Miten voin rukoilla jumalaa jos minulla ei ole "sitä"

Anonyymi-ap

Vai aloitetaanko kameleiden palvonta?

12

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jeesus syntyi kamelin takapuolesta kai olet kuullut sen , sama kun nousi taivaisiin 🤣

      • Anonyymi

        Piti kirjoittaa jotain mutta en muista enä, olen 007


      • Anonyymi

        Jeesus kirjoitetaan isolla kirjaimella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus kirjoitetaan isolla kirjaimella

        jeesus jeesus Minä Minä 🤣 mielikuvituskaverit kirjoitetaan aina pienen pienellä sinne sopimuspaperin alareunaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti kirjoittaa jotain mutta en muista enä, olen 007

        Silmät kuin Daniel Craig vai oliko se paha silmä 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmät kuin Daniel Craig vai oliko se paha silmä 🤣🤣🤣

        sillä on sellaiset pahat silmät sanoi papin pentu 🤔
        toisen papin pentu oli hyvä kaveri 🤔


    • Anonyymi

      Olen tämän aloituksen kirjoittaja, jos teille on tullut joku kallisarvoinen koodi Jumalalta ja te ette eliminoi sitä koodia totaalisesti tai absoluuttisesti kaikkien silmistä pois niin Jumala rankaisee teitä

      Itseasiassa Jumala jo teki tämän rangaistuksen, mutta ette halua lisää

      Jos tätä koodia ei eliminoida vauvapalstan arkistoista niin muutan pois suomesta ja teen kaikille suomalaisille sietämätöntä painostusta, jos tätä koodia ei eliminoida niin Joe Biden hyökkää suomeen toisen demokraatin painostuksesta joka on antanut tämän koodin minulle pelkästään

      On se kumma kun ei pitänyt edes lähettää viestiä, piti kirjoittaa kenttään tämä koodi ja pyyhkiä sen pois lähettämättä yhtään mitään, ja se on kumma että justiinsa lääkkeiden takia tulee tälläisiä tuntemattoman tekijän virheitä

      Pelkästään entisen työpaikan kala saa tämän koodin jos tämä ilmiantajien ilmiantaja tarkasta nyt vain pitää suun supussa ja toimii näin, jos vaahteramäen eemeli saa tämän koodin niin ISRAEL hyökkää suomeen pommittamalla Turun Linna

    • Jumala on kaiken isä et tunne koska olet synnin sokaisema ihminen,kuolut synteihisi elät pimeydessä.
      Jeesus on se ovi jonka kautta pääsee myös Jumalan tuntemiseen, sanassa han sanotaa jolla ei ole poikaa ei tunne Jumalaakaan. Jeesusen yhteyteen pääsee rukousen katta se on otava todellista sydämmestä lähtenyt rukous.

      • Anonyymi

        Mutta eikö se Jeesus käskenyt rukoilla Isä meidän? ELi suoraan Isää.


    • Anonyymi

      Voi yrittää keskittymällä.

    • Anonyymi

      Kun sinut on vain kastettu lapsena niin kaikki on hyvin. Olet kuuliainen, sinulla on Pyhä Henki ja voit herjat lahkolaisia. Mitään rukouksia siihen ei tarvita, vaan vähän kekseliäisyyttä ja sitkeyttä toistaa samoja asioita.

    • Anonyymi

      Jos rukoilu ontuu, mutta olet kuitenkin kastettu lapsena ja sinulla on silloin automaattiseti Pyhä Henki ja kaikki siunaukset mitä muilta puuttuu, niin voi aloittaa rukoilemisen sillä että pyydät hyviä herjoja lahkolaisista ja sitkeyttä niiden haukkumiseen. Se on hyvä ponnauslauta oikeaan kristilliseen uskoon ja hyvä siinä on olla kestävä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe