Internetin ihmeellisessä maailmassa jokaisen on hyvä tiedostaa asioita.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)
https://markkinoinnintrendit.fi/netiketti/
Voikaa hyvin!
Juha
Trollaus ja netiketti
10
727
Vastaukset
- Anonyymi
Sinua ei tarvita konsultiksi. Riittää täällä Suomi24 säännöt.
Trollaus on netissä aika yleistä. Ei siitä tarvitse välittää. :)
https://yle.fi/a/3-7466029- Anonyymi
Lue mieluummin Raamattua kuin kaiken maailman netttijuttuja!
- Anonyymi
Onko usko koetuksella kun täällä sinulle kerrotaan miten asiat oikeasti on?
- Anonyymi
Rakenna uskosi Raamatun sanan mukaan, ei lahjojen mukaan
- Anonyymi
lahkojen
Anonyymi kirjoitti:
lahkojen
Suomen Vapaakirkko on kyllä ihan kristillinen kirkko eikä lahko. Tämän on todennut mm. edesmennyt Helsingin yliopiston ekumeniikan professori Seppo A. Teinonen. Siteeran häntä täällä (kirjoituksen loppuosassa):
https://juhamikkonen.blogspot.com/2018/02/q-a.html- Anonyymi
jmmikkonen kirjoitti:
Suomen Vapaakirkko on kyllä ihan kristillinen kirkko eikä lahko. Tämän on todennut mm. edesmennyt Helsingin yliopiston ekumeniikan professori Seppo A. Teinonen. Siteeran häntä täällä (kirjoituksen loppuosassa):
https://juhamikkonen.blogspot.com/2018/02/q-a.htmlUnohdat tärkeimmän asia, minkä?
Vertaa Vapaakirkon uskomista Raamattuun!
Vapaakirkko uskomisellaan mm noin 300 UT jaetta, kun väittää Jeesusta itseään jumalaksi.
Mitä muuta: Tekee Jeesuksesta ja raamatunkirjoittajista suuria valehtelijoita! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdat tärkeimmän asia, minkä?
Vertaa Vapaakirkon uskomista Raamattuun!
Vapaakirkko uskomisellaan mm noin 300 UT jaetta, kun väittää Jeesusta itseään jumalaksi.
Mitä muuta: Tekee Jeesuksesta ja raamatunkirjoittajista suuria valehtelijoita!Piti sanoa:
Vapaakirkko mitätöi uskomisellaan mm n. 300 UT jaetta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
