Yleiskristillinen medialähetysjärjestö IRR-TV käynnistää 13.12. alkaen kahden tunnin TV-lähetykset kanavapaikalla 15 iltaisin klo 19:30 – 21:30.
Ohjelmissa käsitellään erityisesti Ukrainan sotaa ja humanitaarista kriisiä sekä siihen liittyvää keräystoimintaa. Joulun aikana ohjelmistossa nähdään myös mm. joulukonsertteja sekä dokumentteja.
Tahdomme toivottaa sinulle antoisia katseluhetkiä yhdessä ystäviesi kanssa!
IRRTV käynnistää tänään lähetyksiä Alfan kanavapaikalla
64
198
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kiitos. Olemmekin innolla odottaneet jotta toimnta jatkuu kanavalla. Kaikkitietävät ilkkujat saivat taas pitkän nenän riekkumisestaan.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Kyllä, tästä se taas lähtee laajenemaan.
Alfa jäi IRR-TV:n piikkiin miljoonan pystyyn.
Mielenkiintoista seurata miten uusi lähetystoiminta rahoitetaan alaskirjauksen jälkeen.
Tietysti tuo jatkuva käynnissä oleva rahankeräys auttaa almuista köyhää nilkuttavaa, mutta mutta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista seurata miten uusi lähetystoiminta rahoitetaan alaskirjauksen jälkeen.
Tietysti tuo jatkuva käynnissä oleva rahankeräys auttaa almuista köyhää nilkuttavaa, mutta mutta...Mitään piikkiin jäänyt. Konkurssi korjaa kurssin kertaheitolla. Konkurssiin ei mennyt lähetysjärjestö vaan lähettävä yhtiö.
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti tuo jatkuva käynnissä oleva rahankeräys auttaa almuista köyhää nilkuttavaa, mutta mutta...Ei miljoonia. Muita suurempia velkojia on.
IRRTV ja Alfatv ovat erilliset yhtiöt.
- Anonyymi
Palataanko siis juurille? Hengellisiä ohjelmistoa?
- Anonyymi
Eihän aloituskaan ole pelkästään hengellisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän aloituskaan ole pelkästään hengellisiä.
Eli tiedät, ettei IRRTV palaa takaisin siihen, mistä aloittivat, eli tekemällä hengellisiä ohjelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tiedät, ettei IRRTV palaa takaisin siihen, mistä aloittivat, eli tekemällä hengellisiä ohjelmia?
Kysy Haukalta.
- Anonyymi
Kiva juttu!
Alfa-TV:n tuotano on kuin vuotava paskaviemäri - tarkoitus on hyvä, mutta ei ympäristöystävällinen.
- Anonyymi
Paskaviemäri se oli korkeintaan niitten uusvanhojen lauantaitanssiensa suhteen.
Pitäisi keskittyä vaan kristillisiin ohjelmiin ja kanavaa katsoisi uskovat ja etsijät vuolaana virtana. aito_Iainen kirjoitti:
Mitä sinulla oli tuotantoa vastaan?
AlfaTV:n ohjelmisto on ollut suurimmilta osin täyttä skeidaa. Paljon ohjelmia, muttei mitään laadukasta. Olisivat vain keskittyneet johonkin pieneen aihealueeseen, pienikin budjetti olisi hyvin riittänyt. Olkoon se vaikka hengellisyys, urheilu, tai politiikka. Mutta kun ei. Piti haalia katsojia vasemmalta, oikealta ja tai vielä jostain huitsin nevadasta. Loppu onkin historiaa.
Henki kirjoitti:
AlfaTV:n ohjelmisto on ollut suurimmilta osin täyttä skeidaa. Paljon ohjelmia, muttei mitään laadukasta. Olisivat vain keskittyneet johonkin pieneen aihealueeseen, pienikin budjetti olisi hyvin riittänyt. Olkoon se vaikka hengellisyys, urheilu, tai politiikka. Mutta kun ei. Piti haalia katsojia vasemmalta, oikealta ja tai vielä jostain huitsin nevadasta. Loppu onkin historiaa.
Määrittele se skeidaasi tarkemmin.
- Anonyymi
Alfaa on ikävä! Mielenkiintoisia ohjelmia.Harmi että loppui.En löydä paljonkaan kiinnostavaa katsottavaa tv 1,2,3 4 ,8.Muita kanavia en juurikaan katso.Turhanpäiväisiä suurin osa ohjelmista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alfaa on ikävä! Mielenkiintoisia ohjelmia.Harmi että loppui.En löydä paljonkaan kiinnostavaa katsottavaa tv 1,2,3 4 ,8.Muita kanavia en juurikaan katso.Turhanpäiväisiä suurin osa ohjelmista
Meitä on monta jotka niin ajattelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaapeliverkossa kanava 45 on Taivas TV 7
Katsominen EI MAKSA MITÄÄN!
Antenniverkkkoon tarvitaan osia jotka maksaa.
Netissä Tv 7 näkyy ilmaiseksi! aito_Iainen kirjoitti:
Jos olet vähänkin seurannut AlfaTV:n tuotantoa, tiedät mistä puhun. Jos et, olet väärä kaveri puhumaan aiheesta.
Anonyymi kirjoitti:
Kaapeliverkossa kanava 45 on Taivas TV 7
Katsominen EI MAKSA MITÄÄN!
Antenniverkkkoon tarvitaan osia jotka maksaa.
Netissä Tv 7 näkyy ilmaiseksi!En suosittele TV7:ää kenellekään itseään kunnioittavalle ihmiselle.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
En suosittele TV7:ää kenellekään itseään kunnioittavalle ihmiselle.
Ai, Henki jätti helluntailaisuuden palstan, kun ei kukaan siellä jaksanut enää sinun tölvimisviesteihisi vastailla.
Anonyymi kirjoitti:
Ai, Henki jätti helluntailaisuuden palstan, kun ei kukaan siellä jaksanut enää sinun tölvimisviesteihisi vastailla.
>>> Ai, Henki jätti helluntailaisuuden palstan...
Olisit käynyt Specsaversilla...- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Olisit käynyt Specsaversilla...Ei täällä saa mainostaa.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
En suosittele TV7:ää kenellekään itseään kunnioittavalle ihmiselle.
Pätevää syytä ei varmaankaan taas tälle löytynyt muuta kuin tuo subjektiivinen 'itsensä kunnioitus', mikä ei tosiasiassa kerro mistään mitään, koska se on jokaisen vapaasti määriteltävissä.
Anonyymi kirjoitti:
Pätevää syytä ei varmaankaan taas tälle löytynyt muuta kuin tuo subjektiivinen 'itsensä kunnioitus', mikä ei tosiasiassa kerro mistään mitään, koska se on jokaisen vapaasti määriteltävissä.
"itsensä kunnioitus" ei ole subjektiivinen käsite, vaan hyvin konkreettinen. Tietoinen itsensä kunnioittaminen on itsetunnon ja ihmisarvon perusta.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Olisit käynyt Specsaversilla...Kappas, pitääpä käydä...
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
"itsensä kunnioitus" ei ole subjektiivinen käsite, vaan hyvin konkreettinen. Tietoinen itsensä kunnioittaminen on itsetunnon ja ihmisarvon perusta.
Siitä ollaan aika montaa mieltä, mitä itsekunnioitus kullekin on. Moni maksullinen nainen väittää itsekunnioituksensa olevan ihan kohdillaan, joten kyllä se subjektiivista on.
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ollaan aika montaa mieltä, mitä itsekunnioitus kullekin on. Moni maksullinen nainen väittää itsekunnioituksensa olevan ihan kohdillaan, joten kyllä se subjektiivista on.
Katsos, kun itsekunnioitus ei ole kiinni siitä, mitä ihminen tekee ansaitakseen elantonsa. Toiset siivoavat paskahuuseja, toiset myyvät mielikuvia taivaan valtakunnasta, toiset myyvät seksiä jne.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Katsos, kun itsekunnioitus ei ole kiinni siitä, mitä ihminen tekee ansaitakseen elantonsa. Toiset siivoavat paskahuuseja, toiset myyvät mielikuvia taivaan valtakunnasta, toiset myyvät seksiä jne.
Sinä et tee mitään työtä,
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tee mitään työtä,
Ehkä teen, ehkä en. Tässäpä pinnan alle kätkeytyvä ajaton mysteeri.
- Anonyymi
Henki kirjoitti:
Itsekunnioituksella on määritelmäkin. Se on sama asia kuin itsetunto = tietoisuus omista vahvuuksista ja heikkouksista sekä itsensä hyväksyminen. Ellei kunnioita itseään, ei osaa kunnioittaa muitakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Itsekunnioituksella on määritelmäkin. Se on sama asia kuin itsetunto = tietoisuus omista vahvuuksista ja heikkouksista sekä itsensä hyväksyminen. Ellei kunnioita itseään, ei osaa kunnioittaa muitakaan.
Tässä vaiheessa on hyvä muistuttaa, että uskontojen ensisijaisena tarkoituksena on murentaa ihmisen uskoa itseensä, omiin voimiin, vahvuuksiin ja mahdollisuuksiin. Pastoreiden mukaan ihminen on paha syntymästään asti (lainaavat Paavalia) eikä pysty mihinkään hyvään, ihminen tarvitsee pelastusta, ihmisen on turvattava kaikessa Jumalaan jne. Tämä on pitkä prosessi, mutta kun ihmisen oma minänsä on tapettu, siitä tulee helppo saalis, jota voidaan käyttää hyväkseen loputtomiin.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
No lisäyksenä että jo pelkkä korni KD:n läpitunkevuus sai jo laittamaan sormet kurkkuun, kuten sanonta kuuluu.
- Anonyymi
Tää on win-win tilanne jos saavat lähettää Alfan kanavapaikalla ohjelmia. Mutta hyvä asia koska ei humppaviihdettä kukaan jaksanut katsoa. Rehellinen kristillinen kanava ilman äärikarismaattista vouhotusta on asiaa.
- Anonyymi
Ei sieltä mitään näy. Joku meni vikaan.
- Anonyymi
Näkyy vain antenniverkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy vain antenniverkossa.
Mitä muka näet sieltä?
- Anonyymi
Jopa oli pettymys, kun ei mitään toosassa näykään.
- Anonyymi
Mikähän mahtoi mennä vikaan? Oliko väärä päiväys? Tekniikka petti? Aitolainen voisi sitten sisäpiiriläisenä tiedottaa, kun tietää, miksei mitään näkynytkään. Kun ei IRR:kään sivuillaan mitään tiedottanut.
- Anonyymi
Kannattaa lukea tästä linkistä, niin tietää, monelta töllön voi avata ;) https://irr-tv.fi/irr-tv-kaynnistaa-tv-lahetykset-13-12-alkaen/
Uusi tiedote IRR:ltä:
IRR-TV käynnistää 13.12. alkaen kahden tunnin TV-lähetykset antenniverkossa kanavapaikalla 15 iltaisin klo 19:30 – 21:30. Parhaillaan on käynnissä neuvottelut ohjelmien näkymisestä myös kaapeliverkossa. Tiedotamme lähiaikoina neuvottelujen etenemisestä.- Anonyymi
"Anonyymi00001" kiittelee aloittajaa eli itseään "aito_lainen" nimimerkkiä. 😹
- Anonyymi
Ainahan se on harrastanut tuota itsensä kanssa keskustelemista.
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan se on harrastanut tuota itsensä kanssa keskustelemista.
Sinä niin näytät edelleen tekevän. 😹
- Anonyymi
Ei ainakaan Telian kaapelissa näy.
- Anonyymi
Näkyy antenniverkossa.
- Anonyymi
Room.11:14-18 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa? Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat. Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: Herra, kuka uskoo meidän saarnamme? Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta. Mutta minä kysyn: eivätkö ne ole kuulleet? Kyllä ovat: Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin. Ps.19:4-7
- Anonyymi
Kol.1:18-23 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen. Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki sekä maan päällä että taivaissa. Teidätkin, jotka ennen olitte vieraatuneet ja mielentänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä, jos te vain pysytte uskossa, siihen perustettuneina ja siinä lujina, horjattamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, joka on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä Paavali, olen tullut.
- Anonyymi
Paljonko rahaa pitää antaa heti kättelyssä?
Onko toiminnalla muutakin tarkoistusta kuin rahan vaatiminen kuulijoilta/katselijoilta? - Anonyymi
Luuk.14:33 Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni. Luuk.14:33 Näin voitte olla varmat siitä, ettei kukaan teistä, jotka ei jätä jäähyväisiä kaikeille sille, mitä hän omistaa, voi olla minun opetuslapseni.
- Anonyymi
Luuk.14:33 Biblia (1776) Niin siis jokainen teistä, joka ei luovu kaikista mitä hänellä on, ei se taida olla minun opetuslapseni.
- Anonyymi
Matt.19:27-30 Silloin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja aeuranneet sinua; mitä me siitä saamme? Niin Jeesus sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän. Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäiseksi.
- Anonyymi
Mark.10:28-31 Niin Pietari rupesi puhumaan sanoen hänelle: Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua. Jeesus sanoi: Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista, ja joka ei saisi satakertaisesti: nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja tulevassa maaulmassa iankaikkista elämää. Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäiseksi.
- Anonyymi
Luuk.22:28-30 Mutta te olette pysyneet minun kanssani minun kiusauksissani; ja minä säädin teille, niinkuin minun Isäni on minulle säätänyt, kuninkaallisen vallan, niin että te saatte syödä ja juoda minun pöydässäni minun valtakunnassani ja istua valtaistuimilla ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Ilm.3:21-22 Sen, joka voittaa, annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellaan. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä henki sanoo seurakunnille.
- Anonyymi
1Piet.5:1-2 Vanhimpia teidän joukossanne minä siis kehoitan, minä, joka myös olen vanhin ja Kristuksen kärsimysten todistaja ja osallinen myös siihen kirkkauteen, joka vastedes on ilmestyvä: kaitkaa teille uskottua Jumalan laumaa, ei pakosta, vaan vapaaehtoisesti, Jumalan tahdon mukaan, ei häpeällisen voiton tähden, vaan sydämen halusta, Joh.21:15-17
- Anonyymi
antti, eläkkeellä oleva pakanapappi, kehtaatkin tallata Raamatun jalkoihisi! jumalattomalle antille Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?
- Anonyymi
IRR on kertonut, että kaapelitvstä neuvotellaan vielä.
- Anonyymi
FOX-kanava lopettaa lähetyksensä Suomessa. 6. tammikuuta alkaen kanava saa uuden nimen ja ilmeen, ja lähetyksensä kanavapaikalla 12 aloittaa STAR Channel.
The Walt Disney Companyn tiedotteen mukaan STAR Channel jatkaa FOX-kanavalta tuttujen sekä uusien amerikkalaisten huippudraamojen ja -komedioiden, ja kotimaisten viihdeohjelmien esittämistä ympäri vuorokauden, mutta uusi brändi tuo kanavan lähemmäksi Disneyn viihdebrändejä. - Anonyymi
Harmi kun ei ole antenniverkkoa.
- Anonyymi
Näyttää olevan uusinta.
- Anonyymi
Kesämökilläni on antennitelevisio. Täytyy lähteä sinne katsomaan frisbeetä, grillausta, Israel-uutisia ja Valituspalat collectionia.
- Anonyymi
Harmi kun eivät näytä enää "yleiskristillisiä" Israel uutisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun eivät näytä enää "yleiskristillisiä" Israel uutisia.
TV7 lähetää ma-pe klo 21 - 21:15
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103055
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172751Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671459Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211364- 901284
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531209- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681041Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621025- 131942