VALKEUS JA PIMEYS TOTUUS JA VALEHTELU

En muista missä olen nähnyt seuraavan mietelauseen alunperin, mutta tässä se tulee ajatuksena:

Niille jotka haluavat nähdä on on tarpeeksi valoa ja ne jotka eivät halua nähdä on tarpeeksi pimeyttä, että eivät näe.

Eli meille Raamattu-uskovaisille riittä valoa ja oikeellista tietoa, että voimme pysyä tässä uskossa.

Kun taasen ateisteillekin on tarpeeksi pimeyttä ja epäpätevää tietoa, ettäs voivat pysyä ateismissaan.

4

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      HÄDÄSSÄSI PYYDÄ JEESUKSELTA APUA

      miikanaahum
      2022-12-03 17:03:41
      Ilmoita
      Kyllä vain, Jeesus ei ole mikään olematon, eikä mikä mikä hahmo, ei vaan hän on elävä Jumala jolla on valta auttaa ihmisiä joita hän rakastaa.

      Yksi asia on syytä muistaa kun pyytää Jeesukselta apua: sinun pitää sitten kunnioittaa häntä.

      Muistan tuossa kun olin kesällä autolla liikkeellä ja minulla oli ripuli. Pyysin Jeesusta apuun, niin ei tullut ripulihätää kun ajoin autoa, selvisin juhlavasti kotiini ja sielläkään ei tarvinnut heti rynnätä vessanpytylle.

    • Anonyymi

      Ehkä olisi nyt parasta, että miikanaahum vähän rauhoittuisi ja vetäisi syvään henkeä. Ateistin et kuitenkaan pysty vaikuttamaan onnettomilla helvettitarinoillasi. Ateisti elää todellisuudessa, reaalimaailmassa.

    • Anonyymi

      mikanaamahumu muista minä kuolin ja voin alkaa julistamaan ihmisille 🤣

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe