Mitä mieltä arvon penaali on alv 24% joka tilitetään valtiolle. Itseä ketuttaa tämä kökllä kerääminen alvia hyvinvointiyhteiskunnalle.
Alv 24% kyllä
10
165
Vastaukset
- Anonyymi
Ketäpä verojen maksu ei joskus ketuttaisi. Silloin kannattaa miettiä, mitä kaikkea saamme veroilla, niin se helpottaa.
Suurimpia yksilön kannalta lienee maksuton koulutus esikoulusta yliopistotutkintoihin saakka ja terveydenhuolto neuvolasta saattohoitoon, jota ei kovin yleisesti maailmalla ole saatavissa. Hyvin monessa maassa nämäkin on yksilön omalla kustannuksella hoidettavia.
Ja kohtuullisen hyvin toimiva yhteiskunta ei sekään ole itsestään selvyys kaikkialla.- Anonyymi
Ei se ole yrittäjän verojen maksua, vaan yrittäjät keräävät nuo verot kuluttajilta , joiden vero se on , ja tilittävät ne verottajalle.
- Anonyymi
Marin jakoi sun verorahoja somalelle ja savannelle kuule pikkasen paljon. Aivan järjettömästi onko täsä mitää järkee painaa.
- Anonyymi
Kovasti on pieniä ne rahat, mitä kehitysapuun ja kotouttamiseen jaetaan verrattuna siihen mitä verorahaa yleensä käytetään.
Suomi ei todellakaan ole profiloitunut missään mielessä avokätiseksi kehitysavussaan eikä kotiutusavustuksissakaan verrattuna muihin pohjoismaihin, ei todellakaan. Eikä vaikka verrataan muihin eu-maihinkaan.
- Anonyymi
Pakolaiset nielevät sosiaalimenojen muodossa, suolaiset summat ja arkadianmäen edustus klaanin sivaltaa osansa?💸💸💸
- Anonyymi
Jos tuo on ainoa murheesi, niin sinulla menee hyvin. Voit jatkaa siis elämääsi huoletta.
- Anonyymi
Yrittäjäksi suomessa ei kannata alkaa??
Haluan vastauksia hyvistä ja huonoista puolista kerro. Kommentoin tähän ketjuun lopuksi omakohtaisia kokemuksia lopuksi. - Anonyymi
Mitä se yrittäjä hyötyy siittä että se kerää sitä alvia oman laskutuksensa kautta valtiolle? Kerro kerro
- Anonyymi
No mitä hyötyä palkansaaja saa siitä, että palkastansa joutuu antamaan valtiolle ison siivun joka kuukausi?
Kaikissa läntisissä maissa, ja myös Kiinassaja Intiassakin on ALV, eli lontoon kielellä VAT olemassa.
USA:ssa se kulkee hiukan eri nimellä, mutta myynnistä perittävä verotus on sielläkin.
- Anonyymi
Hyvä lääke on tässä ongelmassa se unoha kuitti haalarin taskuun. Siitä saavat ryökäleet pitkän nenän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792