Vai aloitetaanko kameleiden palvonta?
Miten voin rukoilla jumalaa jos minulla ei ole "sitä"
12
97
Vastaukset
- Anonyymi
jeesus syntyi kamelin takapuolesta kai olet kuullut sen , sama kun nousi taivaisiin 🤣
- Anonyymi
Piti kirjoittaa jotain mutta en muista enä, olen 007
- Anonyymi
Jeesus kirjoitetaan isolla kirjaimella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kirjoitetaan isolla kirjaimella
jeesus jeesus Minä Minä 🤣 mielikuvituskaverit kirjoitetaan aina pienen pienellä sinne sopimuspaperin alareunaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti kirjoittaa jotain mutta en muista enä, olen 007
Silmät kuin Daniel Craig vai oliko se paha silmä 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät kuin Daniel Craig vai oliko se paha silmä 🤣🤣🤣
sillä on sellaiset pahat silmät sanoi papin pentu 🤔
toisen papin pentu oli hyvä kaveri 🤔
- Anonyymi
Olen tämän aloituksen kirjoittaja, jos teille on tullut joku kallisarvoinen koodi Jumalalta ja te ette eliminoi sitä koodia totaalisesti tai absoluuttisesti kaikkien silmistä pois niin Jumala rankaisee teitä
Itseasiassa Jumala jo teki tämän rangaistuksen, mutta ette halua lisää
Jos tätä koodia ei eliminoida vauvapalstan arkistoista niin muutan pois suomesta ja teen kaikille suomalaisille sietämätöntä painostusta, jos tätä koodia ei eliminoida niin Joe Biden hyökkää suomeen toisen demokraatin painostuksesta joka on antanut tämän koodin minulle pelkästään
On se kumma kun ei pitänyt edes lähettää viestiä, piti kirjoittaa kenttään tämä koodi ja pyyhkiä sen pois lähettämättä yhtään mitään, ja se on kumma että justiinsa lääkkeiden takia tulee tälläisiä tuntemattoman tekijän virheitä
Pelkästään entisen työpaikan kala saa tämän koodin jos tämä ilmiantajien ilmiantaja tarkasta nyt vain pitää suun supussa ja toimii näin, jos vaahteramäen eemeli saa tämän koodin niin ISRAEL hyökkää suomeen pommittamalla Turun Linna Jumala on kaiken isä et tunne koska olet synnin sokaisema ihminen,kuolut synteihisi elät pimeydessä.
Jeesus on se ovi jonka kautta pääsee myös Jumalan tuntemiseen, sanassa han sanotaa jolla ei ole poikaa ei tunne Jumalaakaan. Jeesusen yhteyteen pääsee rukousen katta se on otava todellista sydämmestä lähtenyt rukous.- Anonyymi
Mutta eikö se Jeesus käskenyt rukoilla Isä meidän? ELi suoraan Isää.
- Anonyymi
Voi yrittää keskittymällä.
- Anonyymi
Kun sinut on vain kastettu lapsena niin kaikki on hyvin. Olet kuuliainen, sinulla on Pyhä Henki ja voit herjat lahkolaisia. Mitään rukouksia siihen ei tarvita, vaan vähän kekseliäisyyttä ja sitkeyttä toistaa samoja asioita.
- Anonyymi
Jos rukoilu ontuu, mutta olet kuitenkin kastettu lapsena ja sinulla on silloin automaattiseti Pyhä Henki ja kaikki siunaukset mitä muilta puuttuu, niin voi aloittaa rukoilemisen sillä että pyydät hyviä herjoja lahkolaisista ja sitkeyttä niiden haukkumiseen. Se on hyvä ponnauslauta oikeaan kristilliseen uskoon ja hyvä siinä on olla kestävä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983