Ei pystynyt saalistamaan rauhassa ja karkoittivat saaliinkin seuratessaan koko ajan. Eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä.
Muuramessa bongareita villinnyt tunturipöllö on kuollut
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b9ef1447-f435-4e75-aab1-4df77a950bba
Tuskinpa se nälkään olisi kuollut ellei olisi häiritty koko ajan.
Bongarit tappoi tunturipöllön
7
117
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä, ei onnistunut saalistus. Bongarit häiritsi, selvä nälkäkuolema.
- Anonyymi
Nämä uusavuttomat zoomibongarit pitäs ahdistaa nurkaan ja tukehduttaa hengiltä . Kun ahdistivat luontokappaletta .
- Anonyymi
Terve lintu olisi noussut siivilleen ja häipynyt.Sairas eläin jää paikoilleen kyhjöttämään.
- Anonyymi
Koitappa itse saalistaa kun kokoajan häiriköidään !Tirppa asui alueella jolla saalistettavaa oli, heikentyneenä on huonoa lähteä vaellukselle tuntemattomille alueille.
- Anonyymi
Sairaat bongarit kyhjötti pöllöä häiritsemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaat bongarit kyhjötti pöllöä häiritsemässä.
Juuri noin! Sairasta oman egon pönkittämistä ajella ympäri Suomen, että saa itse ottamansa kuvan jostain harvinaisemmasta linnusta. Samalla tuhotaan ilmastoa turhalla ajelulla ja ollaan olevinaan niin luontoystävällisiä! Sairasta bongailua, tehkää vaikka humanitaarista työtä Ukrainan hyväksi!!!
- Anonyymi
Vastaava tapaus jossa muuten onnistunut merikotkan pesintä tuli jatkuvasti häirityksi muoti-ilmiötä toteuttavien "bongarien" idioottimaisuuden seurauksena.
Jokaisen pölvästin piti käydä ottamassa sillä omalla kameralla kuvia ja selfietä pesäpuun juurella ja vartioimatta jäänyt pesä tuli lopulta ryöstetyksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764