Ei pystynyt saalistamaan rauhassa ja karkoittivat saaliinkin seuratessaan koko ajan. Eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä.
Muuramessa bongareita villinnyt tunturipöllö on kuollut
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b9ef1447-f435-4e75-aab1-4df77a950bba
Tuskinpa se nälkään olisi kuollut ellei olisi häiritty koko ajan.
Bongarit tappoi tunturipöllön
7
138
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, ei onnistunut saalistus. Bongarit häiritsi, selvä nälkäkuolema.
- Anonyymi
Nämä uusavuttomat zoomibongarit pitäs ahdistaa nurkaan ja tukehduttaa hengiltä . Kun ahdistivat luontokappaletta .
- Anonyymi
Terve lintu olisi noussut siivilleen ja häipynyt.Sairas eläin jää paikoilleen kyhjöttämään.
- Anonyymi
Koitappa itse saalistaa kun kokoajan häiriköidään !Tirppa asui alueella jolla saalistettavaa oli, heikentyneenä on huonoa lähteä vaellukselle tuntemattomille alueille.
- Anonyymi
Sairaat bongarit kyhjötti pöllöä häiritsemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaat bongarit kyhjötti pöllöä häiritsemässä.
Juuri noin! Sairasta oman egon pönkittämistä ajella ympäri Suomen, että saa itse ottamansa kuvan jostain harvinaisemmasta linnusta. Samalla tuhotaan ilmastoa turhalla ajelulla ja ollaan olevinaan niin luontoystävällisiä! Sairasta bongailua, tehkää vaikka humanitaarista työtä Ukrainan hyväksi!!!
- Anonyymi
Vastaava tapaus jossa muuten onnistunut merikotkan pesintä tuli jatkuvasti häirityksi muoti-ilmiötä toteuttavien "bongarien" idioottimaisuuden seurauksena.
Jokaisen pölvästin piti käydä ottamassa sillä omalla kameralla kuvia ja selfietä pesäpuun juurella ja vartioimatta jäänyt pesä tuli lopulta ryöstetyksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744