Selvänäkijät? Apua?

Anonyymi-ap

Hei...
En ole aiemmin tänne mitään kirjoittanut
Ihan ensiksi, jos et ole kiinnostunut henkisyydestä etkä usko "huuhaa" - asioihin niin voit mennä pois. Meillä jokaisella on omat näkemyksemme maailmasta ja minä itse uskon tälläisiin asiohin.
En löydä mistään ilmaista apua.. Kaikki maksaa eikä minulla ole mitään korttia/tiliä (mitä lie) millä maksaa...enkä uskalla kysellä omilta vanhemmilta tai lähipiiriltä.
Olen todella herkkä nuori.. aistin ihmisten energiat ja hajut, äänet jne satuttaa, ja tuntuu kehossa vahvasti tärinänä.
Näen aika usein värikkäitä palloja, ja ihmisten ympärillä joskus väri "sumuja"... Olen muutamia kertoja nähnyt eläinten ja kasvienkin ympärillä samanlaista sumua, eri väreissä.
Olen nähnyt myös ennen nukahtamista sellaisia välähdyksiä hyvin yksinkertaisista kuvioista, jotka olen nyt myöhemmkn maalannut. En tiedä niistä mitään tai, että onko niillä edes mitään merkitystä.. Kunhan maalasin, kun tuntui tärkeältä.
En kerro toistaiseksi kuviosta tarkemmin.. Ne on minulle tosi henkilökohtaisia enkä mielelläni tänne kaikkien luettavaksi kuvailisi. Voin EHKÄ tarvittaessa niin tehdä.
Joskus on myös lauseita, jotka tulee mieleen ja kirjoitan ne ylös.. Yleensä ne on runon muodossa.

Onko täällä YHTÄKÄÄN SELVÄNNÄKIJÄÄ TAI VASTAAVAA, JOKA VOISI KERTOA MINULLE MISTÄ ON KYSE?
Joko olen täysi kaheli, joka uskoo mihin sattuu tai muuta...
Itse käytän paljon aikaa lukemiseen, piirtämiseen ja maalaamiseen.. Olen aika luova, ja se on hyvin tärkeä osa minua.
Teosofia, kristosofia, Ervasti, Hannulla, Blavatsky on tuttuja, ja pidän heidän ajattelu tavastaan... Pyrin elämään sellaista elämää kuin hekin.
Kiitos avusta, jos sellaista tulen saamaan...🙏🏻

P.S Olen laittanut tämän kysymyksen jo kerran eri aiheilla (henkisyys,ajanviete ja jiku olisko ollut henkiset ilmoitukset)... Mutta kopion tekstini ja vaihdoin noi aihealueet jos tulisi vastauksia paremmin ... Mutta sama tyyppi olen..

17

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Blavatskya en suosittelee, jos haluat elää oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Blavatskya en suosittelee, jos haluat elää oikein.

        Spiritismi on vaarallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spiritismi on vaarallista.

        Henkimaailman kanssa ei pidä leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkimaailman kanssa ei pidä leikkiä.

        Näen aika usein värikkäitä palloja, ja ihmisten ympärillä joskus väri "sumuja"
        Todennäköisesti näet auran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen aika usein värikkäitä palloja, ja ihmisten ympärillä joskus väri "sumuja"
        Todennäköisesti näet auran.

        Selvännäkijät vain ottavat rahaa, olisin varovainen.


      • Anonyymi

        https://www.skepsis.fi/ihmeellinen/kirliankuvaus.html
        engl. Kirlian photography). Kirliankuvaus on menetelmä, jolla yritetään ottaa kuvia ihmisiä, eläimiä ja kasveja ympäröivistä auroista eli energiakentistä. Nimensä Kirliankuvaus sai neuvostoliittolaisen Semyon Davidovitsh Kirlianin mukaan. Kirlian huomasi sattumalta kätensä ja erään sähkölaitteen elektrodin välille syntyvän kipinöitä, ja hän halusi tallentaa tuon kipinöinnin filmille. Kirlian kykenikin tuottamaan kuvia hehkun ympäröimästä kädestään. Havaintonsa hän julkaisi 1930-luvun lopussa, mutta Neuvostoliiton ulkopuolella niitä kohtaan ei osoitettu kiinnostusta. Vasta 1960- ja 1970-luvuilla menetelmä ja erityisesti sen avulla tuotetut kauniit kuvat tulivat laajempaan länsimaiseen tietoisuuteen.

        Kuvien uskotaan kertovan kuvauskohteen fyysisestä ja psyykkisestä tilasta. Menetelmästä arvellaankin olevan hyötyä esimerkiksi parisuhteiden arvioinnissa tai sairauksien varhaisessa diagnosoinnissa; sairauksienhan uskotaan näkyvän kuukausia, jopa vuosia aikaisemmin aurassa kuin fyysisessä kehossa. Samoin kuvissa voidaan nähdä haamulehtiä. Haamulehdillä tarkoitetaan kasvien lehtiä, joiden pois leikatut osat näkyvät leikkaamisenkin jälkeen kirliankuvissa.

        Ovatko kauniit Kirliankuvat todellakin silminnähtäviä ja kiistattomia tieteellisiä todisteita ihmisen energiakehosta, aurasta? Lyhyesti ja yksinkertaisesti sanottuna eivät. Ymmärtääksemme tylyn vastauksen meidän tulee perehtyä lyhyesti itse kuvausmenetelmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkimaailman kanssa ei pidä leikkiä.

        Henkimaailman kanssa ei pidä leikkiä.

        Me kaikki olemme keho ja henki.
        Energia,hyvä tai paha.
        Me,emme kuole koskaan..
        Pahaa ei saa kutsua,ne on ex murhaajia yms.he eivät löydä valoa.


    • Anonyymi

      No he tänne varmaan, selvänäkijät, kirmaa ilman sinnuu auttamaan. Meinaakko ettei heillä ihan maksaviakii asiakkaita ja muutakii tekemistä?

    • Anonyymi

      Sumut on aura,et ole vielä kehittynyt ilmeisesti kokonaan.
      Minä näen orbs,osin menneet eläinten henget ja pari kertaa ihmisen.Ne ei ole auroja vaan,tulevat tervehtimään hetkeksi.
      En ole selvännäkijä mutta otetaan ne orbit,saan kuvattua videolle ne jos haluan vaikka heti.
      Olen kuvannut enkelin joka meni minusta lävitse,se oli outo tapaus mutta näin kävi.
      Fheylian meni lävitseni..jäi kuvaan osa hänestä,sitä ennen näin kokonaan.
      Hulluhan minä olen,vaikka saan kuvattua ja ihmiset ei usko sieluun tai henkimaailmaan.
      On niin vaikea kertoa mitä muuta on pimeä kuvaus"portaali" .
      Olet taiteellinen ihminen,näet väreissä mutta sumussa.Tulet näkemään vielä kirkkaammin,kun kasvat.
      Ystäväni näkee energian hyvin monessa samoin,kuin sinä mutta selvästi.

      • Anonyymi

        En usko että tarvitsen todisteita...
        Taidan uskoa sinuun...
        Ihana kuulla että en ole ainut hullu 🙈😂🙏🏻😘
        Kaikella rakkaudella siis.


    • Anonyymi

      Kuulostaa oikein ihanalta. ☺️ Nauti kyvyistäsi!

      Kuulostaa myös vähän siltä, ettet oikein osaa vielä tietoisesti hallita omaa ja muiden energioita. Ensimmäiseksi on tärkeää, että osaat ottaa etäisyyttä muiden ihmisten energioihin, koska jos tunnet mitään epämukavuutta muiden ympärillä, poimit itseesi liikaa muiden energioita.

      Etäisyyden ottaminen on eri ihmisille erilaista. Jotkut tarvitsevat paljon aikaa omassa rauhassaan, toiset muodostavat ympärilleen suojaavan energiakentän, toiset tekevät erilaisia puhdistuksia ym. Itselleni riittää se, että tietoisesti kieltäydyn ottamasta omaan energiakenttääni muilta mitään, mikä tuntuu epämukavalta. Positiivisia asioita otan sitäkin enemmän ja nautin niistä. ☺️

      Raha on yksi energian muoto. Jos tarvitset jotain, pyydä sitä vaikkapa rukoilemalla ja pidä silmäsi auki. Vastauksena rukoukseesi voi olla, että saat pyytämäsi asian ilman rahaa tai sitten saat tarvittavat rahat sitä varten. Selvänäköisyyttä voi aivan vapaasti käyttää myös rahan hankkimiseen! Raha itsessään ei ole hyvä tai paha asia. Se on vain väline, jolla voi tehdä hyvää tai pahaa. Kirjoitan tämän koska tunnen, että jollain tavalla estät rahan virtaamisen itsellesi.

      Ihmisten ympärillä näkyvistä väreistä saat tietoa googlettamalla esim. ”auran värit” tai ”aura colors”. Ehkä pystyt auttamaan ihmisiä katsomalla heidän väritystään? En itse näe auroja silmilläni, mutta tunnen paljon selvätietoisesti. ”Värinäkö” tai auran katsominen ”selvätietoisesti” täytyy myös oppia hallitsemaan sekä itsesi että muiden vuoksi. Itsesi kannalta on liian kuormittavaa, jos näet aurat koko ajat tai ainakin jos keskityt niihin koko ajan. Eli välillä täytyy antaa itselle ”lomaa” muiden energioista. Muiden kannalta taas kannattaa muistaa, että kaikki eivät halua näyttää energioitaan, eikä sellaisten ihmisten energioita tulisi sitten ”tirkistellä” selvänäköisesti, vaikka kyky siihen olisikin. Sinulla on kuitenkin aina oikeus suojella itseäsi ja muita vaaroilta, eli jos huomaat ympärilläsi vaarallisia ihmisiä, lähde pois ja varoita muita, jotka ovat vaarassa.

      Selvänäköisyys on mahtava lahja, josta saa olla iloinen.

      Onko sinulla jotain kysymyksiä? ☺️

      • Anonyymi

        Voi apua kiitos!!!😘
        Osaatko sanoa niistä kuviosta mitä tulee mun mieleen aina välillä? Mitä ne on?
        Entäs... mitä jos kuulen välillä ääniä... en saa niistä selvää... mutta joskus kuulen niitä.
        Kiitos tosi paljon... kaikille jotka oli laittanut tänne viestejä...
        mulla on paljon kysyttävää mutta aloitetaan näistä..
        Näin sun vastauksen vasta nyt.. anteeksi siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi apua kiitos!!!😘
        Osaatko sanoa niistä kuviosta mitä tulee mun mieleen aina välillä? Mitä ne on?
        Entäs... mitä jos kuulen välillä ääniä... en saa niistä selvää... mutta joskus kuulen niitä.
        Kiitos tosi paljon... kaikille jotka oli laittanut tänne viestejä...
        mulla on paljon kysyttävää mutta aloitetaan näistä..
        Näin sun vastauksen vasta nyt.. anteeksi siitä!

        Et halua, että kuvioidesi tarkoituksesta puhutaan täällä. Olen pahoillani, en aio kysyä niiden tarkoitusta.

        Äänissä tärkeintä on tunne, joka sinulle tulee niistä. Jos ne ahdistavat yhtään, pyydä niiden lähdettä poistumaan. Se ettet saa selvää, on huono merkki. Esimerkiksi suojelusenkelit tai henkioppaat ottavat yhteyttä vain kutsuttuina ja aina siten, että viesti tulee selkeänä perille. Tämän enempää en osaa äänistä sanoa, koska en itse ole selväkuuloinen. (Muutamaa kertaa en laske.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et halua, että kuvioidesi tarkoituksesta puhutaan täällä. Olen pahoillani, en aio kysyä niiden tarkoitusta.

        Äänissä tärkeintä on tunne, joka sinulle tulee niistä. Jos ne ahdistavat yhtään, pyydä niiden lähdettä poistumaan. Se ettet saa selvää, on huono merkki. Esimerkiksi suojelusenkelit tai henkioppaat ottavat yhteyttä vain kutsuttuina ja aina siten, että viesti tulee selkeänä perille. Tämän enempää en osaa äänistä sanoa, koska en itse ole selväkuuloinen. (Muutamaa kertaa en laske.)

        Mitä tarkoittaa, että se on huono merkki?
        Ne ahdistaa mua aika usein... Mutta seuraavalla kerralla kun kuulen ne niin pyydän niitä poistumaan.
        Kiitos oikeesti tosi paljon sulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa, että se on huono merkki?
        Ne ahdistaa mua aika usein... Mutta seuraavalla kerralla kun kuulen ne niin pyydän niitä poistumaan.
        Kiitos oikeesti tosi paljon sulle!

        Kehittyneemmät olennot eivät pelottele vähemmän kehittyneitä. Ahdistava ääni voi olla merkki mielenterveyden häiriöstä tai olennosta, jolla ei ole hyvät tarkoitusperät.

        Kun kehittyneempi olento neuvoo vähemmän kehittynyttä, hän tekee sen tavalla, joka ei aiheuta pelkoa. Ei vaikka kyseessä olisi hengenvaara. Juuri hengenvaarassahan useimmat tavalliset ihmiset kuulevat päässään äänen, joka kehottaa heitä tekemään jotain, jonka avulla he väistävät kuoleman. Tästä on paljon anekdootteja mm. suomalaisilta sotilailta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehittyneemmät olennot eivät pelottele vähemmän kehittyneitä. Ahdistava ääni voi olla merkki mielenterveyden häiriöstä tai olennosta, jolla ei ole hyvät tarkoitusperät.

        Kun kehittyneempi olento neuvoo vähemmän kehittynyttä, hän tekee sen tavalla, joka ei aiheuta pelkoa. Ei vaikka kyseessä olisi hengenvaara. Juuri hengenvaarassahan useimmat tavalliset ihmiset kuulevat päässään äänen, joka kehottaa heitä tekemään jotain, jonka avulla he väistävät kuoleman. Tästä on paljon anekdootteja mm. suomalaisilta sotilailta.

        Minulla on muutenkin mielenterveyden kanssa ongelmia, niin se merkki niistä voi olla täysin mahdollinen... Reagoin kuitenkin moniin asioihin pelolla... ahdistun hyvin helposti. Joskus nuorempana muistan säikähtäneeni kovasti sellaisia indigon sinisiä palloja (kait Auttajia kuitenkin)
        Jaa-a... toivottavasti mielummin niin... en halua olla missään tekemisissä olentojen kanssa jotka eivät halua mitään hyvää, ei varmaan kukaan erityisemmin halua...
        Pitää vähän miettiä sitten mitä teen..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe