Toivotan oikein hyvää Suomen itsenäisyyspäivää kaikille!
Hyvää itsenäisyyspäivää!
21
137
Vastaukset
https://www.youtube.com/watch?v=sCPjk31fuZk
Maamme Youtubessa, ehkä ainoa versio, jossa kerrotaan esittäjistäkin jotain.- Anonyymi
Ihan turhaan. Emme ole enää itsenäisiä. Eu määrää.
- Anonyymi
Persu voi sinua raukkaa.
Suomen ja Venäjän välit ovat olleet joskus huonot, joskus vähän paremmat. Tällä hetkellä ollaan menossa ainakin vähäisempään kaupankäyntiin. Oheinen laulu on kuitenkin huonommalta ajalta:
https://www.youtube.com/watch?v=4vglCHcZuCQ
Liittyy Suomen itsenäisyyteen siten, että siinä se oli taas kerran vaarassa loppua.- Anonyymi
Hyvää itsenäisyyspäivän muistoa
"Kuka on kuollut?" -kysyi opiskelijakaveri suomalaiselta Atlantic Collagessa, kun tämä juhli Suomen itsenäisyyspäivää.
- Anonyymi
Aivan turhaa, sinun kaltaiset täälä lässyttää.
Ette vaikuta mitenkään meihin mitkä ollaan ylpeitä tästä mitä isoisämme on meille antanut.
Kannattaisiko näitten urputtajien muutaa Suomestapois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan turhaa, sinun kaltaiset täälä lässyttää.
Ette vaikuta mitenkään meihin mitkä ollaan ylpeitä tästä mitä isoisämme on meille antanut.
Kannattaisiko näitten urputtajien muutaa Suomestapois.Urputtajat ovat valinneet surkeuden, se on sallittua vapaassa maassa.
- Anonyymi
Hieno päivä!
- Anonyymi
Vihervasemmisto ei arvosta Suomen itsenäisyyttä. Kaikki on kaupan.
- Anonyymi
Kansasta 80 % on natojäsenyyden kannalla. Vassareista vain puolet.
- Anonyymi
Bolsuhallinto hyväksyi Suomen itsenäisyysjulistuksen, koska ratkaisua pidettiin tilapäisenä. Vallankumouksen jälkeen Suomen piti liittyä jälleen suureen ja mahtavaan. Jopa itse Stalin kävi täälä agitoimassa kumousta joulukuussa 1917. Punakapina alkoikin sitten tammikuussa 1918, mutta reisille meni.
Nöyrin kiitos, isät ja esi-isät.- Anonyymi
Talvisodalla Stalin halusi korjata virheen, mutta jälleen meni reisille.
- Anonyymi
Stalin yritti asian korjausta jälleen kesällä -44. Mutta taas meni reisille.
- Anonyymi
Toivotaan, että asiaan ei enää palata, kun olemme Naton täysjäsen.
- Anonyymi
Kiitos 🇫🇮
- Anonyymi
Tuomiokirkossa
Veisattiin
"Suomalainen Rukous "
Nyt ajankohtainen
- Anonyymi
demarinit äänestivät 6.12. 1917 itsenäisyysjulistusta vastaan pysyäkseen
Neuvostoliiton osana ja aloittivat murhaterrorin joten eduskunta ja
hallitus pakenivat Vaasaan 1918 punikit aloittivat kapinan venäläisen
sotaväen avulla ja aseilla joukkomurhaten maanviljelijöitä mmSUINULASSA
ja mustialan maatalouskoulun opppilaat ja alströmin konttorihenkilöt
sekä yli 300 yksittäistä pelloilaan työskennelttyä maanviljelijää sekä
papiistoa ja virkamiehiä hallusaan olleilla alueilla etelä-Suomessa
1970 remari runoili tapa talonpoika päivässä - Anonyymi
Kiitos samoin myös sinulle!
- Anonyymi
Hyvää itsenäisyyden muistopäivää vaan.
- Anonyymi
Kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
