Kolme kuukautta mennyt siitä, kun ilmoitin ensi kerran, että haluan lopettaa asiakasomistajuuden ja asioinnin ja tilini S-pankissa. Tilini ja sopimukseni sain vihdoin lopetettua henkilökohtaisessa tapaamisessa (jonka sain 1,5 kk odottelun jälkeen), mutta tuota osuuspääomaa en vieläkään saanut takaisin. "Pankkivirkailija" väitti, ettei tuota satasta voida maksaa käteisellä. Kotiin tultuani luin osuusoikeuden siirto/eroaminen- lomakkeen kääntöpuolelta tekstin: Käteisellä osuusmaksu voidaan palauttaa erillisissä S-ryhmän asiakaspalvelupisteissä (Prismat, suuremmat Sokokset, valikoidut S-marketit. Olin Prismassa, johon olin tullut kymmenien kilometrien matkan. Mieluusti maksan muutaman euron kuukaudessa siitä hyvästä, että viesteihini ja puheluihini vastataan ja pystyn avaamaan/lopettamaan tilejäni ilman ongelmia. Enkä ikinä enää asioi yhdessäkään ässässä.
S-asiakasomistajuuden lopetus
12
577
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimolle tuli vain kuluja jäsenyydestä eikä rahoja palautettu. Taisivat kusettaa samalla tavalla.
Jos joku vielä sieltä haluaa erota niin tallettakaa keskustelut tiskillä, ne pätevät oikeudessa.
Ei ole sen jälkeen prismoissa käynyt.- Anonyymi
Joutui vielä maksamaan 70 euroa lopettaessaan tilin ja kortin.
- Anonyymi
Mafia!
- Anonyymi
Joko sait satkun?
- Anonyymi
>> Enkä ikinä enää asioi yhdessäkään ässässä.
Polta ensi vuonna välisi vielä K-ryhmänkin suuntaan. Sitten voit jatkossa rauhassa keskittää kaikki ostosi rehelliseen, saksalaiseeen Lidliin.
Eihän nuo tuommoiset, itse itselleen asetetut, keskusliikkeen luokkaa olevat ostoboikotit tahdo kestää. Eikä ainakaan hautaan saakka.
Tulee lopulta aina eteen tilanteita, jossa alkaa itse lipeilemään vanhoista pyhistä päätöksistänsä.- Anonyymi
En polta välejäni K-ryhmään ensi vuonna enkä myöhemmin ja tiedoksi: en ole ikinä asioinut Lidlissä.
Joillakin ihmisillä on nääs sen verran luonnetta, että itselle asetetut rajat ja ostoboikotit pitää jopa hautaan saakka. Jos vuodesta toiseen saa huonoa palvelua, ylimielistä kohtelua tai ei saa palvelua lainkaan, niin jonain päivänä vaan mitta tulee täyteen.
Ja nyt voin ilolla ilmoittaa: olen vihdoin saanut sataseni takaisin.
- Anonyymi
>>Joillakin ihmisillä on nääs sen verran luonnetta, että itselle asetetut rajat ja ostoboikotit pitää jopa hautaan saakka. >>
No tietenkin sitten, jos tätä kautta toimien saa kuitenkin paremman mielen itsellensä loppuelämän ajaksi.
Minä en ole mihinkään Facebook-nostatettuihin enkä muihinkaan viherboikotteihin tms. jotakin kauppoja kohtaan lähtenyt. Ei ole mun juttu. Ostan sieltä mistä huvittaa, kun hinnat kohdallaan ja oman matkan varrella.
Citymarketissa harmittaa aina, kun siellä on niin paljon korkeampi hintataso kuin kahdella kilpailijallaan. Kyllä K-Cittaristakin ostan, mutta 95% kyllä muualta. - Anonyymi
Ekaksi kun sinne k- kauppaan aiot mennä niin verotuksesi kasvaa kun kesko saa tukiaisia valtiolta ja sinä maksat ne. S-pankki ja s-kaupat ovat paljon edullisimpia kun keskon kaupat ja bonusta saat varmasti enemmän jos et kaljalla ja viinalla elä. Pankkipalvelut ilmaisia s-pankissa. Ei kannattaisi olla kiukkuinen jos olet saanut pakit, jos vongannut olet siellä kaupassa kyllä se nyt vaan on parempi että heti vedät hanskaan pari kertaa ja palaat takaisin sinne s-kauppaan ennen kun k-kauppa ryöstää kaikki rahasi. Terveisin pankkineuvoja.
- Anonyymi
Kannattaa mennä töihin jos on satasen kippee.
- Anonyymi
Mieluummin ottaa sen satasen kun maksaa ylimääräistä.
- Anonyymi
S on paras kauppa mitä tiedän ja henkilökunta on asiallista. K kaupassa ovat vaan nokka pystyssä ylpeänä, joten en käy siellä enään.
- Anonyymi
Sama
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436