En muista missä olen nähnyt seuraavan mietelauseen alunperin, mutta tässä se tulee ajatuksena:
Niille jotka haluavat nähdä on on tarpeeksi valoa ja ne jotka eivät halua nähdä on tarpeeksi pimeyttä, että eivät näe.
Eli meille Raamattu-uskovaisille riittä valoa ja oikeellista tietoa, että voimme pysyä tässä uskossa.
Kun taasen ateisteillekin on tarpeeksi pimeyttä ja epäpätevää tietoa, ettäs voivat pysyä ateismissaan.
VALKEUS JA PIMEYS TOTUUS JA VALEHTELU
4
132
Vastaukset 4
- Anonyymi
HÄDÄSSÄSI PYYDÄ JEESUKSELTA APUA
miikanaahum
2022-12-03 17:03:41
Ilmoita
Kyllä vain, Jeesus ei ole mikään olematon, eikä mikä mikä hahmo, ei vaan hän on elävä Jumala jolla on valta auttaa ihmisiä joita hän rakastaa.
Yksi asia on syytä muistaa kun pyytää Jeesukselta apua: sinun pitää sitten kunnioittaa häntä.
Muistan tuossa kun olin kesällä autolla liikkeellä ja minulla oli ripuli. Pyysin Jeesusta apuun, niin ei tullut ripulihätää kun ajoin autoa, selvisin juhlavasti kotiini ja sielläkään ei tarvinnut heti rynnätä vessanpytylle. - Anonyymi
Ehkä olisi nyt parasta, että miikanaahum vähän rauhoittuisi ja vetäisi syvään henkeä. Ateistin et kuitenkaan pysty vaikuttamaan onnettomilla helvettitarinoillasi. Ateisti elää todellisuudessa, reaalimaailmassa.
- Anonyymi
mikanaamahumu muista minä kuolin ja voin alkaa julistamaan ihmisille 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371423- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69906PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56713- 68713
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi229644- 37599
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39527
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7521