KETOLAN SÄHKÖKONEHUOLTO ON KOLMINKERTAISTANUT HINTANSA.
KETOLAN SÄHKÖKONEHUOLTO ON KOLMINKERTAISTANUT HINTANSA.
18
1456
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo enään halpa paikka.
- Anonyymi
Itte aloottaa ja itte vastaa🤔
- Anonyymi
Ei oo on eri anonyymi
- Anonyymi
Mitä mä just luin. Ketolan sähkökonehuolto on ollut vuosikymmeniä edullinen paikka.
- Anonyymi
Ihmeen halpa ,enemmän olisin maksanut ja nopiaa tuli moottori kuntoon.
- Anonyymi
Ei todellakaan enään oo halpa paikka.
- Anonyymi
Olisit siis halunnut maksaa vanhan moottorin korjaamisesta uuden moottorin hinnan.
Toi ne hölmöläisetkin säkillä valoa sisälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan enään oo halpa paikka.
No vie sitten muualle jos saat halvemalla
- Anonyymi
hyvä ja todella asianosaava paikka joka varmaan myös yrittää saada työstä tässä Sossialictiiche Rebublig Somessa itselleen elannon.
Valittajia ja renkaanpotkijoita riittää yritystoiminnassa aina, eikä niille kannata korvaa lotkauttaa.- Anonyymi
Kuka saatana on niin vajaa että maksaa ittensä kipeäksi jollekin pikku homman tekemisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka saatana on niin vajaa että maksaa ittensä kipeäksi jollekin pikku homman tekemisestä.
Taitaa kommentoijalla olla itsellä niin vähän älyä päässä että ei saa korjattua edes niitä pikku vikoja,sitten itketään kun kakarat kun on muka kallista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kommentoijalla olla itsellä niin vähän älyä päässä että ei saa korjattua edes niitä pikku vikoja,sitten itketään kun kakarat kun on muka kallista..
Mee nyt jo lääkäriin ja tutkituta päänuppisi sieltä saattaa olla matematiikka prosestori kärähtänyt.
- Anonyymi
Osa sähkölaitteista on niin halpoja, että niitä ei kannata korjata kun korjauksen hinnalla saa uuden.
Ei kukaan voi ilmaiseksi korjata.- Anonyymi
Ei täälä mistään ilmaiseksi korjaamisesta oo kukaan mitään edes puhunut
- Anonyymi
En tunne miestä sanoi Ketola Jeesuksesta
- Anonyymi
Miehellä oli kolme kalaa Ketola otti kaikki kalat.
- Anonyymi
Veli teköö ja köyhät valittaa
- Anonyymi
Sanoo mies 180/60 joka syö hernekeittoa ja mikropizzoja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559