Juice oli niin älykäs ja humaani että tuskinpa kannattaisi

Anonyymi-ap

nationalistista kansallismielistä puoluetta tai kommunistipuoluetta sillä jos hän eläisi niin ei ainakaan noita aatesuuntia kannattaisi. Jotkut on antaneet hieman ymmärtää eri puolella somea että juicella oli tietyt mielipiteet maahanmuuttajista jne, mutta ihan varma oon että juice ei ollut mikään kansallismielinen ihminen. Oon meleko varma siitä. Tuskin siis jos hän eläisi nykyään, niin tuskinpa äänestäisi persupuoluetta eikä varmasti äänestäisi vihreitä eikä kokoomusta eikä sdp;tä eikä myöskään suomen kommunistista työväenpuoluetta(joka on pienpuolue) enkä usko että liike nyt puoluetta kannattaisi eikä antaisi ääntänsä kristillisdemokraateille eikä myöskään vasemmistoliitolle mutta eniten tuntuu että juice oli pohjimmiltaan eniten keskustalainen sillä jotenkin tuntui että hän oli niin fiksu ja osasi hahmottaa kokonaiskuvan niin hyvin että ei kulkenu yleensäkään ajatuksissansa (niin politiikka kuin moni muu aihepiiri) kovin ääripäissä. Nykyään tuntuu liian monilla ihmisillä joka puolella maapalloa ääripoliittiset suuntaukset kiinnostavam, mutta toki sitä osittain selittää myös hullujen poliitikkojen&puolueiden aivopesu &manipulointi. Pahimmat esimerkit putinin puolue venäjällä, kiinan päähallityspuolue ja pohjois-korean päähallitus ja USA;ssa trumpin aikakausi /trumpin puolue rebublikaanit sekä paha esimerkki on myös Valko-Venäjä josta on alkanut tulla valkovenäjän johtajasta putinin oikein läheinen ystävä ja lähi idän maissa ei olla kai koskaan tehty hyvää politiikkaa.

24

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juice ei ollut kiinnostunut politiikasta ollenkaan. Taisi niitä kiinnostavia asioita olla riittävästi muutenkin.

    • Anonyymi

      Tiedä siitä Juicen humaanisuudesta. Helposti irtosi pilkkaavia sanoituksia milloin mistäkin
      kuten Keskitysleirin Ruokavalio albumilla tms.

      Saa sitä tietenkin koittaa "valkopestä" toisenlaiseksi kuin sälli oli.
      Jos se "oma katsantokanta" on sellainen "humaani ja suvaitseva" kuten termi kuuluu.

      • Anonyymi

        hänhän pilkkasi keskistysleirin ruokavalio levyllä mm natseja ja eikös se ole hyvä asia pilkata &kritisoida niitä?


      • Anonyymi

        juice mm ajan henki levyllä vuonna 1981 kritisoi ja haukkui italian natsijohtajaa mussolinia. Muistatko? Jos kritisoi natseja niin se tarkottaa sitä että ei ole niiden puolella. Juice kritisoi myös uskontoja ja on ihan ookoo kritisoida niitä jos uskonjutut menee överiksi kuten joillakin on menny maailman historian aikana. Esim tappi pilluun on yksi juicen biisejä joissa hän kritisoi uskontoa ja jeesus pelastaa. On ihan aiheellistakin kritisoida niitä uskontoja joiden nimissä on tehty pahoja juttuja.


    • Anonyymi

      Luritukset ovat kaikki rahan arvoisia ja vain kapitalistinen järjestelmä hyväksyy, korvauksien maksamisen?🤑🤑

    • Ite en ole koskaan ollut mikään ääri-ihminen. Ääriajattelu suuntaan tai toiseen ei oikein sovi muhun. Oon aika rauhallinen ihminen, joka pidä suurta meteliä itsestään.

      Juice kyllä otti kantaa asioihin kappaleissaan, mutta hänellä oli yleensä myös pilkettä silmäkulmassa mukana.

      • Anonyymi

        enpä minäkään ääri ihgminen. oon siis Ap aloituyspostaaja.


      • Anonyymi

        nykyään ihmiset lähtee liikaa äärijuttuihin. kaipa esim vihreässä aatteessakin voi olla se äärisuuntaus. Esim jos tekee liian kovaa vihreää aatetta, niin se voi ajaa maatalouden vakaviin vaikeuksiin. Jos tekee liian kovaa oikeistopolitiikkaa niin leipäjonot kasvaa ja liian kovassa vasemmistolinjassa kärsii paljon yritysmaailma ja rahat loppuu monilta kun ylikova verotus tappaa talouden&vie rahat monilta


      • Anonyymi

        mut siis juice oli ihmisenä melko vaikeastihahmotettava. Eikös juice tainnut joskus sanua ettei hän oikein välitä mistään poliittisista puolueista ja eikös hän tainnut olla ihan poliittisesti sitoutumaton. Mut pohdin tossa aloituspostauksessa sitä että hän kuitenki ejhkä pohjimmiltaan oli enemmän keskellä . Mä tein kerran poliittisen testin ja se antoi tuloksen, että olen vahvasti keskellä mutta hyvin niukasti vasemmalla puolella.


      • Anonyymi

        ja paljon juice teki klassikkobiisejä ja paljon myöds hyviä biisejä joista ei tullu tunnettuja. Esim slam slam slam rokkibiisi on tosi kova joka löytyy livelevyltä tauko II.


    • Oon aika rauhallinen ihminen, joka ei pidä suurta meteliä itsestään.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla että oot rauhallinen sillä minä oon myös ja hyvä kuulla ettet pijä meteliä turhaan itsestäsi sillä se on arvostettava piirre.


    • Anonyymi

      Rakkauden ammattilainen on vastenmielinen prostituution ylistys.

      • Anonyymi

        rakkauden ammattilainen kertoo jeesuksesta. Olen AP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rakkauden ammattilainen kertoo jeesuksesta. Olen AP.

        No jo selvisi minkälaisesta päänupista aloitus on kotoisin.
        Sekavasta ainakin, yrittää nyt Juice pestä suvakki-sopuliksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo selvisi minkälaisesta päänupista aloitus on kotoisin.
        Sekavasta ainakin, yrittää nyt Juice pestä suvakki-sopuliksi!

        ei se ole mun mielipiteeni alunperin vaan se on alunperin erään toisen henkilkön mielipide. Ja kyllä kun tekstiä lukee niin ei se ollut häneltä ollenkaan huono tulkinta ja oon samaa mieltä hänen tulkinnan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo selvisi minkälaisesta päänupista aloitus on kotoisin.
        Sekavasta ainakin, yrittää nyt Juice pestä suvakki-sopuliksi!

        Vedän sanojani takaisin. Ei tunnu uskottavalta että laulaisi jeesuksesta kun muisrtan juicen usein kritisoineen uskontoja jne. Siitä voi olla montaa mieltä mitä pitää hänestä ihmisenä. Minä en koskaan tuntenut juicea 100% hyvin, mut sen mielipiteitä tiedän. Tuntui olevan semmonen että ei oikein tykännyt uskonnoista ja poliittisesti hän ei ollut oikein kenenkään puolella. Hän tais sannoo olevansa poliittisesti sitoutumaton. Emmä lähtis häntä ihmisenä moittimaan sen takia miten hän suhtautui uskon asioihin&uskontoihin. On ihan aiheellistakin taiteilijoiden&musaa tekevien nostaa esille seikkoja jotka on aiheuttaneet paljon pahaa täällä maapallolla kuten uskonnot ja politiikka joita juice kritisoi. Siksi tuntuukin hieman oudolta miksi juice on sun hampaissa, mutta ehkä sulla on joku syy siihen mikset pidä hänestä, mutta minusta juice oli terävä uskontojen ja politiikan kriitikko. Hän saattoi mm irvailla natseille tai kiihkomielisille ahdasmielisille uskovaisille. Esim tappi pilluun biisi on sitä tyypillistä juicen kaikkein kärkkäintä irvailua. Klamydia yhtye on tehnyt myös yhden tosi kärkkään ja hauskan biisin jossa irvailee uskovaisille eli biisi nimeltä siittiöt sotapolulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo selvisi minkälaisesta päänupista aloitus on kotoisin.
        Sekavasta ainakin, yrittää nyt Juice pestä suvakki-sopuliksi!

        jos sun mielestä irvailevat sanoitukset ei ole hyvä asia niin asia on sitten näin. Tulen toimeen sen mielipiteesi kanssa. Hyvää jatkoa sulle elämääsi ja hyvää joulun odottelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo selvisi minkälaisesta päänupista aloitus on kotoisin.
        Sekavasta ainakin, yrittää nyt Juice pestä suvakki-sopuliksi!

        irvailevia sanoituksia teki myös mm vexi salmi joista parhaina ja tosi älykkäinä esimerkkeinä haistakaa paska koko valtiovalta(te ette osaa muuta kuin verottaa!), mutakuono&lakupelle,työmiehen lauantai tai vaikkapa ei tippa tapa eli nuo sanoitukset on tehty puhtaasti ironialla mutta monet suomalaiset tajunneet väärin noiden biisien sanoitukset. Vexihän kritisoi esim mutakuono&lakupellellä ahdasmielisiä suomalaisia jotka suhtautuu ulkomaalaisiin nuivasti ja vexi irvailee haistakaa paska koko valtiovalta biisissä niille suomalaisille jotka valittaa veroista koska nää ihmiset jotka valittaa veroista, ovat usein tietämättömiä talousasioista eli heidän oppimenetelmillä ns hyvinvointivaltio murenisi pala palalta tai jopa hyvinkin nopeasti. Ei tippa tapa biisin vexi sanoitti myös ironialla vaikka valtaosa on tulkinnut sen juomisen ylistyslauluna mitä se ei todellisuudessa ole, koska vexihän irvailee siinä biisissä suomalaisten juomakulttuurilla.


    • Anonyymi

      Anteeksi mutta vielä täytyy palata tuohon kommenttiisi jossa sanot että rakkauden ammattilainen on vastenmielinen prostituution ylistys niin mielestäni tuo näkemyksesi on tosi absurdi.

      • Anonyymi

        Olen siis aloituspostaaja. Niin tuo kommenttisi on tosi absurdi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siis aloituspostaaja. Niin tuo kommenttisi on tosi absurdi.

        Reppana sinä olet. Kaikensuvaitseva sopuli etkä mitään muuta.

        Uskonnosta (länsimisesta) sopii irvailla mutta lakupelleistä ei,,niinhän se menee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reppana sinä olet. Kaikensuvaitseva sopuli etkä mitään muuta.

        Uskonnosta (länsimisesta) sopii irvailla mutta lakupelleistä ei,,niinhän se menee!

        Lakupelle&mutakuono biisissä vexi salmi ei irvaile lakupelleille vaan hän irvailee siinä biisissä ahdasmielisille rasistimielisille suomalaisille joita löytyy aika paljon täältä suomesta.


    • Anonyymi

      Rock rock jyrki yritti kuitenkin tyrkkiä, mutta ei meisselillä?😁😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe