Pojat odottelivat siirtoa sinne jonnekin ja pohdiskelivat mm. seuraavaa:
- Mitä virkaa noilla tähdillä on? Jos mää olisin ollu Jumala ni mä en olis luonu koko tähti.
- Ei niitä Jumala ole luonu. Ei ihmistäkää luotu ole. Meressä se on syntyny. Ihminen oli alkujansa kala, kyllä sen on myöntäny kapitalistinenki tiedemies.
- Khi hi hih.... kuulkkaas poja Lahtisen.., mitä meijän Yrjö- poika puhhuu...
- Mää olen vissiin ahvena ku mulla o köyryt harteet..
Niin... elämän syviä salaisuuksia siinä toki pohtivat.
Valitkaa tekin vapaasti puolenne..!
Näin Itsenäisyyspäivän aattona moni hiljentyy katsomaan Tuntemattoman sotilaan eri versioita.
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä helvetti on ahvena?
- Anonyymi
Ahvena on palloteoreetikkojen esi-isä eli esipersu taikka muunlainen senkaltainen otus jolla on keuhkojen sijaan kitukset.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17658807H
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minä en ainakaan periydy mistään ahvenasta vaan rotasta jossa on mukana ripaus karhukaista jotta kykenisin avaruudessa hengissä pysymään. Ne on meinaan nyt kovassa muodissa nuo matkat Kuuhun ja Marsiin.
- Anonyymi
Ei totuutta voi valita, eri asia on sitten ymmärtääkö totuutta.
Mitkä ovat puolia joista voi valita? - Anonyymi
"Ihminen oli alkujansa kala. Kyllä sen on myöntänyt kapitalistinenkin tiedemies."
Raamattu kertoo toisin.- Anonyymi
Tottakai satukirja kertoo oman versionsa kun ei voi myöntää että olemme avaruuden älykkäämpien rotujen alkuunsaattama biologinen kokeilu jossa katsotaan kauanko kuluu ennenkuin tuhoamme itsemme omalla typeryydellämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai satukirja kertoo oman versionsa kun ei voi myöntää että olemme avaruuden älykkäämpien rotujen alkuunsaattama biologinen kokeilu jossa katsotaan kauanko kuluu ennenkuin tuhoamme itsemme omalla typeryydellämme.
Ymmärrän kyllä palloteoreetikkoja joita on kusetettu ja aivopesty kymmeniä vuosia.
Nämä UFO- ukkelit ovat kyllä pöljiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän kyllä palloteoreetikkoja joita on kusetettu ja aivopesty kymmeniä vuosia.
Nämä UFO- ukkelit ovat kyllä pöljiä.Etkö sinä torvi tajua, että maapallon koko laskettiin jo yli kaksituhatta vuotta sitten, ja tämä onneton puhuu kymmenistä vuosista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142