"Ballbusting" fetissi?

Anonyymi-ap

Onko kukaan kokenut? Oliko se niin hauskaa kuin kuvittelit? Haluaisin löytää naisen joka voisi potkia suoraan munille, puristaa ja vaikka astua kovaa niiden päälle, mutta en tiedä kannattaako tämmöinen fetissi toteuttaa, vai onko parempi vaan kuvitella?

12

692

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäs siinä jos haluat lopuikäsi olla ilman kasseja kyllä ne voi paskaks potkia ja vääntää mololta niskat nurin

      • Anonyymi

        Mulle saa tehdä noin,voin vaikka maksaa siitä... kiihottavaa...


    • Anonyymi

      Ballbusting on kiihottavaa ajatuksen tasolla, mutta tositilanteessa erittäin kivuliasta ja ehkä jopa pelottavaa. Kerran pääsin kokeilemaan kunnolla naisen kanssa ja vasen kives oli kipeenä koko päivän😅 Kuuma kokemus silti

    • Anonyymi

      Yks kaverini pitää siitä että lyön hiljaa kädellä sen munia, hän maksaa työstä 200 euroa tunnilta.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kivalta :D minua jotenkin kiinnostaa (ja vähän pelottaa) kovempaa menoa, kuten potkuja ja tallominen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta :D minua jotenkin kiinnostaa (ja vähän pelottaa) kovempaa menoa, kuten potkuja ja tallominen.

        Mee niuvanniemeen siellä spede potkii pallis paskaksi buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede potkii pallis paskaksi buaahaa

        Hehehehee niinkö se sulle idiootille meni tekeen. Varmaan ihan hyvästä syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede potkii pallis paskaksi buaahaa

        No eipä kenenkään tarvii kuohia sua enää. Spede hoiti sen homman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede potkii pallis paskaksi buaahaa

        Mun pallit saa potkia kunnolla paskaksi. Ihan sama onko mies vai nainen kun sen tekee, seisoo jo pelkästä ajatuksesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pallit saa potkia kunnolla paskaksi. Ihan sama onko mies vai nainen kun sen tekee, seisoo jo pelkästä ajatuksesta...

        Tollanen orja olis kiva… mut mä panisin sitä lisäks perseeseen ja suuhun.


    • Anonyymi

      Olen kokeillut monesti ja hauskaa on ollut, tosin kivuliastakin, mutta siitähän vain kiihotun masokistina enemmän.

      Tekniikka täytyy opetella ennen kuin kovia iskuja toteuttaa, etenkin potkuilla voi tehdä pahojakin vaurioita, jos ei ole opetellut

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe