Bongarit tappoi tunturipöllön

Anonyymi-ap

8

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä, ei onnistunut saalistus. Bongarit häiritsi, selvä nälkäkuolema.

• Anonyymi

Nämä uusavuttomat zoomibongarit pitäs ahdistaa nurkaan ja tukehduttaa hengiltä . Kun ahdistivat luontokappaletta .

• Anonyymi

Terve lintu olisi noussut siivilleen ja häipynyt.Sairas eläin jää paikoilleen kyhjöttämään.

• Anonyymi

Koitappa itse saalistaa kun kokoajan häiriköidään !Tirppa asui alueella jolla saalistettavaa oli, heikentyneenä on huonoa lähteä vaellukselle tuntemattomille alueille.

• Anonyymi

Sairaat bongarit kyhjötti pöllöä häiritsemässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaat bongarit kyhjötti pöllöä häiritsemässä.

Juuri noin! Sairasta oman egon pönkittämistä ajella ympäri Suomen, että saa itse ottamansa kuvan jostain harvinaisemmasta linnusta. Samalla tuhotaan ilmastoa turhalla ajelulla ja ollaan olevinaan niin luontoystävällisiä! Sairasta bongailua, tehkää vaikka humanitaarista työtä Ukrainan hyväksi!!!

• Anonyymi

Vastaava tapaus jossa muuten onnistunut merikotkan pesintä tuli jatkuvasti häirityksi muoti-ilmiötä toteuttavien "bongarien" idioottimaisuuden seurauksena.
      Jokaisen pölvästin piti käydä ottamassa sillä omalla kameralla kuvia ja selfietä pesäpuun juurella ja vartioimatta jäänyt pesä tuli lopulta ryöstetyksi.

• Anonyymi

lintubongarit = paparazzeja. Ahneita hysteerikkoja jotka eivät muuta ajattele kuin omaa himoaan.

Muuttomatkaa varten tankatessaan jokin eteläinen laji, tai pakkasessa nälissään ruokaa katseellaan etsivä pöllö ei todellakaan kaipaa näitä v:n paparazzeja häiriköimään. Pitäisi lailla kieltää moinen perseily.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 128
      3650
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      80
      3175
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      83
      2598
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2396
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      228
      2292
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      31
      2155
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      939
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      928
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      816
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      790
    Aihe