Hyvää itsenäisyyspäivää!

Toivotan oikein hyvää Suomen itsenäisyyspäivää kaikille!

21

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan turhaan. Emme ole enää itsenäisiä. Eu määrää.

      • Anonyymi

        Persu voi sinua raukkaa.


    • Suomen ja Venäjän välit ovat olleet joskus huonot, joskus vähän paremmat. Tällä hetkellä ollaan menossa ainakin vähäisempään kaupankäyntiin. Oheinen laulu on kuitenkin huonommalta ajalta:
      https://www.youtube.com/watch?v=4vglCHcZuCQ

      Liittyy Suomen itsenäisyyteen siten, että siinä se oli taas kerran vaarassa loppua.

    • Anonyymi

      Hyvää itsenäisyyspäivän muistoa

      • "Kuka on kuollut?" -kysyi opiskelijakaveri suomalaiselta Atlantic Collagessa, kun tämä juhli Suomen itsenäisyyspäivää.


      • Anonyymi

        Aivan turhaa, sinun kaltaiset täälä lässyttää.
        Ette vaikuta mitenkään meihin mitkä ollaan ylpeitä tästä mitä isoisämme on meille antanut.
        Kannattaisiko näitten urputtajien muutaa Suomestapois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan turhaa, sinun kaltaiset täälä lässyttää.
        Ette vaikuta mitenkään meihin mitkä ollaan ylpeitä tästä mitä isoisämme on meille antanut.
        Kannattaisiko näitten urputtajien muutaa Suomestapois.

        Urputtajat ovat valinneet surkeuden, se on sallittua vapaassa maassa.


    • Anonyymi

      Hieno päivä!

    • Anonyymi

      Vihervasemmisto ei arvosta Suomen itsenäisyyttä. Kaikki on kaupan.

    • Anonyymi

      Kansasta 80 % on natojäsenyyden kannalla. Vassareista vain puolet.

    • Anonyymi

      Bolsuhallinto hyväksyi Suomen itsenäisyysjulistuksen, koska ratkaisua pidettiin tilapäisenä. Vallankumouksen jälkeen Suomen piti liittyä jälleen suureen ja mahtavaan. Jopa itse Stalin kävi täälä agitoimassa kumousta joulukuussa 1917. Punakapina alkoikin sitten tammikuussa 1918, mutta reisille meni.

      Nöyrin kiitos, isät ja esi-isät.

      • Anonyymi

        Talvisodalla Stalin halusi korjata virheen, mutta jälleen meni reisille.


      • Anonyymi

        Stalin yritti asian korjausta jälleen kesällä -44. Mutta taas meni reisille.


      • Anonyymi

        Toivotaan, että asiaan ei enää palata, kun olemme Naton täysjäsen.


    • Anonyymi

      Kiitos 🇫🇮

      • Anonyymi

        Tuomiokirkossa
        Veisattiin
        "Suomalainen Rukous "
        Nyt ajankohtainen


    • Anonyymi

      demarinit äänestivät 6.12. 1917 itsenäisyysjulistusta vastaan pysyäkseen
      Neuvostoliiton osana ja aloittivat murhaterrorin joten eduskunta ja
      hallitus pakenivat Vaasaan 1918 punikit aloittivat kapinan venäläisen
      sotaväen avulla ja aseilla joukkomurhaten maanviljelijöitä mmSUINULASSA
      ja mustialan maatalouskoulun opppilaat ja alströmin konttorihenkilöt
      sekä yli 300 yksittäistä pelloilaan työskennelttyä maanviljelijää sekä
      papiistoa ja virkamiehiä hallusaan olleilla alueilla etelä-Suomessa
      1970 remari runoili tapa talonpoika päivässä

    • Anonyymi

      Kiitos samoin myös sinulle!

    • Anonyymi

      Hyvää itsenäisyyden muistopäivää vaan.

    • Anonyymi

      Kiitos

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe