Vanhuksen kuoleman jouduttaminen on suomessa sallittu!

Anonyymi-ap

Lokakuussa pyysin hoidostani vastuussa olevalta lääkäriltä, että hän kirjoittaisi minulle lääkereseptin, sellaisen välttämättömän ,jokapäiväisesti tarvittavan, käyttämäni lääkkeen tilalle, jota en pysty lääkkeenaiheuttamien haittavaikutusten vuoksi enää käyttää.
Lääkäri ei kirjoittanut pyynnöstäni minulle lääkereseptiä, Kertoi syyksi sen, ettei lääkkeidenhaittavaikutuksia ole olemassa.
Tämän, kun en tarvittavan lääkkeen, joka ei käyttööni sovellut tilalle en tarvitsemaani korvaavaa lääkettä saanut. Kävin pyytämässä uutta lääkettä alueellisen lääkärikeskuksen päivystyksestä. Sain sieltä korvaavan lääkkeeseen tarvittavan lääkereseptin mikä sekin, on sellainen lääke, jota minun ei tulisi käyttää. Vaikka huomautin päivystyksessä olleelle lääkärille asiasta, pyytäen, että hän kirjoittaisi lääkereseptin sellaiselle lääkkeelle, josta minulle ei tiedetä haittavaikutuksia olevan. Lääkäri oli kun ei olisi kuullut kertomaani.
Nyt elän koko ajan kuolemanvaarassa, tämän minulle sopimattoman lääkkeen kanssa. Ja olen pyytänyt tässä lääkepulmassani apua ihan kaikista mahdollisista paikoista, joita tiedän olevan olemassa. Potilasasiamies on vastannut ja vanhusasiavaltuutettu on vastannut ja oikeusasiamies on vastannut mutta, kukaan ei ole auttanut
Olen pyytänyt apua hoitolaitokseni henkilökunnalta ja ystäviltäni kukaan ei ole yrittänyt auttaa.
Että tästä päätellen, suomessa on vanhuksen kuolemanjouduttaminen lääkemyrkytyksen avulla täysin sallittua!
Ja musta tuntuu, että eliniänlyhentämistoimia voi hoitolaitoksissa kuolemaa odottavalla vanhuksella, hoitolaitoksentaholla hyvin helposti toteuttaa. Kun vanhus kuolee, kukaan ei epäile, hoidossa tapahtuneen eliniänlyhentämis menetelmää. Että kun hoidettavan hoito on aikaa vievää ja tavallista enemmän työtä vaativaa eikä kukaan huomaa epäillä, että vanhuksen kuolemaa oli joudutettu lääkemyrkytyksen avulla.
Kummallista kun vanhusvastaisuus on saanut valtuudet tappaa?!
Kun suomessa ei saa eutanasiaa ne kansalaiset, jotka itse haluaisivat saada kuolla!

14

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisi olla psyykelääke.

      • Anonyymi

        Ei ollut psyykelääke.'Kommentoja ei taida olla koskaan ollut hoidossa suomalaisessa vanhustenhoitolaitoksessa? Kun tavanomaisen suomalaisen vanhusvastaisen suhtautumistavan mukaisesti, vanhusten hoitolaitoksessa olevan kertoma on otettu huu - haaksi!
        Kommentoijan tulisi vanhustenhoitoasiassa muistaa, että kun vanhustenhoitolaitoksessa kukaan valvo toimintaa ja kukaan ei hoidettavana olevan kuollessa kysele, mikä oli ollut hoidettavan vanhuksen kuoleman todellinen syy. Että kun näin on, vanhustenhoitolaitoksessa saa vapaasti, toteuttaa ihmisenhoidon niin tehokkaalla iänlyhennys kidutusmenettelyllä, kun halutaan. Kun ei kukaan tiedä, eikä kukaan todellisuutta todeksi usko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut psyykelääke.'Kommentoja ei taida olla koskaan ollut hoidossa suomalaisessa vanhustenhoitolaitoksessa? Kun tavanomaisen suomalaisen vanhusvastaisen suhtautumistavan mukaisesti, vanhusten hoitolaitoksessa olevan kertoma on otettu huu - haaksi!
        Kommentoijan tulisi vanhustenhoitoasiassa muistaa, että kun vanhustenhoitolaitoksessa kukaan valvo toimintaa ja kukaan ei hoidettavana olevan kuollessa kysele, mikä oli ollut hoidettavan vanhuksen kuoleman todellinen syy. Että kun näin on, vanhustenhoitolaitoksessa saa vapaasti, toteuttaa ihmisenhoidon niin tehokkaalla iänlyhennys kidutusmenettelyllä, kun halutaan. Kun ei kukaan tiedä, eikä kukaan todellisuutta todeksi usko!

        Mitäs psyykelääkettä olet vailla, voin lähettää sinulle pari purkkia.


    • Anonyymi

      Nythän THL ja hallitus keksivät kuinka vanhuksista ja heidän tuomistaan ongelmsita päästään helposti eroon! Ilmoitettiin ettei koronaa vastaan tarvitse enää suojautua eikä siitä edes puhuta, Annetaan sen levitä vapaasti, niin kyllä vanhukse siihen kuolevat ja heistä päästään eroon. Tilastoista ei enää puhuta, eikä taideta edes pitääkään. Nyt kaikki kuolemat johtuvat jostain muusta kuin koronasta! Etää niin yksinkertaisella tavalla vanhusten hoito-ongelmat ratkaistiin!

    • Anonyymi

      Minä joka olen niin huolellisesti kuin ikinä
      suojautunut koronalta, niin nyt minua on lähes pakkomieleisesti kiikutettu sairaaloihin tartuntaa saamaan, vaikka en ole pyytänyt enkä halunnut. Me vanhukset kun olemme pelkkä kuluerä yhteiskunnalle, niin miksi emme saa kuolla haluamallamme tavalla? Itsemurha on tabu ja kauhea rikos vain jälkeen jääville, eikä kukaan sen tehneet ole tullut kertomaan kokemukseensa perustuvaa totuutta. Joutuiko helvetin tulen lieskoihin vai pääsikö vaivoistaan ja rauhaan?

      • Anonyymi

        Sairaalaan ei ketään väkisin, vastin oma tahtoa, kiikuteta, ellei kyseessä ole:
        A) fyysisen sairauden tai tilan vuoksi hoidostaan henkisesti kykenemätön päättämään
        tai
        B) mielisairas.

        Kykenet tuottamaan melko selkeää ja ymmärrettävää tekstiä, käyttämään nettiä ym., joten tuskin kuulut ryhmään A.

        Sum summarum; olet siis mielisairas.


      • Anonyymi

        Täytyy omata sopivasti rahaa, että pääsee kuolemaan johonkin eutanasian sallivaan maahan - joka ei näytä olevan Espanja, joka sallii sen vain kansalaisilleen tai jos on pysyvästi kirjoilla. Mutta Sveitsi ja kai Hollanti ja ehkä Belgia. Ja jos haluaa säästää, niin hyppy kovalle vähintään 10 metristä hoitaa homman kotiin.

        Kun on saattohoitoon päässyt, niin voi sillä sitten hakea eutanasian ulkomailta, ettei tarvii mahdollisia isojakin kärsimyksiä käydä läpi. Usein se menee helposti Suomessakin, mutta mikään varmuus se ei ole, jossa ainoa nopeuttava tekijä lopussa on, kun keho ei enää oikein sulata ruokaa tai edes nesteytys toimi kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy omata sopivasti rahaa, että pääsee kuolemaan johonkin eutanasian sallivaan maahan - joka ei näytä olevan Espanja, joka sallii sen vain kansalaisilleen tai jos on pysyvästi kirjoilla. Mutta Sveitsi ja kai Hollanti ja ehkä Belgia. Ja jos haluaa säästää, niin hyppy kovalle vähintään 10 metristä hoitaa homman kotiin.

        Kun on saattohoitoon päässyt, niin voi sillä sitten hakea eutanasian ulkomailta, ettei tarvii mahdollisia isojakin kärsimyksiä käydä läpi. Usein se menee helposti Suomessakin, mutta mikään varmuus se ei ole, jossa ainoa nopeuttava tekijä lopussa on, kun keho ei enää oikein sulata ruokaa tai edes nesteytys toimi kunnolla.

        Tehdään siitä 20 metriä; jokunen kun säilyy hengissä 10 metristä.


    • Anonyymi

      Lääkäreitä on moniin lähtöihin; siis erityisesti mielipideasioita, ja kaikki ei menee sillä hetkellä kaikille jakeluun tai tule ymmärretyksi varsinkaan, jos se vaatii monta sivua selitystä, jota ne ei jaksa käydä läpi kunnolla jos ollenkaan, tai omaa tarvittaavaa tietoutta tai mieltä, tai asenteet ovat väärät.

      Ne usein seuraa Käypä hoito -suosituksia kuin Raamattua, vaikka ne on vain suosituksia ja järjen mukaan olisi tapauskohtaisesti selvästikin väärin. Itsesuojele myös näyttelee osaansa, johon taas vaikuttaa lakien heikko tuntemus.

      Käy toisella ja kolmannella jos tarpeen, ja sitten on mahdollista käydä muualla EU:ssa, jos Suomessa rikotaan ihmisoikeuksia asian suhteen. Suomi ei ole halvimpia maita, enkä aivan ymmärrä, miksi joku täällä eläkkeensä kuluttaa muutenkaan. Päästään myös vanhustenhoidon ongelmasta, kun niitä on Suomessa vähemmän.

    • Anonyymi

      Juu samoissa vaipoissa makuutetaan pahimmillaan parikin päivää ja herätetään 5 aamulla "pesulle". Käytännössä noilla pesuvoiteilla ei kuitenkaan iho puhdistu joten ei ihmekään kun tulee hautumia ja tulehduksia.

      • Anonyymi

        Miksi puutut asiaan ja aiheeseen, josta et selvästi tiedä etkä tajua mitään?


    • Anonyymi

      Hieno homma jos voidaan lopettaa vanhuksien kärsimykset kerralla.
      Upea asia eutanasia.

      • Anonyymi

        Pakkoeutanasia


    • Anonyymi

      Tämä on suomi ja tähän on tultu. Samoja ongelmia täälläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe