Nyt tuli ensimmäinen varoitus

Anonyymi-ap

16

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saako edes telkkaria katsella kun sekin kuluttaa sähköä.

      • Anonyymi

        Jos samalla säästät jostakin muualta. Sammuta kaikki turhat valot.


      • Anonyymi

        Tuleeko telkkarista edes mitään katsomisen arvoista.No pikkukakkonen ehkä.


    • Anonyymi

      Ei ole tarvetta säästellä. 180m2 talo ja 50m2 talli lämpiää sähköllä.
      Meillä sähkö halpaa vielä 7kk.

      • Anonyymi

        Mutku sitku loppuu niin sultakin loppuu telkun kattelu.


      • Anonyymi

        7 kk päästä olkiluoto 3 jauhaa jo sähköä ja hinnat on laskeneet. Itsellä sama tilanne 2023 lokakuun loppuun halpaa sähköä joten selvitään ilman konkurssia omakotitaloinemme.


      • Anonyymi

        Halpuus ei vaikuta sähkön saantiin. Katkeaa se sähkö joka tapauksessa kaikilta, vaikka hinta olisi miten halpa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7 kk päästä olkiluoto 3 jauhaa jo sähköä ja hinnat on laskeneet. Itsellä sama tilanne 2023 lokakuun loppuun halpaa sähköä joten selvitään ilman konkurssia omakotitaloinemme.

        Sähkö ei enää halpene,eikä uusia sopimuksia ole luvassa,valmistaudu tulevaan kurjuuteen ja konkurssiin.Sähköt katkee kaikilta,ei ne sun sopimusta kuule vahdi.


    • Anonyymi

      Sammutan valot aina siellä missä en ole. Valot päällä vain siellä missä on ihmisiä. Helppoa säästöä tuollainen ainakin. Valmiiksi paistetun joulukinkun ostan myös. En itse paista sitä, sillä se ei ole energiatehokasta.

      • Anonyymi

        Milläs energialla lihanjalostajat ne ns valmiit kinkkunsa kypsentää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs energialla lihanjalostajat ne ns valmiit kinkkunsa kypsentää?

        Hallitus pitää huolen siitä ettei tulevaisuudessa tarvitse edes paistaa kinkkuja. Syödään joulunakin vaan heinää.

        Vihreät alkavat vähemmistönä päästä tavoitteeseensa, ettei syödä lihaa eikä kohta muutakaan, jota Kepu vihreiden puisto-osato tukee.


      • Anonyymi

        Eipä noi led valot paljon kotitaloudessa vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä noi led valot paljon kotitaloudessa vie.

        Mutta kun niitä ledejä on paljon niin kyllä vie . Kaikki turha valo hifistely pitäisi sakon uhalla kieltää energiapulan aikana, saisi valtio paljon sakkorahaa pelkästään siitä kun katselee ympärillensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun niitä ledejä on paljon niin kyllä vie . Kaikki turha valo hifistely pitäisi sakon uhalla kieltää energiapulan aikana, saisi valtio paljon sakkorahaa pelkästään siitä kun katselee ympärillensä.

        Köyhät ja polttopuuttomat kyykkyyn kuitenkin ensitalvena, kun sähkölaskuja maksellaan. Ps. Tässä talossa on agrigaatti....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhät ja polttopuuttomat kyykkyyn kuitenkin ensitalvena, kun sähkölaskuja maksellaan. Ps. Tässä talossa on agrigaatti....

        Paljon kuluttaa löpöä per vuorokausi?ja minkä kokoinen agrekaatti.kysyn kun hommaan myös ensi vuonna itselleni myös agrekaatin kun olen lämmitysöljyn polttanut loppuun ensin ja vaihdan puukattilan tilalle.sitten katkaisen virrat tolpasta pois.


    • Anonyymi

      kaikki jättää laskut maksamatta,ei ne kerkee jokaista raastupaan vetää.Kohta käy sillä tavalla kun hintakatto pakollistetaan niin yhtiöt käskee kuluttamaan sähköä että saisivat jotain voittoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe