Hyvää itsenäisyyspäivää

Anonyymi-ap

53

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitat varmaan itsenäisyyden muistopäivää?

      • Anonyymi

        No, saahan sitä muistella.


      • Anonyymi

        surullista.. todella surullista. Tämä kansa ansaitsisi parempaa.


      • Anonyymi

        Ylpeänä ja nöyränä juhlimme vapaata Suomea tänään 6.12!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, saahan sitä muistella.

        Muistella ja kunnioittaa veteraaneja.


    • Anonyymi

      Leninin meille antaman itsenäisyyden kunniaksi

      ..SKOOOOOL...

      • Anonyymi

        Lenin allekirjoitti koska tiesi et suomalaiset ottaisivat vaikka väkisin itsenäisyyden!!!!!!!


    • Anonyymi

      Kyllä on hyvä elokuva tuo Lupaus 😍

      • Anonyymi

        Samaa ajattelin myös tuossa illalla kun sitä katsoin.
        Sitten vaihdoin, Lupauksen päätyttyä, Zohanille.

        Ja niin nopeasti muistin miksi vallat jäi historiaani ja Suomi palasi kolmatta vuotta sitten takaisin arjekseni.

        Jos nointa kahta elokuvaa vertaa, kokee neljännesvuorokaudessa sen, mitä minä elin itse vuosia oivaltaakseni, joista pari kappaletta työskennellen kahdelle yhdysvaltalaisfirmalle.

        Syvällisyys on suomalaisuudessa kauneita. Ja kristinusko suomalaisuudessa syvällisyydessä sitä ylivoimaisesti parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelin myös tuossa illalla kun sitä katsoin.
        Sitten vaihdoin, Lupauksen päätyttyä, Zohanille.

        Ja niin nopeasti muistin miksi vallat jäi historiaani ja Suomi palasi kolmatta vuotta sitten takaisin arjekseni.

        Jos nointa kahta elokuvaa vertaa, kokee neljännesvuorokaudessa sen, mitä minä elin itse vuosia oivaltaakseni, joista pari kappaletta työskennellen kahdelle yhdysvaltalaisfirmalle.

        Syvällisyys on suomalaisuudessa kauneita. Ja kristinusko suomalaisuudessa syvällisyydessä sitä ylivoimaisesti parasta.

        Inhimillisyys ja empatia kasvattavat.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hieno.


    • Anonyymi

      Eikun meillä soi nyt maamme-laulu. 🇫🇮

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kokonainen lista?

        ASIAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonainen lista?

        ASIAA!

        Lauluja piisaa.


    • Anonyymi

      Kaunis tämä baezin tulkinta, mutta enkku on enkkua, jota kuulee aina, mutta tämä suomen kieli sit se ihan oma juttunsa, erikseen.

      ;)

      • Anonyymi

        Suomi on kaikista helpoin kieli, jos motivaatiota löytyy ja haluaa oppia. 🤣😂🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on kaikista helpoin kieli, jos motivaatiota löytyy ja haluaa oppia. 🤣😂🤣😂

        Lienetkö opiskellut jsk myähemmi. No joo. Kullakin se oma oppimiskäyränsä pituus jne. yms. blaah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienetkö opiskellut jsk myähemmi. No joo. Kullakin se oma oppimiskäyränsä pituus jne. yms. blaah

        Voi voi näitä raikkoja, huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi näitä raikkoja, huh huh.

        Raukkoja, ne on. Hölmö.


      • Anonyymi

        Omapa valinta, jos haluaa olla tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omapa valinta, jos haluaa olla tyhmä.

        tyhmyys on viisautta ja fiksuus oksetus.

        sponsored by "ilmestyskirja"

        Ja kaikesta huolimatta, kukaan palstalla ei ole KOSKAAN myöntänyt masturboineensa VAILLA loppukliimaksia pamela anderssonista.


      • Anonyymi

        Kuten vasemmistolaiset eivät myönnä mitään oman maansa eteen, tarjoan niille hapansilakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on kaikista helpoin kieli, jos motivaatiota löytyy ja haluaa oppia. 🤣😂🤣😂

        Ajattele, jopa suomalaiset lapsetkin sen oppivat.....!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele, jopa suomalaiset lapsetkin sen oppivat.....!

        Ulkomaalaiset aikuiset oppivat huonommin, ei kuin Suomessa syntyneet ulkomaalaistaustaiset. 🤣😂🤣😂🤣😂


      • Anonyymi

        Finlandia hymniin on tehty useita eri sanoituksia. Baezin versio kertoo yleismaailmallisesta isänmaan rakkaudesta. Amerikkalaisissa kirkoissa lauletaan samalla sävelmällä hengellistä versiota Be Still My Soul.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finlandia hymniin on tehty useita eri sanoituksia. Baezin versio kertoo yleismaailmallisesta isänmaan rakkaudesta. Amerikkalaisissa kirkoissa lauletaan samalla sävelmällä hengellistä versiota Be Still My Soul.

        Toivottavasti Sibelius saa kuitenkin ansionsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finlandia hymniin on tehty useita eri sanoituksia. Baezin versio kertoo yleismaailmallisesta isänmaan rakkaudesta. Amerikkalaisissa kirkoissa lauletaan samalla sävelmällä hengellistä versiota Be Still My Soul.

        Tässä toisessa youtube livevideossa Baez puhuu arvostaen Suomen kansallishymnistä Finlandiasta ja nimenomaan sen sopivuudesta ylevien teemojen osalta myös muille maille.

        Suomi näyttää siinä mallia muille.

        https://www.youtube.com/watch?v=2nthgT0_cjw


      • Anonyymi

        Oma kieli on se kaunein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä toisessa youtube livevideossa Baez puhuu arvostaen Suomen kansallishymnistä Finlandiasta ja nimenomaan sen sopivuudesta ylevien teemojen osalta myös muille maille.

        Suomi näyttää siinä mallia muille.

        https://www.youtube.com/watch?v=2nthgT0_cjw

        Joan on ollut tiedostava aina.


    • Anonyymi

      Aika hienoa!

    • Anonyymi

      Paras Finlandian versio on Tuntemattoman lopussa.

      • Anonyymi

        Siinä kohtauksessa on tunnetta, Laine osasi homman.


    • Anonyymi

      Sibeliuksen taidetta hienosti.

    • Anonyymi

      Eikö siis PM Sanna Marin ole takaisin Suomessa tänään, osallistuakseen itsenäisyyspäivän juhlavastaanottoon Linnassa...?????

      • Anonyymi

        Ei kassalikka osallistu mihinkään linnan juhliin, kun EU sitä, EU tätä koko ajan mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kassalikka osallistu mihinkään linnan juhliin, kun EU sitä, EU tätä koko ajan mielessä.

        hups ,liun että "kasakka"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hups ,liun että "kasakka"

        Marinistilla meni tunteisin.


      • Anonyymi

        Pääministeri yrittää ehtiä juhliin, ellei ihmeitä satu. Työt ensin, sitten juhlat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kassalikka osallistu mihinkään linnan juhliin, kun EU sitä, EU tätä koko ajan mielessä.

        Tarkkispersu on aina yhtä typerä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkispersu on aina yhtä typerä.

        Vihervasuri levittää taas ilmastoahdistustaan, se on yhtä typerää, minun mielestä.


      • Anonyymi

        Hieno valkoinen asu, sinisellä nauhalla on Marinin yllä.


    • Anonyymi

      Avaajan linkissä serlan paperimainos. Isämmaallista suosia suomalaista 1

      • Anonyymi

        Hienoa!


    • Anonyymi

      Samoin. Toivotan tässä Venäjän armeijalle voitokasta kulkua Ukrainan kasaarien kuohitsemisessa.

      • Anonyymi

        Putinisti menee nyt uskollisesti Venäjälle takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinisti menee nyt uskollisesti Venäjälle takaisin.

        Tai sinne poteroonsa.


    • Anonyymi

      Nosto.

      • Anonyymi

        Nosto.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe