea todistamaan jumalattomille miten tärkeä on valita Kristus syntien sovittajana ennen kuin se on liian myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985