S-asiakasomistajuuden lopetus

Anonyymi-ap

Kolme kuukautta mennyt siitä, kun ilmoitin ensi kerran, että haluan lopettaa asiakasomistajuuden ja asioinnin ja tilini S-pankissa. Tilini ja sopimukseni sain vihdoin lopetettua henkilökohtaisessa tapaamisessa (jonka sain 1,5 kk odottelun jälkeen), mutta tuota osuuspääomaa en vieläkään saanut takaisin. "Pankkivirkailija" väitti, ettei tuota satasta voida maksaa käteisellä. Kotiin tultuani luin osuusoikeuden siirto/eroaminen- lomakkeen kääntöpuolelta tekstin: Käteisellä osuusmaksu voidaan palauttaa erillisissä S-ryhmän asiakaspalvelupisteissä (Prismat, suuremmat Sokokset, valikoidut S-marketit. Olin Prismassa, johon olin tullut kymmenien kilometrien matkan. Mieluusti maksan muutaman euron kuukaudessa siitä hyvästä, että viesteihini ja puheluihini vastataan ja pystyn avaamaan/lopettamaan tilejäni ilman ongelmia. Enkä ikinä enää asioi yhdessäkään ässässä.

12

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimolle tuli vain kuluja jäsenyydestä eikä rahoja palautettu. Taisivat kusettaa samalla tavalla.

      Jos joku vielä sieltä haluaa erota niin tallettakaa keskustelut tiskillä, ne pätevät oikeudessa.

      Ei ole sen jälkeen prismoissa käynyt.

      • Anonyymi

        Joutui vielä maksamaan 70 euroa lopettaessaan tilin ja kortin.


    • Anonyymi

      Mafia!

    • Anonyymi

      Joko sait satkun?

    • Anonyymi

      >> Enkä ikinä enää asioi yhdessäkään ässässä.

      Polta ensi vuonna välisi vielä K-ryhmänkin suuntaan. Sitten voit jatkossa rauhassa keskittää kaikki ostosi rehelliseen, saksalaiseeen Lidliin.

      Eihän nuo tuommoiset, itse itselleen asetetut, keskusliikkeen luokkaa olevat ostoboikotit tahdo kestää. Eikä ainakaan hautaan saakka.
      Tulee lopulta aina eteen tilanteita, jossa alkaa itse lipeilemään vanhoista pyhistä päätöksistänsä.

      • Anonyymi

        En polta välejäni K-ryhmään ensi vuonna enkä myöhemmin ja tiedoksi: en ole ikinä asioinut Lidlissä.
        Joillakin ihmisillä on nääs sen verran luonnetta, että itselle asetetut rajat ja ostoboikotit pitää jopa hautaan saakka. Jos vuodesta toiseen saa huonoa palvelua, ylimielistä kohtelua tai ei saa palvelua lainkaan, niin jonain päivänä vaan mitta tulee täyteen.
        Ja nyt voin ilolla ilmoittaa: olen vihdoin saanut sataseni takaisin.


    • Anonyymi

      >>Joillakin ihmisillä on nääs sen verran luonnetta, että itselle asetetut rajat ja ostoboikotit pitää jopa hautaan saakka. >>

      No tietenkin sitten, jos tätä kautta toimien saa kuitenkin paremman mielen itsellensä loppuelämän ajaksi.

      Minä en ole mihinkään Facebook-nostatettuihin enkä muihinkaan viherboikotteihin tms. jotakin kauppoja kohtaan lähtenyt. Ei ole mun juttu. Ostan sieltä mistä huvittaa, kun hinnat kohdallaan ja oman matkan varrella.

      Citymarketissa harmittaa aina, kun siellä on niin paljon korkeampi hintataso kuin kahdella kilpailijallaan. Kyllä K-Cittaristakin ostan, mutta 95% kyllä muualta.

    • Anonyymi

      Ekaksi kun sinne k- kauppaan aiot mennä niin verotuksesi kasvaa kun kesko saa tukiaisia valtiolta ja sinä maksat ne. S-pankki ja s-kaupat ovat paljon edullisimpia kun keskon kaupat ja bonusta saat varmasti enemmän jos et kaljalla ja viinalla elä. Pankkipalvelut ilmaisia s-pankissa. Ei kannattaisi olla kiukkuinen jos olet saanut pakit, jos vongannut olet siellä kaupassa kyllä se nyt vaan on parempi että heti vedät hanskaan pari kertaa ja palaat takaisin sinne s-kauppaan ennen kun k-kauppa ryöstää kaikki rahasi. Terveisin pankkineuvoja.

    • Anonyymi

      Kannattaa mennä töihin jos on satasen kippee.

    • Anonyymi

      Mieluummin ottaa sen satasen kun maksaa ylimääräistä.

    • Anonyymi

      S on paras kauppa mitä tiedän ja henkilökunta on asiallista. K kaupassa ovat vaan nokka pystyssä ylpeänä, joten en käy siellä enään.

    • Anonyymi

      Sama

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7711
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3734
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      1005
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      708
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe