näkyy olevan rekisteröintien takana.
miksi ne tartee rekisteröinnin- ? = tietojen kalastelua
tv-yhtiön natsiporvarit sotki taas kanavat ettei näjy...`?
Miksi tv-tä ei voi katsoa netissä suoraan?
10
244
Vastaukset
- Anonyymi
Öö.. mitä? Mikä on tv?
Anonyymi-ap
2022-12-06 01:08:11
"Miksi tv-tä ei voi katsoa netissä suoraan"?
Näin on.
Itse yritin kirjautua mtv3 sivuille.
Laitoin toimivan sähköpostini ja salasanan mutta
salasanani ei kelvannut?
"Salasanasi on väärin, yritä uudelleen..........."
Mikäli vaihdan salasani niin se ei kelpaa enää
mihinkään muualle?
Yritin myös kirjautua erään pelin sivuille?
Sama liturgia jne...............?
Ihmettelen vaan että mihin tämä perustuu?- Anonyymi
Yle-striimi Yle Areenalla ilmainen ja MTV:n kanavat valitettavasti maksumuurin takana.
- Anonyymi
Kyllä transvestiitteja tai transsukupuolisia (en tiedä mikä on oikea termi) voi katsoa netissä suoraankin, jos heistä jollain on joku kuva tai video siellä. No joo, tyhmä vitsi. :)
Areena on tietysti ilmainen. Nelosen Ruutu ja nyt myös uudistunut Mtv3 Katsomo ovat mainosrahoitteisia ja siksi katsojalle ilmaisia. Mutta ei saa olla Mainosten esto ohjelmaa selaimessa.
Nyt Katsomossakin voi jo vihdoin seurata kanavia suorana. Tai ainakin Jalkapallon MM-pelejä nyt oon voinut seurata. Ruutu oli edelläkävijä tässä. Kirjautua niihin pitää, mutta itselläni on toiminut. En pahemmin vaihtele salasanojani. - Anonyymi
Kylhän toverit ps dee päälliset jo pitkään noin tehneet . Siksihän suomi on miljoonien masentuiden maa !
- Anonyymi
Vain Typerykset liian hyvin pärjäävät kirjautuu kikkelihomopaskaan .!
- Anonyymi
Televisiosta ei tule mitään, teevee on myyty jo pois.
- Anonyymi
No eihän sieltä voi tulla, jos olet myynyt sen jo pois. :D
Et sitten osannut laittaa sitä töpseliä pistorasiaan. ;) Toisaalta voihan sitä telkkaria katsoa vaikkei sitä päälle laittaisikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sieltä voi tulla, jos olet myynyt sen jo pois. :D
Et sitten osannut laittaa sitä töpseliä pistorasiaan. ;) Toisaalta voihan sitä telkkaria katsoa vaikkei sitä päälle laittaisikaan.Varmaan harmittaa kun hyvä telkku oli myyty pois nenän edestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423