Lokakuussa sain koronan. Kurkku oli kipeä, oli kuumetta, veltto olo ja viimeinen sairausviikko kolmesta meni täydellisessä hajuaistin menetyksessä ja osittaisessa makuaistin menetyksessä.
Toissapäivänä, n. neljä viikkoa koronasta paranemisen jälkeen, alkoi taas ylähengitysteissä tuntua karvastelua. Sitten alkoi yskänpuuskat ja lopulta nousi kuume yli 38 asteeseen. Nyt on taas 37, mutta yskin keuhkoni pellolle ja kurkkukin ihan riekaleina yskimisestä. Taitaa olla nyt olla vuorossa flunssa tai influenssa. Korona todellakin vie vastustuskyvyn joksikin aikaa ja sitten saa helposti muista viruksista taudin. Influenssaan nimittäin en ole koskaan ennen sairastunut ja flunssatkin on olleet lapsuudesta asti lähinnä nenän lievää tukkoisuutta ja yskää ilman kuumeilua.
Rokotettuna saattaisin olla vieläkin kipeämpi. Jopa sairaalahoidossa. Emäntä on kolmesti rokotettu ja sairasti koronan todella kovilla oireilla ja tautia on jatkunut yhtä soittoa jo yli kuukauden. Aika usein hän totetaa, että kunpa ei olisi ottanut niittä piikkejä. Niistä nimittäin aiheutui hänelle myös 5-10% näönmenetys toisesta silmästä, sekä jatkuvia tasapainohäiriöitä.
Tautia pukkaa
24
129
Vastaukset
- Anonyymi
Lasten uhraaminen molokille jatkuu
https://www.youtube.com/watch?v=_FIXKM6EVYg
"Britannian terveysvalvontaviranomainen hyväksyy Pfizerin Covid-rokotteen kuuden kuukauden ja neljän vuoden ikäisille lapsille"- Anonyymi
hUOMATKAA videollani jouluruokailu joka on ateististä mässilyä
SANOKAA EI JOULURUUALLE LISÄÄN EDELLISEENI
- Anonyymi
Kolme viikkoa saikkua koronasta huhuh hyvä jos viikko tulee, onneksi olen rokotettu.
- Anonyymi
Rokottaminen ei estä sairastumista. Sen on väitetty ehkäisevän 50% teholla kovaoireista tautia ja kuolemaa. Siitä huolimatta moni rokotettu on sairastunut vakavasti ja kuollut. Merkittävä seikka on se, että kuolleisuuskäyrä on lähtenyt jyrkkään nousuun joka kerta uuden rokotuskierroksen jälkeen. Tämän todennäköisesti selittää mRNA-teknologian lukuisat haittavaikutukset.
Joo nuo kulkutautimyönteiset onki oma rotunsa. Sairaslomienkin kanssa. Kyllä sitä saikkua irtoaa kun ei ole rokotesuojaa.
- Anonyymi
2 viikkoa saikkua koronasta ja jouduin puhutteluun työpaikalla poissaoloista.
Taidan vedellä itse johtopäätöksiä ja lähteä menemään. - Anonyymi
Itse olen muutaman päivän ollut kipeenä.
Varsinaista kuumetta ei taida olla, mutta naamassa nihkeä olo.
Aluksi oli kurkku kipeä. Nenä vuoti oikein kunnolla.
Sitten alkoivat rajut yskänkohtaukset.
Mulla on yskänlääkettä, Recipekt, on auttanut.
On myös jotain flunssalääkettä.
Tänään olen yskinyt niin, että limaa paukahdellen lohkeilee.
Hengitys vinkuu ja nitisee. Ihme meteliä kuuluu ylävatsalta.
Ei ole ruokahalua, pakotan itseni jotain syömään (= pienesti nakertamaan) ja juomaan.
Jalat on vähän huterat. Olen lähinnä makaillut. En mennyt tänään saunaan.- Anonyymi
Minua rokoteltiin päälle vuosi sitten, sain yht. 3 rokotusta. Neljättä en ole ottanut.
- Anonyymi
Ei korona, mutta jotain muuta?
Meillä ei saa saikkua, jos ei ole kuumetta. Ja eikun töihin muita tartuttamaan.
Koronassa ei ollut lämpöä kuin just yli 37, silti ihan tolkku pois. Reilu kaksi viikkoa pois, mikä oli liian vähän.
Koronasta on jo 8 kuukautta, enkä vieläkään ole entiselläni. - Anonyymi
En pysty syömään kuin siten että runsaalla mehulla huuhdon ja nielaisen joitain ruuan paloja kurkkuun. Hyvin vähän muutoin. Pureskelemalla ei ota ollenkaan mennäkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty syömään kuin siten että runsaalla mehulla huuhdon ja nielaisen joitain ruuan paloja kurkkuun. Hyvin vähän muutoin. Pureskelemalla ei ota ollenkaan mennäkseen.
Yöllä tuli aivan mieletön yskänkohtaus. Ei tullut loppuakseen, lähes oksensin.
Otin lääkelasillisen (30 ml) yskänlääkettä (Recipect) ja se helpotti. Luin hetken nettiä ja join kahvia. Oksettavan olon vuoksi oli pakko tulla takaisin makuuasentoon.
Mulla hengitys vinkuu, nimenomaan uloshengitys. Kun pidätin hengitystä, ei vinkunut yhtään. Kovaa meteliä yöllä, se ääni vaihtaa paikkaansa. Kylkiasennossa alkoi yhtäkkiä kovaäänisesti vinkua ja piipittää toisessa korvassa. Uskomatonta. Tuli mieleen kaikenlaista, esim se piipitys ihmetytti, luonnotonta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöllä tuli aivan mieletön yskänkohtaus. Ei tullut loppuakseen, lähes oksensin.
Otin lääkelasillisen (30 ml) yskänlääkettä (Recipect) ja se helpotti. Luin hetken nettiä ja join kahvia. Oksettavan olon vuoksi oli pakko tulla takaisin makuuasentoon.
Mulla hengitys vinkuu, nimenomaan uloshengitys. Kun pidätin hengitystä, ei vinkunut yhtään. Kovaa meteliä yöllä, se ääni vaihtaa paikkaansa. Kylkiasennossa alkoi yhtäkkiä kovaäänisesti vinkua ja piipittää toisessa korvassa. Uskomatonta. Tuli mieleen kaikenlaista, esim se piipitys ihmetytti, luonnotonta.Lämmitin juuri mikrossa puolirasiallista (Saarioisten) riisipuuroa.
Pystyin syömään, vaikka onkin hiukan huono olo.
- Anonyymi
EIKÖ JO KIINNOSTA HAKEA TIETOA MITEN VAHINKOA VOI
LIEVITTÄÄ .
tietoa kyllä löytyy.- Anonyymi
Ai kusen juomisella paranee korona? Kyllä se edelleenkin tilastoista näkee, että rokotteet auttavat potemaan lievemmän taudin, mutta niiden teho uusiin variantteihin on vain noin 3 kuukautta, eikä silloinkaan ole kovin tehokas.
Ruotsissa on viikossa nousseet koronatartunnat 60 prosenttia, eli nyt on tulossa se uusin virusversio, joka leviää 4 kertaa nopeammin kuin edellinen.
Sairaalat alkavat olla kusessa, kun samalla leivää myös lasten RS-tauti ja influenssa.
New yorkin kaupunki kehotti asukkaita käyttämään maskeja, että nuo kaikki nyt leviävät taudit eivät veisi sairaaloita tukkoon.
Hyvää joulun odotusta vain.
- Anonyymi
Terveystalon työterveyshoitaja saa varmasti jotain bonuksia aina kun määrää sairaita ihmisiä töihin?
- Anonyymi
Pahintahan koronassa on se, että vielä ei edes tiedetä, miten ne elimistöön jääneet virusjäämät voivat jatkossa vaikuttaa. Ainakin mielenterveyshäiriöt ovat lisääntyneet, sen huomaa maailmanmenosta. Koronahan vaikuttaa monilla aiheuttaen neurologisia ongelmia.
Ikävää on myös, jos sen sairastaa monta kertaa, koska silloin voi jo sydäntapahtumien riski nousta.
Rokote sentään häviää aika äkkiä elimistöstä, sehän on suurin ongelma siin- että ei ole onnistuttu tekemään pysyvämmin vaikuttavaa NRA-rokotetta ja siksi sitä pitäisi yhtenään ottaa uudestaan, että teho säilyisi.
Toki se rokote pelasti mijoonia ihmishenkiä silloin delta-variantin aikana. - Anonyymi
Tämäkin ketju on poistettu näkymästä etusivulla.
Miksi? - Anonyymi
Kolera ja tuberkuloosia Ukrainasta.
- Anonyymi
Viides rokote otettu koronaa vastaan ja influensa rokote, joka alkutalvi. Ollut mitään lenssuja aikoihin.
Onneksi olen ottanut 3 rokotetta, ei ole tarvetta todistella itselleen rokotekriittisten hulluja teesejä, ettei tule ajatelleeksi kriittisesti ja loogisesti omaa ideologiaa
- Anonyymi
Taidat olla jo ikäihmisiä kun noin pahoja oireita pukkaa. Itse olen koronan ”sairastanut” kaksi kertaa oireettomana, mutta olenkin vasta alle kuuskymppinen. Rokotteet jätin myös väliin ihan lääkärin kehoituksesta.
- Anonyymi
https://fi.sott.net/article/516-Koronatestin-PCR-tekniikan-keksija-PCR-ei-sovellu-tyhjentavasti-diagnosointiin-video-tekstitys-suomeksi
Älä osta - älä testaa - sinua kusetetaan - Anonyymi
flunssa virus lakioi uudestaan viruksen jolloin perus lääkkeet ei tepsi,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun233987- 613084
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813061Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3002465- 412192
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431219
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241138