Mulla ei ole ketään kenelle tästä kertoa, en vain kehtaa/voi naispuolisille ystäville tästä puhua, pitäisivät mua ihan horona, joten kerron teille.
Juhlittiin eilen opiskelukavereiden kanssa itsenäisyyspäivää. Yöllä joskus kahden kolmen maissa jäljellä oli enää 6 riehakasta juhlijaa. Siinä sohvalla lojuessa, musiikkia kuunnellessa ja skumpan loppuja juodessa alkoi kädet hieman levottomasti koskettelemaan ja yksi asia johti toiseen ja päädyttiin harrastamaan olohuoneen lattialla ryhmäseksiä; meitä oli 2 naista ja 4 miestä. Aivan tajunnan räjäyttävää! Yhtä lukuunottamatta tämä oli meille ensimmäinen kerta. Ei olla mitään sen kummempia tuttuja, opiskellaan samassa oppilaitoksessa ja kunhan päädyttiin samoihin kotibileisiin. En ole ennen harrastanut seksiä noin monen kanssa ja ekaa kertaa naisen kanssa. Huh. Mä haluan tehdä tän uudestaan!
Itsenäisyyspäivän bileiden jatkot meni vähän villiksi
3
2352
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvät bileet ollu sitten😍🥰
Tuollaiseen osallistuisi mielellään itsekin M40 - Anonyymi
Oikein mukavat opiskelijapippalothan teillä onkin sitten ollut ;)
- Anonyymi
Ja nekin Vain ap:n korvien välissä
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899