Onko kukaan kokenut? Oliko se niin hauskaa kuin kuvittelit? Haluaisin löytää naisen joka voisi potkia suoraan munille, puristaa ja vaikka astua kovaa niiden päälle, mutta en tiedä kannattaako tämmöinen fetissi toteuttaa, vai onko parempi vaan kuvitella?
"Ballbusting" fetissi?
9
1333
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs siinä jos haluat lopuikäsi olla ilman kasseja kyllä ne voi paskaks potkia ja vääntää mololta niskat nurin
- Anonyymi
Mulle saa tehdä noin,voin vaikka maksaa siitä... kiihottavaa...
- Anonyymi
Ballbusting on kiihottavaa ajatuksen tasolla, mutta tositilanteessa erittäin kivuliasta ja ehkä jopa pelottavaa. Kerran pääsin kokeilemaan kunnolla naisen kanssa ja vasen kives oli kipeenä koko päivän😅 Kuuma kokemus silti
- Anonyymi
Yks kaverini pitää siitä että lyön hiljaa kädellä sen munia, hän maksaa työstä 200 euroa tunnilta.
- Anonyymi
Kuulostaa kivalta :D minua jotenkin kiinnostaa (ja vähän pelottaa) kovempaa menoa, kuten potkuja ja tallominen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kivalta :D minua jotenkin kiinnostaa (ja vähän pelottaa) kovempaa menoa, kuten potkuja ja tallominen.
Mee niuvanniemeen siellä spede potkii pallis paskaksi buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede potkii pallis paskaksi buaahaa
Mun pallit saa potkia kunnolla paskaksi. Ihan sama onko mies vai nainen kun sen tekee, seisoo jo pelkästä ajatuksesta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pallit saa potkia kunnolla paskaksi. Ihan sama onko mies vai nainen kun sen tekee, seisoo jo pelkästä ajatuksesta...
Tollanen orja olis kiva… mut mä panisin sitä lisäks perseeseen ja suuhun.
- Anonyymi
Olen kokeillut monesti ja hauskaa on ollut, tosin kivuliastakin, mutta siitähän vain kiihotun masokistina enemmän.
Tekniikka täytyy opetella ennen kuin kovia iskuja toteuttaa, etenkin potkuilla voi tehdä pahojakin vaurioita, jos ei ole opetellut
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517073Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414814HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002728- 1442016
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171507
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231348Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111223