Hävetkää kauhavalaiset

Anonyymi-ap

Facebookin puskaradiossa ainakin seuraavat jopa uhkailivat sitä joka teki valituksen:

T. Adele: "xxx xxxxxxx no antaa sahata omaan jalakaan, kyllä se joskus tuloo kauppareissuki niin pitkäksi että harmittaa."

H. Polvi : lainaus kommentista: "turpeen alle joutaisi".

Pitäisikö oikeasti miettiä mitä kirjoittaa??

Nämä taitaa jo ylittää laittoman uhkausen tunnusmerkit!

Ja ensinnäkään, en tunne tai edes tiedä kuka valitti, en tunne edellä mainittuja henkilöitä jotka kommentoi facebookin Kauhavan puskaradiossa. Kommentit on tallessa toki ja lähtee varmaan viranomaisille kunhan saan valittajan nimen selville. Pakko ihmistä auttaa...

Mutta itse asia: oikeuslaitos on todennut että ko toiminta ei ole lainmukaista. Se on faktaa nyt. Turha sitä on ketään alkaa uhkaamaan sen takia. Me elämme oikeusvaltiossa, oikeusvaltio on eri kuin sisäsiittoinen kauhava.

43

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä pari valittajaa sais ihan mennä itteensä ja nurkan taakse häpiämään...köppäästä touhua mutta tiäretähän nyr nua pari akkaa niin mitä muuta vois vaatia.

    • Anonyymi

      Se ob sitten niin että loppuu myös kaikki lentotoiminta...jos parina vkl kesällä olenaton autojen ääni niin paljon jotain häirittee ettei saa nukuttua ja vaikuttaa mielenterveyteen niin ei kyllä lennä mitkään koneetkaan enää..se on varma.

    • Anonyymi

      Aloittajana, joo onhan tuo päätös perseestä, mutta äläkää nyt jumalauta uhkailko ketään.

      Se ei kuulu sivistyneeseen kuntaan tai valtioon.

      Siitä on kyse.

      • Anonyymi

        On se kumma kun ei mee perille, että jos joku on laitonta niin se on laitonta. Laki on olemassa ihan sitä varten että ihmiset ei tee ihan mitä vaan niitä sattuu huvittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun ei mee perille, että jos joku on laitonta niin se on laitonta. Laki on olemassa ihan sitä varten että ihmiset ei tee ihan mitä vaan niitä sattuu huvittamaan.

        Aloittajana, Kappas ehkä kerrankin fiksu vastaus.


    • Anonyymi

      Tämä teija adele työskentelee pelastuslaitoksella. Taitaa tulla kenkää tästä 🤔

      • Anonyymi

        Harri Setälä saa varmaan pian selittää asiaa lehdessä. 😂😂😂😂

        On se sairasta tuolla kauhavan asemalla tuo touhu


    • Anonyymi

      Hannu P:ltä aika asiatonta kommentointia. Taitaa virkavalta kohta soitella....

    • Anonyymi

      Onko seuraavaksi vuorossa korkein hallinto-oikeus, eihän tällainen terrori voi olla mahdollista.

    • Anonyymi

      Jos saa valitusluvan.

    • Anonyymi

      No mikä sielä Kauhavalla nyt taas ahristaa?

      • Anonyymi

        Kaikki.


      • Anonyymi

        Kiihdytysautoilu, ei saisi ajaa, mutta Naton lentokoneet saavat tulla ilomielin. Ilmeisesti Naton lentokoneet ovat äänettömiä.
        No, kiusa on pikkuinenkin kiusa. Joku saa siitäkin, valtaisen tyydytyksen elämäänsä. Kun Minä pistin sen homman poikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihdytysautoilu, ei saisi ajaa, mutta Naton lentokoneet saavat tulla ilomielin. Ilmeisesti Naton lentokoneet ovat äänettömiä.
        No, kiusa on pikkuinenkin kiusa. Joku saa siitäkin, valtaisen tyydytyksen elämäänsä. Kun Minä pistin sen homman poikki!

        Kuinkahan nuatten Suviseuraan kaas oikeen viälä käykään? Jos ne sunkin Sionin virttä veisaavat oikeen lujaa, oikeen kovaäänisistäkin? Aamusta iltaan monen päivän aijan. Häiritseekö se. Ja kuinkas liikennes viälä päälle? Tinkiä, sitähän se on.


    • Anonyymi

      Suviseurat pitää kieltää samoin kun Jukolan viesti, häiritsevät ja tuhoavat paljon pientä eläimistöä.
      Lentokoneissa taas häiritsee meteli.
      Kieltoon vaan kaikki.
      Eikä näissä asioissa tarvita mitään demokratiaa, kun minä valitan niin kaikki on kiellettävä.

    • Anonyymi

      Kieltäminen kiellettävä!!

      • Anonyymi

        Ja muistakaa jottei saa katsoa vastakkaista sukupuolta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muistakaa jottei saa katsoa vastakkaista sukupuolta

        No se nyt on sanomattakin selvää.


    • Anonyymi

      Sitä oon miettinyt, että mikä vika sen Metsola Erkin kaivinkoneeseen tuli, selviskö koskaan?

      • Anonyymi

        Kavitaatioilmiö hydrauliikan imupuolen vuodon takia.


    • Anonyymi

      Kyllähän tämä asia oli selvä jo ensimmäisen hakemuksen yhteydessä.
      Jos kunnan virkamies olisi uskaltanut pysäyttää hankeen heti alussa, niin olisi säästynyt se puoli miljoonaa, jonka alueen omistaja on Komiat lehden mukaan investoinut. Ei kovin järkevää toimintaa laittaa tuollaisia rahoja ilman, että on lupaa varsinaiseen toimintaa, ja aika ylimielistäkin.

      Kaksi kertaa on paikalliset ympäristöviranhaltijat tehneet päätöksen, joka menee nurin hallinto-oikeudessa. Taitaa olla olla ainoat päätökset, joista on valitettu, mitenköhän ne muut päätökset, menisikö nekin nurin, jos joku valittaisi.

      Luulisi jo ymmärtävän, että paikka on väärä tuollaiseen toimintaan. Komiat lehden mukaan ei mene perille vaikka hallinto-oikeus oli suoraan sanonut, että paikka on väärä. Uutta hakemusta vaan suunnitellaan. Aivan turha homma, lupaa ei tule. Ei hallinto-oikeuden kanssa neuvotella eikä sovita,

      Valittajat ovat olleet tässä oikeassa ja niitä on turha syyllistää.

      • Anonyymi

        Jos noin pieni ja vähäinen meteli kumminkin joitain häiritsee niin kyllä lentotoiminnalla paikka on sitten kyllä aivan väärä..keskellä korpea tuollaiset lentokentät pitää olla. No jokatapauksessa "huvilentelystä" ja muusta toiminnasta on valitus menossa eteenpäin.


      • Anonyymi

        Paikka on aivan oikea, paikassa ei ole mitään vikaa.
        Nyt ei ole kyse mistään paikasta vaan pienisieluisista ihmisistä.


      • Anonyymi

        Lentokenttää oikeampaa paikkaa ei tuollaiselle toiminnalle ole, muualla maailmassa olisivat kateellisia tuollaiselle paikalle.


    • Anonyymi

      Asiasta pitää järjestää demokraattinen äänestys että halutaanko lentokenttäalueella pitää toimintaa vaan halutaanko alue ajaa alas kaikesta toiminnasta.
      Meteliä ei lentokenttäalueelta voi poistaa.

      • Anonyymi

        Metelistähän valittajat valitti ja nimomaan kiihdytysautoilusta mikä on verrattuna lentokoneisiin aivan eri luokkaa. Miksei lentoneet häirinneet


    • Anonyymi

      Kauhavalla valitetaan kaikesta mahdollisesta. Ja tuon puskapalstan sais nopiaa lopettaa,sielä se hulluus oikee pääsee loistoonsa.
      Aikuuset ihmiset!!
      Tenavista puhutaan kuinka koulukiusaus on lisääntyny ja sos.medias kiusaaminen kovettua mutta mitä tekee Kauhavalla aikuuset. Suu pyhänyppyllällä kuljetaan kylillä ja esitetään parempaa kun ikää pystyys ees unissaa olemaan. Mutta kotia ku päästähän tietsikan ääree nii jo on piru irti ja keksimällä keksitään miten ilikiästi pystyys mielipiteitänsä ilimasemaan.
      Ja minkä takia..?

      • Anonyymi

        Joskus aatellu samaa, mutta sitte totesin että oikeen hyvä että saa muutkin huomata kuinka köppääsiä ja yksinkertaisia he on. Ihan vaan itsensä nolaavat.


    • Anonyymi

      Totta puhut! Aikuuset ihimiset! Ja mitä vanhempia, sitä hullumpia.

    • Anonyymi

      Kohta 60-kymppiset elämähänsä kyllästynehet miähet 😂

    • Anonyymi

      Ku viina maistuu, eikä elämäs muutakaan oo.

    • Anonyymi

      Ja kolomaskin akka lähti.

    • Anonyymi

      Voltista?

    • Anonyymi

      Joo..

    • Anonyymi

      En ihmettele 😂

    • Anonyymi

      Johtuukohan susta ittestäs? Kun susei mitään positiivista oo.

    • Anonyymi

      Harvinaasen järkevän oloone tua ensimmääne kirijootus 😀👍

    • Anonyymi

      BRAAAAAAAA----AAAAAAAM!!!......pum pum ............BRAAAAAAA-AAAAAAAAAM!!!

      Perkules, mitä sanoit? kolmannet kahvit kaatu housuille..

      Äänivallit pakolliseksi vaikka merikonteista. Ja edes kevyt vaimennus pakoputkeen.

      Jatkakaa sitten harjoituksia. Tätä se oli Alastarollakin. Kauhavallakin opitaan valittamaan metelistä. Luvat meni.

      Mallintakaa sitä meteliä. Hep!

      • Anonyymi

        Pitäisikö sun mallintaa hermosi uudelleen jos autojen ääni häiritti enemmän kuin hävittäjien..varmaan pissi tuli housuihin eikä mikään kahvi läikkynyt.


    • Anonyymi

      Eikö lentokenttämelua oo mallinnettu?

    • Anonyymi

      Kuvittelis, että on, kiitoteiden suuntaisestihan sen luulis menevän.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe