Kyselytunti

Anonyymi-ap

Meidän edestajamme Sanna alkoi puhumaa.
Vaikka olisin persu, niin oli pakko vaihtaa kanavaa, myötähäpeä nousi liian korkeaksi.

19

334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

minä myös myötähäpeän ja säälin tyttöraukkaa

• Anonyymi

Olipa onni, että joku muu kyselytuntia seurannut ehti tänne ennen minua, joten hän sanoi lyhyesti ja tyhjentävästi Sannan puheenvuorosta sen kaiken olenaisen. Voi sitä "merkitsevien" hymyjen ja virnistysten määrä, mitä saimme puheenvuoron aikana katseltavaksemme. Ei jatkoon!

• Anonyymi

Paras Perussuomalainen joka hoitaa paikkakunnan asiat kuntoon eikä puhu vaan

• Anonyymi

Halloo, mitä hyvää hän on paikkakunnan eteen tehnyt? Itselleen on duunannut sairaanhoitajan tittelin, jos bonjaat, mitä tarkoitan ja tarkoitanhan minä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halloo, mitä hyvää hän on paikkakunnan eteen tehnyt? Itselleen on duunannut sairaanhoitajan tittelin, jos bonjaat, mitä tarkoitan ja tarkoitanhan minä!

anonyymi ei tiedä et julkiterhikistä voi katsoa hoitajien oikeusasiat.huom.outokummun kepu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

anonyymi ei tiedä et julkiterhikistä voi katsoa hoitajien oikeusasiat.huom.outokummun kepu

Näköjää totta ainakin koulutus ja ammatti, onko sitten pätevä ja osaava ei tarina sitä kerro..

Hakutulos

Nimi: Sanna Maarit Antikainen
        Syntymävuosi: 1988
        Rekisteröintinumero: 60503960381
        Oikeudet:
        sairaanhoitaja

lähihoitaja (sosiaalihuolto)

lähihoitaja (terveydenhuolto)

• Anonyymi

Sanna on edustaja joka sentään tekee jotain, hänen aloitteen ansiosta tuli 500 000e eduskunnan joululahjarahoja paikkakunnalle :)

Hyvä Sanna!

• Anonyymi

Sanna saa taas äänemme kun on tehnyt hyvää työtä paikkakuntamme eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna saa taas äänemme kun on tehnyt hyvää työtä paikkakuntamme eteen.

Hyvä Sanna jatka samaan malliin!!!

• Anonyymi

Täähän oli kyll se Hanna, mutta melkeen sama nimi. Ymmärrän virheen

• Anonyymi

Sanna ei ole joulurahoja myöntämässä..

Hanna sentään voi ja tekee myös sen pyyteettömästi, istuuhan hän hallituksessa toisin kuin Antikaisen vinkuja..

• Anonyymi

Tervetuloa valokuitu Outokumpuun. Nyt on oikeat päättäjät asialla muistakaa äänestää!

• Anonyymi

Juurikin näin, nyt ei tyhmät kun SA persuineen vastusta edistystä kun kaupunki on mukana hankkeessa.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Parasta ennen meni jo

• Anonyymi

Antikainen on perus-yksinkertainen ihminen, jättäkää hänet jo rauhaan.

• Anonyymi

Antikainen on poliittinen ruumis. Onhan se tietenkin hyvä, jos hänellä on duunipaikka odottamassa, kun putoaa eduskunnasta. Se on tietenkin eri asia, miten motivoitunut työntekijä hänestä tulee eduskunnan lihapatojen vieressä vietettyjen aikojen jälkeen. Voi olla, että joutuu hakemaan jonkin aikaa työmotivaatiota. Ei päärrä enään ilmaiset taksit Helsingin yössä.

• Anonyymi

Valehtelijoiden klubi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      104
      4641
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      391
      1391
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1072
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      892
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      877
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe