Kannattaa varoa joutumasta itse syytteeseen

Anonyymi-ap

Jos seuraa, vainoaa ja tarkkailee ihmisiä. Kaikki Facebookin naistenryhmät on omiaan tällaiseen toimintaan.
Nykyään saa olla varuillaan. Voiko mihinkään luottaa ja onko kellään enää yksityisyyttä. Kaikki tiedot on myyty tai annettu ilmaiseksi tajuamatta itse seurauksia.
Mut oikeasti miten moni tajuaa mitä aiheuttaa? Voi aiheuttaa pahaa pelkoa ihmisissä tuollainen toiminta. 😠
Jos et ole poliisi, jätä viattomien tarkkailut sikseen. Joudut itse vielä tekemisiin poliisin kanssa.

Ymmärrän, jos todellisia pahantekijöitä joku seuraa yms. Ilman todisteita ei kannata lähteä siihen touhuun.

Vain koska joku sanoo naistenhuoneella tai on vaikka sairaaloisessa mustasukkaisuudessaan päättänyt alkaa vahtaamaan.

Samat säännöt naisille ja miehille. Piste.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata kenestäkään alkaa keksiin mitään perättömiä juttuja kun aikaa myöden kääntyy itseään vastaan. Hoitelee omia asioita eikä lähde ollenkaan vänkäileen ravintoloihin. Kyllä vaikuttaa kanssa tuohon kuinka juorut ottaa.

    • Anonyymi

      Mitä oot tehnyt että sua stalkataan. Varmaan jotain kamalaa, ei savua ilman tulta. Ihan oikein miehille jotka itse aivan hulluna vahtivat naisiaan ja jopa tappavat näitä.

    • Anonyymi

      Niimpä usein totta toinen puoli höh jos ei ole mitään tehny niin mikä hätä tuossa on. Saakeli jos joku kloppi läpsii naisystäväänsä ni joutas suolle.

    • Anonyymi

      Noita teidän hysteeristä touhua saa aina nauraa mistä teitä vajakkeja riittää?

    • Anonyymi

      Kateus on yksi asia miksi ihmisiä vainotaan, keksitään jos minkälaisia juttuja ja uskotaan valheisiin. Ite en ole missään nettiyhteisössä enkä kerro asioitani. Ja ketä ne edes kiinnostaisi.

    • Anonyymi

      Niimpä,ei edes lue mitään yhteisökirjotuksia eikä itse kirjoita mihinkään.

    • Anonyymi

      Minua saa tulla vakoilemaan, seuraamaan , keksimään juttuja jos haluat minä olisin mielissäni.

    • Anonyymi

      Juoruämmät ei ole kadonneet minnekään ?

    • Anonyymi

      Eihän netissä kannata ketään alkaa nimeään mutta eikös poliitikkoja saa mollata nimellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe