On ollut väärin päästää nämä Jehovat Ylöjärvelle. Täällä he aiheuttavat todella paljon poahaa henkisesti ainakin minulle.
Jehovantodstajat Ylöjärvellä
55
1121
Vastaukset
- Anonyymi
Kotirauhaa rikotaan vaikka on kielletty tulemasta pimputteleen ovikelloa.
- Anonyymi
Ylöjärvellä ei voi enään asua näitten jehovien takia. Näillä jotka käy ovien takana soittelemassa ovikelloa on vain ainoastaan paha mielessä. Vaikkeuttaa elämää Ylöjärvellä. Ylöjärvellä nämä ovat todella aktiivisia ja agressiivisia.
- Anonyymi
YLÖJÄRVEN SAATANAN LIIKKEELLÄ
- Anonyymi
YLÖJÄRVEN SAATANAT LIIKKEELLÄ. ASIAKKAITA EI OIKEIN TAINNUT RIITTÄÄ KENTTÄTYÖSSÄ ELI STANDILLÄ LIIKUN EDESSÄ. EN KOSKAAN NÄHNYT HEIDÄN JUTTUSILLA KETÄÄN. NYT NÄMÄ PERKELEET KÄY SOITTELEMASSA OVIKELLOJA.
- Anonyymi
JOS JOKU ON YHTEISÖ ON RIKOLLISTAUSTAINEN NIIN NÄMÄ JEHOVAN´TODISTAJAT ON. KOTIRAUHANHÄIRINTÄ ON RIKOS JOS ON KIELLETTY TULEMASTA TAI OTTAMASTA YHTEYTTÄ. MYÖS VAINOAMINEN ON RIKOS JA NÄMÄ SYYLLISTYY SIIHEN KÄSITTÄÄKSENI KUN KÄY KIELLOISTA HUOLIMATTA SOITTELEMASSA OVIKELLOA.
- Anonyymi
Tarvii mennä heidän kokoustilansa eteen ja alkaa katsomaan ketä perkeleen porukkaa tähän saatanalliseen yhteisöön kuuluu.
- Anonyymi
Rumia naisia siellä ainakin on..
- Anonyymi
Ei noista kannata ressata. Niitten sivuilta löytyy suomen pääkonttorin puhelinnumero. Soitin sinne 10-vuotta sitten ja pyysin etteivät käy meillä. Siihen se loppui.
- Anonyymi
Kyllähän kaikista eniten vituttaa nämä rumat jehovantodistajanaiset jokka käy oven takana pimputtelemassa. Naapuritkin varmaan ihmettelee onpas tuolla huono maku.
- Anonyymi
Mitä enempi nämä kiertelee ovelta ovelle sitä enempi tätä porukkaa vihataan.
- Anonyymi
Tämä porukka on täysin aivopestyä ja todellisuuden taju mennyt. elää omaa autuasta elämää ja kova usko itseeensä ja uskontoonsa.
- Anonyymi
Ylöjärvi on täysin paska paikka asua ovelta ovelle kiertävien jehovan todistajien takia. Ylöjärvelle ei kannata muuttaa jos haluaa pysyä erossa jehovista.
- Anonyymi
Jos joku tappaa niin jehova tappaa
- Anonyymi
saatanan lähettiläät pilasi joulumme eli jehovat
- Anonyymi
Juu kyllä tämä jehova porukka ylöjärvellä riesa on, todella röyhkeetä porukkaa.
- Anonyymi
En tiedä kuka tälle paskaporukalle on rakennusluvan myöntänyt ylöjärvelle. Ylöjärvee kannattaa välttää jos haluaa elää rauhassa ilman jehovia nämä on todellinen riesa.
- Anonyymi
Helvetin rumat ämmät kuvittelee tekevänsä hyvän työn. Kuinka nämä satanistit kehtaa.
- Anonyymi
kyllä tämä jehovaporukka tiedetään jatkossa katotaan miten asiat hoidetaan.
- Anonyymi
jehovat pilaa katukuvan ylöjärven keskustassa
- Anonyymi
Oksettaa katsella horovittusen rumia naisia kadulla.
- Anonyymi
saatanan tappajat
- Anonyymi
nämä raukkaparat pakotetaan kiertämään ovelta ovelle
- Anonyymi
aikoinaan joku totesi et aivopestyyn päähän ei mahdu enään kuin kirves.
- Anonyymi
Meilläpäin kierteli pari höynän näköistä miestä esitteli itsensä jehoviksi.
- Anonyymi
tarvii alkaa katsomaan millasta kusipää porukkaa satanalliseen yhteisöön kuuluu.
- Anonyymi
pari läskiä ämmää näytti myyvän vittuansa liikun edessä en ole ihan varma
- Anonyymi
jehovat on myös ei toivottuja henkilöitä kotiimme
- Anonyymi
Tämmönen porukka tukkii kulkuväylät talvella kadulla
- Anonyymi
helvetin satanistit
- Anonyymi
ylöjärven kunnan virkaämmätkin voi jakaa ihmisten tietoja tälle paskaporukalle eli jehoville
- Anonyymi
Melko yksinkertaista porukkaa nämä jehovat tuntuvat olevan, ainakin ne joiden kanssa olen keskustellut.
- Anonyymi
ei kusipäitten päähän mene mikään tietenkää jos pää on jo täynnä kusta.
- Anonyymi
Lailla pitäisi kieltää tälläinen jehovien toiminta kotiovilla. Se on vainoamista jos kielloista huolimatta tullaan saman oven taakse vaikka vuosienkin päästä. Se ei ole perustelu et ihmiset muuttaa tai kanta muuttuu. Jos kanta muuttuu ihminen itse osaa varmasti ottaa yhteyttä ja löytää se oma juttunsa. Itse pidän jehovantodistajien toimintaa täysin satanistisena niillä perustein mitä olen kullut ja itse kokenut.
- Anonyymi
täysin kusipäisiä nää on naamakin muistuttaa ruttoo sairastavan namalta.
- Anonyymi
Ylöjärven jehovissa on todellakin ruman näköisiä naisia. Mutta ei noi miehet olekkaan parempaa ansainnut.
- Anonyymi
Minäkään en ymmärrä et jotkut uskonnolliset kusipäät tulee pilaan rauhallisen kotii-llan jollain vitun amerikkalaisten keksimällä paskan jauhannalla.
- Anonyymi
Pari nuorta rumaa huorannäköistä naista kävi joskus oven takana ja esitteli itsensä jehovan todistajiksi. Nuoret naiset haisi paskalle.
- Anonyymi
Kyllähän normaalit ylöjärviläiset ihmiset on kyrpiintynyt tälläiseen jehovien villilänsi meininkiin. Tehdään pakon edellä kun ei ole tulijoita yhteisöön niin sitten pakolla yritetään saada jäseniä. No mulla on ainakin kirves eteisessä turvallisuuden ja hätätilanteen vuoksi..
- Anonyymi
Ketä Ylöjärven kaupungin vaikuttajia tähän paskayhteisöön kuuluu
- Anonyymi
Tämän yhteisön kusipää jäsenet pilaa oman maineensa ja kasvonsa. Pysykää poissa ihmisten kodeista ilman kutsua tai jos on kielletty tulemasta.
- Anonyymi
Kuka näille käskyjä antaa ei nää ittekseen lähde kadulle. Kyllä nää pakotetaan olen melko varma siitä ja tälläinen tyyppi pitää saada rikosvastuuseen.
- Anonyymi
Ne ei pääse taivaaseen jos eivät lähde kiertämään, Jeesuksen lähetyskäsky määrää niin...
- Anonyymi
Satanistit
- Anonyymi
Jehovat vaarantaa ihmisten kotiturvallisuuden. Myös tosirikolliset hyödyntää ihmisten uskoa tekeytymällä jehovan todistajiksi. Silloin kukaan muu ei ole vastuussa aiheutetusta kärsimyksestä kuin jehovan todistajat. Miettikää saatanan kusipäät aivoillanne mitä saatte aikaan. Jehovan todistajien kiertely ovelta ovelle tulee kriminalisoida ihmisten turvallisuuden vuoksi.
- Anonyymi
Ketä nämä on jotka ylöjärvellä kiertää ovelta ovelle JEHOVIEN NIMISSSÄ
- Anonyymi
Jehovan todistajien saatanallinen toiminta kiertää ovelta ovelle.
- Anonyymi
vähä-älyiset ja sairaat yleensä liittyy tämmöiseen ja on melko helposti höynäytettävissä. En tiedä kuinka paljon ihmisiä hyväksikäytetään tälläisisssä uskonnollisissa lahkoissa, mutta kaikkee sitä on ollut vatikaanissakin.
- Anonyymi
ei kukaan voi arvostaa mitenkään tälläisin rumia naisia. Nuoretkin on aivan höynän näköisiä.
- Anonyymi
Kyllä ihmisellä pitää olla valinnanvapaus siinä että jos sanoo ettei pakanoiden(jehovat) paska uskonto kiinnosta niin silloin ei tuputeta. Aivokapasiteetti jehovilla pieni ei usko sanaa mitä heille sanotaan tai ei ymmärrä. alkaa tuntuun pikkuhiljaa et nämä jehovat pitää minua uutena jeesuksena ja uskoo minun auttavan heitä, mutta kyllä he ovat pahasti erehtyneet kyllä minä olen ihan tavallinen ihminen ja en ole kiinnostunet jehovien uskomuksista.
- Anonyymi
eikö nää jehovien kusipäiset naiset ymmärrä puhetta vai onko heillä päässä vikaa. Vai kuvitteleeko ne että vitunreikä pelastaa heidät synniltä(ihmisten kotihäirintä)
- Anonyymi
Varokaa jehovien tappajannäköiset miehet liikkeellä ylöjärvellä. Punapartanen todella pahannäköinen mies.
- Anonyymi
Jehovat on melko yksinkertaista porukkaa.
- Anonyymi
Mediaan alkaa tuleen julkista kuvaa jehovien toiminnasta mikäli hommanne ei lopu, siis ovilla kiertely. Jehovat torilla yms julkisilla paikoilla. Yksiaivosoluinen hengellinen punaparte.
- Anonyymi
Ovilla kiertävien Jehovan todistaja naisten tunnistaa siitä että heillä on AINA hame joka ulottuu polvien alapuolelle ja eivät koskaan kiertele yksin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783