Kun olin kristitty niin koin huonoa omaatuntoa ja ahdistusta lähes koko ajan. Aina piti olla pyytämässä " syntejä" anteeksi. Milloin minkäkin syyn takia. Koin jatkuvasti riittämättömyyden tunteita ja kelpaamattomuutta.
Sitä tuo vaarallinen uskonto saa aikaan. Apeutta, ankeutta ja kaikenlaisia negatiivisia tunteita. Aina hetken oli hyvä olla ja mieliala korkealla ja tunsin välillä ihan iloakin kun luulin tietäväni olevani oikealla tiellä mutta sitten " syntinen luonto" teki temppunsa ja jälleen oltiin " jumalan" edessä polvillaan potien huonoa omaatuntoa.
Toisten mielestä synnit pitää tunnustaa toiselle kristitylle, joka julistaa anteeksiannon ja se onkin tehokas keino pitää lampaat ruodussa. Enkä kuulunut mihinkään lestadiolaislahkoon vaan olin ihan luterilaista uskoa tunnustava hihhuli jonka ympärillä oli paljon muita samanlaisia kiihkouskovaisia viidesläisiä ja entisiä vapaiden seurakuntien jäseniä jotka oli liittynyt kirkkoon.
Aina toitotettiin että Raamattua pitäisi lukea joka päivä mietiskellä mutta en siihen kyennyt ja sekin tuotti huonoa omaatuntoa.
Lopulta väsyin tuohon suorittamiseen ja oli kausi jolloin ajattelin ettei minun tarvitse olla niin hyvä. Että armo riittää mutta sitten kuitenkin ympäriltä tuli mielipiteitä että pitää tehdä sitä ja tätä ja lahjoittaa rahaa ja lukea Raamattua ja käydä viikoittain kirkossa ja vielä parempi jos sen lisäksi vielä kotikokouksissa ja raanattupiireissä.
En tiedä olinko koskaan kovin syvällä kristinuskossa. En pystynyt ymmärtämään kolminaisuusoppia joka on täysin käsittämätöntä liipalaapaa.
Lopulta aloin lipua pois kristinuskosta ja ajattelemaan asioista itse ja tulin siihen ymmärrykseen ettei Jumalaa ole.
Nykyään on hyvä olla. Kristinuskon aivopesu on lakannut ja vähän suruissani seuraan ihmisten uskonnollista käytöstä.
Välillä avaan radion ja kuuntelen radio patmosta ihan vain ihmetelläkseni miten kuulijat voivat uskoa siihen kaikkeen mitä sieltä ja radio deiltä ja TV7 kanavalta syötetään. Ihmiset tieten tahtoen pesevät aivojaan päivittäin näiden medioiden välityksellä.
Olen sitä mieltä että tie todelliseen onneen ja vapauteen on ateismi.
Kristittynä ollessa ahdisti lähes koko ajan
37
76
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se elämä pyörittää sinuakin ja ahdistut ihmisten säännöistä. Hyvä että hyppäisit pois ihmisien keksimistä tapauskosta. Minusta hienoa. Itsekin olen tehnyt niin mutta ei siitä voi Jumalaa syyttää. Se on taas samaa itsepetosta kun tapa-uskokin sääntöineen. Pidä uskosi lujana Jeesukseen. Aikakirja taitaa alkaa olla täynnä kun ihmiset kokevat suurta ahdistusta. Näin on ennustettu olevan lopussa. Katsele sivussa rauhassa. Huomaat että ei se uskoa heikennä vaan vahvistaa. Rukoile ymmärrystä ja oikeaa mieltä. Niin olet onnellisempi ja lähempänä totuutta kun koskaan aikaisemmin.
Samoista syistä Lutheria ahdisteltiin. Etsittiin ja yritettiin tappaa. Luther kirjoitti tuolloin kansalle Raamatun - kansankielellä. Siihen asti papisto/piistasto huijasivat ihmisiä saadakseen rahaa ja valtaa. Onneksi nyt voi itse lukea Raamattua eikä ole pakko uskoa valheita tai keksittyjä sääntöjä.- Anonyymi
Ihmisten tekemää kyseinen uskonto on alusta loppuun ja heidän pyhä kirjakin on vain ihmisten kirjoittama. Ei ole mitään korkeampaa Jumalan kristinuskoa koska Jumala on ihmisen pään luomus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten tekemää kyseinen uskonto on alusta loppuun ja heidän pyhä kirjakin on vain ihmisten kirjoittama. Ei ole mitään korkeampaa Jumalan kristinuskoa koska Jumala on ihmisen pään luomus
JOS rakastat totuutta, kuuntele Chuck Misslerin puheita Raamatun ihmeellisyyksistä. Se ei todellakaan ole teos, jonka ihminen olisi voinut kirjoittaa ilman Jumalan pyhän hengen johdatusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOS rakastat totuutta, kuuntele Chuck Misslerin puheita Raamatun ihmeellisyyksistä. Se ei todellakaan ole teos, jonka ihminen olisi voinut kirjoittaa ilman Jumalan pyhän hengen johdatusta.
Totuuksia on vain uskonnoissa. Yhteistä niille on, että niillä ei ole mitään tekemistä faktojen kanssa, eikä niiden saarnaajat osaa perustella niitä.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17660269v
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olen sitä mieltä että tie todelliseen onneen ja vapauteen on ateismi ja provoaloitusten tekeminen tänne Suomi24:lle !!
- Anonyymi
JOS tulit uskoon, eli uskoit, että Jeesus sovitti verellään sinunkin syntisi, menneet ja tulevat, sinä uudestisynnyit sillä hetkellä. Sitä ei voi peruuttaa, vaikka haluaisit. Ei sen paremmin kuin fyysistä syntymäänsä. Uskoontulossa me saamme kuolleen henkemme tilalle Jumalan Pyhän Hengen ja ikuisen elämän. Kun Jeesus ehkä jo hyvin pian tulee tempaamaan omansa pois, kaikki uudestisyntyneet kristityt ovat silloin mukana.
Jos taas vain liityit uskonnolliseen yhteisöön ja luulit sen merkitsevän pelastumista, on hyvä, että irtaannuit siitä.
Me kaikki olemme syntisiä. Me uskovat olemme pelastettuja syntisiä, muut kadotukseen meneviä syntisiä. Vasta ylöstempauksessa saamme Kristuksen ruumiin kaltaisen ruumiin, joka ei enää syntiä tee.
Jeesus on jo sovittanut kakkien synnit. Ihminen pääsee osalliseksi tuohon sovitukseen sillä, että uskoo sen. Synnintunnossa eläminen ja syntiensä jatkuva tunnustaminen Jumalalle auttaa meitä kulkemaan Jumalan yhteydessä. Synnissä eläminen uskoon tulon jälkeen ei poista pelastumistamme. Se kuitenkin aiheuttaa meille katumusta, kun Kristuksen tuomioistuimessa kaikki tekomme uskossa ollessamme punnitaan ja ne joko palavat poroksi tai saamme pakkioita. Jos on elänyt täysin itsekkäästi, joutuu astumaan ikuisuuteen rutiköyhänä ja katuvana.
Syntejään ei tule tunnustaa toiselle ihmiselle. Se antaa hänelle liian suuren vallan sinun ylitsesi. Pakanauskonnoilla on aina ollut tapana sitoa ihmisiä tuolla tavalla. Jos joku tietää pahimmat salaisuutesi, olet hänen armoillaan. Ja hänkin on vain ihminen, syntinen ihminen.- Anonyymi
Olet liian syvällä päästäksesi vapaaksi tuosta hathastasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet liian syvällä päästäksesi vapaaksi tuosta hathastasi
Ompas sinulla tarve arvioida muita. Arvioi itseäsi. Tuttu olento tämä joka luulee omaavansa jotain valtuuksia muita kohden. Kuitenkin olet pelkästään kurja olematon etkä pääse siitä irti minnekään. Harmittaako?
"Että armo riittää mutta sitten kuitenkin ympäriltä tuli mielipiteitä että pitää tehdä sitä ja tätä...En pystynyt ymmärtämään kolminaisuusoppia joka on täysin käsittämätöntä liipalaapaa."
Tässä on pari ison mittaluokan ristiriitaisuutta Raamatussa. Ensimmäisen pystyy ymmärtämään kun lukee VT:a ja Paavalin kirjeitä. VT:ssä ei ole kuoleman jälkeistä rangaistusta tai palkitsemista. Jahven tahdon noudattaminen palkittiin maan päällä. Tämä oli hyvä motivaattori erilaisten sääntöjen noudattamiseen. VT olikin juudealaisten perustuslaki ja siksi siinä on niin paljon sääntöjä. UT:ssa Paavali hylkäsi nämä säännöt väittäen, että usko ja armo riittää. Tällä hän halusi siirtää valtaa itselleen ja levittää tätä uutta uskoa Jerusalemin ulkopuolelle.
Kolminaisuusopin ymmärtää kun perehtyy Raamatun ohella muinaisiin Lähi-idän polyteistisiin uskontoihin ja Raamatun objektiiviseen tutkimiseen. Israelilaiset olivat kaananilaisia ja heillä oli kaananilaisten polyteistinen usko, josta siirryttiin henoteismin ja monolatrian kautta monoteismiin. Monoteismiin siirtymisen syynä oli kulttuurisen omaleimaisuuden säilyttäminen suurten imperiumin puristuksessa. Tavallaan muinaiset juudealaiset Jahvenpalvojan vertautuvat nykyajan impivaaralaisiin kiivaileviin persuihin.
Myyteistä ei kyetty siivoamaan kaikkia viittauksia polyteismiin. Mooseksen laulussa Korkein jakaa maat pojilleen, joista yksi oli Jahve. Ensimmäinen käsky tunnustaa, että oli muitakin jumalia kuin Jahve. Kaananilaisesta Korkeimman puolisosta, Aserasta tuli juutalaisten Pyhä Henki, josta tuli edelleen kristittyjen Pyhä Henki. Aseran ja Pyhän Hengen Symboli on täsmälleen sama eli kyyhkynen. Pyhä Henki on feminiininen kuten Jumalan puolison pitääkin olla. Sattumaako? Mielestäni ei.
https://www.biblicalarchaeology.org/daily/ancient-cultures/daily-life-and-practice/the-enduring-symbolism-of-doves/
Kaananilaisella Korkeimmalla ja Aseralla oli 70 poikaa. Jahvella VT:ssä oli yksi poika, Salomo. Tuohon aikaan uskottiin, että kansakunnan ensimmäinen kuningas oli jumalan ja ihmisen välisen liiton hedelmä. Tästä Hieros Gamoksesta kuningas sai jumalallisen oikeutensa hallita. Salomo oli yhdistetyn Israelin (Juudean ja Samarian kuningaskunnat) myyttinen, sepitetty hallitsija, Jahven poika. Jeesus on Taivaan valtakunnan kuningas, joka on syntynyt Jahven ja Pyhän Hengen liitosta. Täsmää ihan täydellisesti muinaisten HIeros Gamos myyttien kanssa. Sattumaako? Tuskin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hieros_gamos- Anonyymi
Kolminaisuudessa ei ole mielestäni mitään ihmeellistä. On Taivaan Isä ja Hänen poikansa, joka tuli vapaaehtoisesti ihmiseksi, voidakseen sovittaa Aatamin ja Eevan tuottaman karkoituksen Paratiisista, joka on ero elämänpuusta. Vt: ihmisten sielut siirtyivät tuonelaan kuollessaan, odottamaan silloin vielä tuntematonta kohtaloa. Golgatan jälkeen, Jeesus saarnasi tuonelassa ilosanomaa sovitustyöstään. Ne jotka uskoiva, pelastuivat aivan kuin ristin ryöväri. Vt, valmisteli selkeästi, tulemassa olevaa Jeesuksen sovitustyötä, että mahdollisimman moni pelastuisi. Opetuslapset ja apostolit kertoivat rehellisesti mitä Jeesus ja myöhemmin Pyhä Henki heidän kauttaan vaikutti. Tietenkin he välillä riitelivät, kuten me kaikki, mutta lopulta löysivät oikean ratkaisun. Ut tuli Vt;n päälle, tuoden armon lain päälle. Tietenkään toisiaan poissulkematta. Kymmenen käskyä on edelleen maailman kaikkeuden suurin ohje ihmiskunnalle. Tietemkin rikomme usein niitä, mutta nyt voimme viedä rikkeemme rehellisesti katuen Jeesukselle, joka on armollinen. Taivaan Isämme on ollut maailman alusta asti sama. Ihmisten nimeämät jumalat ovat kulloistenkin epäjumalia palvelevien nimeämiä. Nämä muinaiset myyttisi ovat sepitetty myöhemmin.
Siinäpä rehellinen kirjoitus joita harvoin näillä palstoilla näkee.
On totta että synnintuntoa ei ateistin tarvitse potea. Olen syntynyt ateistiseen perheeseen, kouluun mennessä en tiennyt mikä on Jumala. Olen nyt 77 vuotias ollut ateisti koko ikäni nyt olen alkanut etsiskellä jotain uskontoa niin tietoni Jumalasta lisääntyisi.
Synti alkukielellä tarkoittaa ohilaukaus eli ei niin vakava juttu kun väittävät. Hurskaalta uskovaiselta kyselin miksi minulla ei ole synnintuntoa, en tunne tekeväni syntiä. Hän lupasi rukoilla jos Jumala antaisi minulle synnintuntoa. Tästä on jo vuosia, tämä hurskas uskovainenkin on jo kuollut mutta synnintuntoa en ole saanut. Täytyy odotella tai sitten minulle käy kuten Lutherin ystävälle jolle Luther sanoi : Tee sinäkin joskus jotain syntiä että Jumalalla olisi jotain anteeksiannettavaa.- Anonyymi
Kirkot ovat hallinnon tukilaitoksia. Tässä linkissä käännytään hallinnon puoleen, rukouksella melkein. Toivotaan apua https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121
"Olen syntynyt ateistiseen perheeseen"
Älä valehtele käppänä! Uskovainen sinä olet ollut aina ja uudestaan uskovaiseksi sinä vahvistuit vain siksi, että sanoin sinusta totuuden: olet Varma Ko Shitar (kuumaa lehmän paskaa).- Anonyymi
Kyllä synnin tieto ja tunto on kaikissa ihmisissä. Olet aina tiennyt teetkö oikein vai väärin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä synnin tieto ja tunto on kaikissa ihmisissä. Olet aina tiennyt teetkö oikein vai väärin.
”Kyllä synnin tieto ja tunto on kaikissa ihmisissä.”
Höpö höpö. Esimerkiksi vanhoillislestadiolaisilla synnintunto huutaa punaisella kun TV on lähellä, mutta internetin liikkuva kuva ei aiheuta synnintuntoa. Alkon lähellä syntimittari huutaa punaisella, mutta tupakki rauhoittaa ja tyynnyttää synnintunnon. Huulipunan käyttö vie helvettiin, mutta hiusten kähertäminen permanentille ei vie. Syntimittari huutaa yhtä kovaa lasta raiskatessa kuin naisella, joka pitää korvakoruja.
- Anonyymi
> En tiedä olinko koskaan kovin syvällä kristinuskossa.
Oliisi kannattanut lukea se Raamattu, olisi ehkä ahdistuskin helpottanut, kun olisit oppinut oikeaa tietoa.- Anonyymi
Siihen asti on aikaa kun henki pihisee. Sitten loppui aika.
- Anonyymi
Onhan se elämä onnellisempaa helpompaa ja selkeämpää kun elää todellisuudessa olevaisten asioiden kanssa .
Haamujen henkien jumalien menninkäisten ja muiden mielikuvitusten olentojen kanssa eläminen varmaan on jalat tukevasti maassa elävän realistin elämään verrattuna raskas taakka . - Anonyymi
Eli kristinusko ei ollut ongelma, vaan omat tunteesi.
- Anonyymi
En ole aloittaja
Koko suku on kristinuskoisia ja monenlaista ihmistä ammatillisesti. Suur yrityksen ( Yli Miljardi liikevaihto) johtajasta (Perhen jäsen)
junan henkilökuntaan ja rakennusmiehiin eli skaalaus ammatillisesti
kaikki siltä väliltä
Kaksi Adoptiolasta kaukaa Idästä ja heille omat perheet ja lapsia
Kaikki ovat Kristinuskoisia
Usko on ollut geneettinen perintö, eikä ole koskaan tuottanut muuta kuin hyvää
Emme ole saarnaajia emmekä ota raskasta energiaa tuomitsemalla muita ihmisiä
tai ateismia, koska kaikki olemme saman arvoisia
Kiitosrukous täytyy suorittaa päivittäin, muuta ohjelmistoa ei ole kertynyt
Joulukirkko kuuluu kuitenkin kuvaan. TV 7 ei kuulu enää liian dramaattisena
kuin hetkittäin. Maailmaa viedään nyt vinksin vonksin, mutta Jeesus pysyy sydämessä”Suur yrityksen ( Yli Miljardi liikevaihto) johtajasta (Perhen jäsen)”
Internetissä jokainen voi olla mitä tahansa, joten nämä miljardiyritysten toimarifantasiat eivät paikkaa onttoa argumentointia.
”Usko on ollut geneettinen perintö…”
Uskon geeniä tai jumalaistia ei ole löydetty, vaikka niitä on joskus ihan vakavastikin etsitty.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sensus_divinitatisMoses_Zuckerkandl kirjoitti:
”Suur yrityksen ( Yli Miljardi liikevaihto) johtajasta (Perhen jäsen)”
Internetissä jokainen voi olla mitä tahansa, joten nämä miljardiyritysten toimarifantasiat eivät paikkaa onttoa argumentointia.
”Usko on ollut geneettinen perintö…”
Uskon geeniä tai jumalaistia ei ole löydetty, vaikka niitä on joskus ihan vakavastikin etsitty.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sensus_divinitatisOnko sinulla mitään vakavaa tekemistä, muuta kuin herjata täällä uskovia. Voit käyttäa ko. yrityksen puhelin liittyymää ja muita palveluja. Kristityt eivät tunnetusti valehtele.
finmark kirjoitti:
Onko sinulla mitään vakavaa tekemistä, muuta kuin herjata täällä uskovia. Voit käyttäa ko. yrityksen puhelin liittyymää ja muita palveluja. Kristityt eivät tunnetusti valehtele.
”Onko sinulla mitään vakavaa tekemistä, muuta kuin herjata täällä uskovia.”
Pidät herjaamisena sitä, kun lyön faktat tiskiin jumalgeenistä ja jumalaistista? Ettei niitä ole? Räkänokalla pääsee itku kun paha ateisti kiusaa ja murskaa deluusiot 🤣🤣🤣
”Kristityt eivät tunnetusti valehtele.”
Ei saatana, kahvit lensi näppäimistölle 😂😂😂Moses_Zuckerkandl kirjoitti:
”Onko sinulla mitään vakavaa tekemistä, muuta kuin herjata täällä uskovia.”
Pidät herjaamisena sitä, kun lyön faktat tiskiin jumalgeenistä ja jumalaistista? Ettei niitä ole? Räkänokalla pääsee itku kun paha ateisti kiusaa ja murskaa deluusiot 🤣🤣🤣
”Kristityt eivät tunnetusti valehtele.”
Ei saatana, kahvit lensi näppäimistölle 😂😂😂Kahvikaan ei pysy kädessä siis. Onko tässä joku hahmotus ongelma herra Moses
koska näppäimistöjä menee solkenaan.
Yritätkö ottaa niskalenkkiä Jumalasta. Se suunta on väärä 100%.
Minä toimin kansainvälisillä markkinoilla työkseni ja kohtaan kristittyjä päivittäin.
Yhtään ateisti henkilöä ei ole kuvaruudussa vilahtanut. Mitä se kertoo tilastollisesti.
Algoritmi ajaa vain Kristittyjä Toki on näin. Mutta jos käännetään Ateisteja linjoille.
Heitä ei näy perässä.finmark kirjoitti:
Kahvikaan ei pysy kädessä siis. Onko tässä joku hahmotus ongelma herra Moses
koska näppäimistöjä menee solkenaan.
Yritätkö ottaa niskalenkkiä Jumalasta. Se suunta on väärä 100%.
Minä toimin kansainvälisillä markkinoilla työkseni ja kohtaan kristittyjä päivittäin.
Yhtään ateisti henkilöä ei ole kuvaruudussa vilahtanut. Mitä se kertoo tilastollisesti.
Algoritmi ajaa vain Kristittyjä Toki on näin. Mutta jos käännetään Ateisteja linjoille.
Heitä ei näy perässä.Onko sinulla mitään vakavaa tekemistä, muuta kuin herjata täällä ateisteja. Voit käyttäa minun yrityksen puhelin liittyymää ja muita palveluja. Ateistit eivät tunnetusti valehtele.
Moses_Zuckerkandl kirjoitti:
Onko sinulla mitään vakavaa tekemistä, muuta kuin herjata täällä ateisteja. Voit käyttäa minun yrityksen puhelin liittyymää ja muita palveluja. Ateistit eivät tunnetusti valehtele.
Lataus aikaa voit lisätä helposti netissä- R -kioskilla, Otto Automaateilla, Ja K- Ryhmän kaupoissa. Moses heitä kivitaulusi järveen. SInua viisaampia ihmisiä on olemassa tässä maailmassa. Hyväksy Tosi Asia Jumala on olemassa. Olet väärässä perusteellisesti.
finmark kirjoitti:
Lataus aikaa voit lisätä helposti netissä- R -kioskilla, Otto Automaateilla, Ja K- Ryhmän kaupoissa. Moses heitä kivitaulusi järveen. SInua viisaampia ihmisiä on olemassa tässä maailmassa. Hyväksy Tosi Asia Jumala on olemassa. Olet väärässä perusteellisesti.
”SInua viisaampia ihmisiä on olemassa tässä maailmassa.”
No, onneksi sinä et sentään ole viisaampi 🤣🤣🤣Moses_Zuckerkandl kirjoitti:
”SInua viisaampia ihmisiä on olemassa tässä maailmassa.”
No, onneksi sinä et sentään ole viisaampi 🤣🤣🤣Moses esiinnyt kaikki tietävänä, mutta on paljon asioita joista et tiedä vielä mitään ja jotka kuitenkin ovat olemassa koko ajan. Siirry siis pois valitsemaltasi uralta ja tee UpLoad.
Kaikki tapahtuu harmonisesti. Ymmärrät ensi alkuun että elämä ei pääty kuolemaan
ja meillä on valinta tässä maailmassa. Ateistinen herjaaminen rikkoo todellisuuden, joka on rakkaus alun pitäen. Keskity ja voi hyvin.
https://www.youtube.com/watch?v=rxFvj_im-WI
- Anonyymi
ATeistit paketoivat uskovat samaan moodiin, missä ollaan sätkynukkeja
ja jotain super idiootteja ja vajakkeja. Me olemme kuitenkin työn antajia
ja johtajia. Sekä pienessä että suurissa tekemisissä-
Suomessakin on yritysmaailmassa hienoja tyyppejä johtamassa laivaa
ja ovat uskovia. Näissä ympyröissä ei ole vajakkeja, jotka arvostelevat
muita ihmisiä. - Anonyymi
R.I.P
Tässä oma hautakivi.
-Kuoli 90- vuotiaana
-Kuolinsyy: Kiroili ja haukkui liikaa
-Rahaa jäljellä. 8 miljoonaa 200 Tuhatta Euroa
Hyvät Teot : 48
Pahat Teot: 6260
Päämäärä:
Helvetti - Anonyymi
Työtätekeväisenä ja raskautettuna onkin vaikea olla olemassa.
- Anonyymi
Raskautus:
Tulkaa minun luokseni kaikki työn raskauttamat ja taakkojen uuvuttamat,
niin minä annan teille levon.
Kun taakoitettu tulee Jeesuksen luokse, vapauttaa Jeesus
niistä, koska ihminen saa jättää painolastinsa Jeesukselle, joka
on jo kantanut ne Golgatalla.
Sitten Jeesus antaa jotakin tilalle.
29 jae, Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä
minä olen sävyisä ja nöyrä sydämeltäni.
Näin te löydätte levon sielullenne.
30. sillä minun ikeeni on sopiva ja minun kuormani on kevyt.
On suurta elää uskon kautta Jeesuksen vapauttamana
ja kiittää siitä, että Hän on kaiken sovittanut ja anteeksi antanut.
Ei tarvitse kantaa synnin aiheuttamaa ja syyllisyyden takkaa.
Jeesus kuoli ja nousi kuolleista ja monet Jeesuksen seuraajista
näkivät Hänet Hänen ylösnousemuksensa jälkeen.
Raamatun mukaan noin 500 ihmistä. - Anonyymi
Täällä on monenlaista huutajaa jotka tarjoilevat lääkehoitoa ja esittävät merkityksettämiä asioita ja joilla ei voi todistaa mitään.
Jos Jumalan olemattomuus lähtee idioooteista vastarannalla. Omassa pussissa on syytä tarkistaa "kuka ohjaa"tällaista liikennettä. Asiasta ei ole kirjallista näyttöä eikä dokumentteja ateismin veden pitävyydestä. - Anonyymi
Elämäänsä ei kannata uhrata kuvitellun helvetin väistelemiseen.
Tieteellisessä maailmassa ei puhuta juurikaan Jumalasta, mutta Astro kuvaajatkin jotka tutkivat universumia.
Eivät päädy Ateismiin.
Koko mosaiikki on jo niin korkeaa taidetta, ettei voida pitää lähtökohdiltaan sattumana.
Samoin on monen. Kaikkien tieteen alojen kanssa alkaen ihmisen rakenteesta.
Päättyen rakkauteen. Kaiken alku ja Loppu. Ateismi on erittäin. Pahasti jäljessä.
Ateismi ei tutki mitään, ainoastaan arvostelee tutkijoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372238Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671527Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611105
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42854- 70842