En muista missä olen nähnyt seuraavan mietelauseen alunperin, mutta tässä se tulee ajatuksena:
Niille jotka haluavat nähdä on on tarpeeksi valoa ja ne jotka eivät halua nähdä on tarpeeksi pimeyttä, että eivät näe.
Eli meille Raamattu-uskovaisille riittä valoa ja oikeellista tietoa, että voimme pysyä tässä uskossa.
Kun taasen ateisteillekin on tarpeeksi pimeyttä ja epäpätevää tietoa, ettäs voivat pysyä ateismissaan.
VALKEUS JA PIMEYS TOTUUS JA VALEHTELU
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
HÄDÄSSÄSI PYYDÄ JEESUKSELTA APUA
miikanaahum
2022-12-03 17:03:41
Ilmoita
Kyllä vain, Jeesus ei ole mikään olematon, eikä mikä mikä hahmo, ei vaan hän on elävä Jumala jolla on valta auttaa ihmisiä joita hän rakastaa.
Yksi asia on syytä muistaa kun pyytää Jeesukselta apua: sinun pitää sitten kunnioittaa häntä.
Muistan tuossa kun olin kesällä autolla liikkeellä ja minulla oli ripuli. Pyysin Jeesusta apuun, niin ei tullut ripulihätää kun ajoin autoa, selvisin juhlavasti kotiini ja sielläkään ei tarvinnut heti rynnätä vessanpytylle. - Anonyymi
Ehkä olisi nyt parasta, että miikanaahum vähän rauhoittuisi ja vetäisi syvään henkeä. Ateistin et kuitenkaan pysty vaikuttamaan onnettomilla helvettitarinoillasi. Ateisti elää todellisuudessa, reaalimaailmassa.
- Anonyymi
mikanaamahumu muista minä kuolin ja voin alkaa julistamaan ihmisille 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797