Lintilä on luulotellut useampaan otteeseen OL3 ajavan täyttä kuormaa syyskuusta alkaen. Ei ole ihme että hallituksen aikaansaannokset ovat mitä ovat kun ministeriaines on tasalaatuisen heikkoa. Lintilällä on varmasti täytynyt olla suuria hankaluuksia kouluaikoina. Lintilä jakoi yrityksille miljardin ilman sen kummempia perusteita. Mensa-testistä voisi saada lähetteen hoitoon.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mika-lintila-olkiluoto-3-ajaa-taytta-1600mw-syyskuussa/8468920
Lintilällä luulotauti?
14
54
Vastaukset
- Anonyymi
Lintilä ei voi muuta kuin toistaa sen, mitä Olkiluodosta sanotaan.
- Anonyymi
SINÄ SE HULLU TÄSSÄ OOT. ....laadun takaa .... SDP
- Anonyymi
Pitää Lintiläläkin olla tyhjiä haaveita..
- Anonyymi
Lintilä on sanonut että saatte korjata venttiilivian ihan rauhassa. Olen kertonut kansalle että teille pitää antaa työrauha.
Kun koko homman olette tehnyt kiireellä ja äärettömän huomattavalla nopeudella johon Suomen kansa ei ole tottunut. Saatteko tosiaan alle 20....siis kahdessa kymmenessä vuodessa. Ei paha jo menisi 25 vuotta....sekin sallitaan meillä.- Anonyymi
Mitä väliä sillä on, mitä Lintilä tai vaikka Marin sanoo, kun kumpikaan ei osaa korjata vikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, mitä Lintilä tai vaikka Marin sanoo, kun kumpikaan ei osaa korjata vikaa?
Eikö sen pitäisi olla huolestuttavaa kun ministeri puhuu totena omia luulottelujansa? Eikös ministereillä ole velvollisuus pysyä totuudessa? OL3 tiedotuksiin ei voi luottaa yhtään ollenkaan. 13 vuotta tyhjiä lupauksia monta kertaa vuodessa. OL3 piti olla valmis 2009.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, en minäkään, MUTTA nuo kaksi huoraa ainakin on niitä, joilla ON VALTA vauhdittaa. Lintilältä kysyttiin sanktioista, mutta haiseva valehtelijapaska ei vastannut vaan kierteli ja kaarteli. Nyt on ainakin varmaa se, että Uniperin lisäksi joudumme maksamaan sanktioita ranskan paskapäille.
Tämänkin homman kun olisi antanut venäläisille, olisi homma ollut valmis 10 vuotta sitten. Huomautan vielä, kun joku tahvo ei kuitenkaan tajua, ei silloin ollut vielä tietoa Ukrainasta.
- Anonyymi
Älä ammu viestintuojaa äläkä maalita ministeriä provosoiduin perustein. Lintilä on kertonut, mitä hän on saanut kuulla. Ei hän itse niitä ole keksinyt.
- Anonyymi
Ongelma on siinä että Lintilä ja Heinäluoma kertovat totena kaiken kuulemansa vailla lähdekritiikkiä. Heinäluoman väitteiden mukaan Unkarin piti olla jo ratifioinut Suomen Nato-jäsenyys. Unkarissa nauretaan Heinäluomalle ja Haavistolle näiden herkkäuskoisuuden ja lähdekritiikittömyyden vuoksi. Lintilä on samanlainen herkkäuskoinen syväkurkku. Niin kiire kertomaan eteenpäin kuulemiansa juoruja ja hopotuksia, ettei totuusarvolla ole merkitystä.
- Anonyymi
Kepu tollo 100% 🤯🤯
- Anonyymi
Ei kait Lintiläkään niin tyhmä ole,että tosissaan luulisi romun joskus toimivan?? Viran puolesta rauhoittelee tyhmää kansaa!
- Anonyymi
Kyllä se on. Lintilä jakoi yrittäjille miljardin koronarahaa ilman perusteita. Hoitovaste nolla. Haavistoakin kalliimpi suomalaisille.
- Anonyymi
Huoltovarmuuskeskus ja Fortum olivat esittäneet että pitäisi jättää hätävaraksi kaksi hyväkuntoista hiilivoimalaa, mutta poliitikoille ei sopinut kyseinen ratkaisu.
Nyt jankuttavat että sähköpula ei johdu ilmastotoimista vaan Ukrainan sodasta, mutta lyhytnäköisyys energiapoliitikassa ei taatusti johdu Ukrainan sodasta.
Turvetuontannosta myös nykyhallitus halusi luopua, mahtoiko johtua Ukrainan sodasta vaiko yltiöpäisestä vouhotuksesta josta nyt syyttömät kansalaiset joutuvat maksamaan kallistaa, vihervasemmisto voi katoluetteloonsa lisätä sähkökadon jonka tahallaan aiheuttivat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232315- 871252
- 491095
- 1151066
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53916