taitaa kebabi ja natsi kuulua erottamattomasti yhteen
kunnon natsin kunnon kebabi
11
318
Vastaukset
- Anonyymi
onnea nimipäivän johdosta kyllikki
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17661996l
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
1986 viimeksi käynyt kebabilla
- Anonyymi
iso doner lasitiskin takaa kysyi salaatteja laitetaanko tätä ja tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
iso doner lasitiskin takaa kysyi salaatteja laitetaanko tätä ja tätä
Hintaa en sentään muista, mutta samassa paikassa toimii vastaava liike silloin oli ensimmäinen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hintaa en sentään muista, mutta samassa paikassa toimii vastaava liike silloin oli ensimmäinen .
Ei ollut ensimmäinen , mutta kaveri asui siinä vieressä.
- Anonyymi
Heil kebab.
- Anonyymi
Oletko kuullut Paavo Väyrysestä? Hän tietää parhaiten mitä Suomi tarvitsee.
- Anonyymi
Omien havaintojeni mukaan aloittajalla on tässä asiassa vinha perä.
- Anonyymi
Eiköhän natsien tehtävänä ole poistaa kebab Euroopasta. Serbeillä oli jo kauan sitten kappale "Remove Kebab".
Asiasta enemmän perillä oleva saattaa arvata, että kebabin poistaminen on jonkin sortin metafora. Kumma kyllä, "Remove Kebab" videoita on aika tavalla poistettu Internetistä.
Itse olen muutaman kerran syönyt kebabia, kun jossain ruokapaikassa ei ole muuta ollut tarjolla. Edellisestä kerrasta on yli vuosi. - Anonyymi
sigma olen täysin samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2305099Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194141- 583723
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413195Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232376
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo542350UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami241997