Hyvällä presidentillä on jo ensimmäisenä virkapäivänään hallussaan valmiit päättäjäverkostot.
Sellainen presidentti on Mikko Hautala. Kokenut asiakeskeinen ja osaava diplomaatti.
Minun valintani on Mikko Hautala.
Tarvitsemme hyvän presidentin jatkamaan Niinistön hyvää työtä
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Tasavallan presidentti ei yksin äänestä eduskuntavaaleissa eikä muodosta hallitusta, joten tuollaiset "valmiit päättäjäverkostot" ovat vain hyvävelikerhoja, joiden tarkoituksena on saada mitaleita, ansiomerkkejä ja ylennyksiä itsenäisyyspäivänä ja puolustusvoimain lippujuhlapäivänä. Ne tulisivat tietysti tämän päättäjäverkoston jäsenille.
- Anonyymi
Yhdyn mielipiteeseesi noista kotimaisista hyväveliverkostoista. Mikko Hautalassa on sekin hyvää, että hän ei ole niihin sotkeutunut eikä sitoutunut.
Päättäjäverkostoilla tarkoitin hänen saamaansa julkista arvostusta esimerkiksi Yhdysvaltain molempien puolueitten taholta. Muiden maiden päättäjien osalta kannattaa perehtyä hänen cv:nsä sisältöön ja netistä löytyvään muuhun tietoon.
Olen pahoillani, että mielipideavauksessani en kyllin selvästi ilmaissut tarkoittavani kansainvälisiä päättäjäverkostoja. Minun moka, tunnustan.
Muuten Yle Areenassa löytyy hänen suhteellisen tuore esiintymisensä Ykkösaamussa.
- Anonyymi
Eiköhän Suomen kansa osaa valita parhaan monesta hyvästä, kunhan ensin saa tutkia kaikki ehdokkaat, jotka ovat yrittämässä.
- Anonyymi
Totta tuo mitä kirjoitit. Kansa kyllä osaa, jos tietoa ehdokkaista on tasapuolisesti tarjolla.
Vaara on, että kotimaiset päivän politiikan linssiluteet ja toimittajien suosimat ehdokkaat saavat vaikuttamismahdollisuuksia enemmän kuin muut. Jos näin käy, on riski ja ikävä mahdollisuus, että uusi presidentti on kiukutteleva keskinkertaisuus. Ja se on paha juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tuo mitä kirjoitit. Kansa kyllä osaa, jos tietoa ehdokkaista on tasapuolisesti tarjolla.
Vaara on, että kotimaiset päivän politiikan linssiluteet ja toimittajien suosimat ehdokkaat saavat vaikuttamismahdollisuuksia enemmän kuin muut. Jos näin käy, on riski ja ikävä mahdollisuus, että uusi presidentti on kiukutteleva keskinkertaisuus. Ja se on paha juttu.Olisihan se jonkinlainen parannus, jos valittaisiin kiukutteleva keskinkertaisuus yksinkertaisen seuraajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865257- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032096- 351921
- 311840
- 461813
- 571714
- 191653
- 191627