Finnair on jatkuvati mainostanut alkaen hintoja 149 euroa Turusta, asun urun naapurikunnassa.
Kun matkat ovat tulleet myyntiin maanantaina, niin itse tärkeiksi kokemiini Hampuriin, Pariisiin, Frankfurtiin ja nyt Dusseldorfiin 16.5. maanantaina ei ollut ainoataan vapaata paikkaa, kun kävin läpi kaikki lähtöpäivät.
Valitin asiasta Frankfurtin kohdalta, jolloin Finnairi myönsi, että järjestelmä ei ole kunnossa ja asia korjataan. Kiitos hatusta ja aurinkovoiteesta, jotka Finnairi lähetti "arv Kaikki jatkuu kuitenkin ennallaan.
Miten ihmeessä Finnair voi jatkuvasti rikkoa suomalaista kuluttajansuojalainsäädäntöä?
Miksi Finnair voi jatkuvasti rikkoa kuluttajansuojalakia?
10
560
Vastaukset
- Samaa kokenut
Finnair on lentoyhtiönä tasokas ja kotimainen, mutta liian suuri ja ylimielinen. Samaa olen kokenut kuin kirjoittaja.
- Onko muuallakin näin??
Joo,etsin tänään maanantaina Turusta Pariisiin 149 euron matkoja.. En löytänyt yhtään.. onko tää vaan turun alueen ongelma vai onko näin muuallakin??
- Matkustaja
Finnair on hyvä yhtiö, mutta tällainen vilpillisyys ei tee hyvää yhtiön tasokkaalle maineelle.
- tarjoukset
Matkustaja kirjoitti:
Finnair on hyvä yhtiö, mutta tällainen vilpillisyys ei tee hyvää yhtiön tasokkaalle maineelle.
http://www.finnair.com/web/finnair/scripts/templateLev2LeisureChannel.jsp?BV_SessionID=@@@@0918312525.1123152375@@@@&BV_EngineID=cccgaddfgeegjmjcfjlcgeedfondgln.0&pageid=-8916&process=done&mz=fi
eli plussakortilla ja Pariisin pääsin heti kun se luukkuun ilmaantui -olen postituslistalla
- ei koskaan enää finskillä
Finnair on kusettanut suomalaisia ainakin viimeiset 50 vuotta: palvelu on hapanta, hinnat äärettömän kalliita, firma on lyhyesti sanottuna SURKEA.
Sama lääke pätee lentoihin kuin puheluihin: kilpailu notkistaa eli lisää vaihtoehtoja pitää saada ja nopeasti. Kuluttajat: valitkaa myös sitten se parempi vaihtoehto. Minä en ainakaan lennä Finnairilla tai asioi Alkossa jos näille KOMMUNISTI-MONOPOLEILLE vaan on vaihtoehtoja.- miksi-miksi
En ole kanssasi samaa mieltä. Finnair kestää kansainvälisen vertailun, ongelmineenkaan.
Se vain tuntuu pahalta, ettei Finnair reagoi olemassa oleviin ongelmiin, se on yhdenlaista asiakkaan halveksuntaa. - Chatherin
miksi-miksi kirjoitti:
En ole kanssasi samaa mieltä. Finnair kestää kansainvälisen vertailun, ongelmineenkaan.
Se vain tuntuu pahalta, ettei Finnair reagoi olemassa oleviin ongelmiin, se on yhdenlaista asiakkaan halveksuntaa.Kun puhutte tasosta ja maineesta,mitä Finnairilla ei mielestäni ole!!!!Kuinka monen muun lentoyhtiön palvelua/tasoa olette kokeneet??
Olis jo syytä Finnairin ottaa reklamaatiot ihan tosissaan sillä yhä useampi valitsee toisen yhtiön,ymmärrän todella hyvin!!!
Kottikärryilläkin ennemmin matkaan...hi hii...
no onhan tasokkaita paljon mistä valita;)Lennellään mut ei F...airilla;) - paljon matkustava
miksi-miksi kirjoitti:
Se vain tuntuu pahalta, ettei Finnair reagoi olemassa oleviin ongelmiin, se on yhdenlaista asiakkaan halveksuntaa.Jos VÄITÄT että finnairissa on JOTAIN hyvää, niin MITÄ? Ja MIHIN VERRATTUNA? Onko siis hyvä esim toiseen monopolifirmaan verrattuna?
Annan esimerkin: kysyin takavuosina Suomi-Saksa menopaluulentoa Finnarilta: tuhat euroa. Nykyään on monta vaihtoehtoa suorittaa sama matka samoin palveluin hintaan 250e. Miksi Finnairille kannattaa siis maksaa 750e enemmän? Huomio huomio: tänä vertailuaikana on energian hinta tuplaantunut, eli Finnair imi sydänverta ja pahempaan monopolityyliin takavuosina. En tule antamaan anteeksi, ikinä. Valitkaa te muutkin mieluummin kilpailija, se saa Finnairinkin reagoimaan asiakkaisiin. - paljon matkustava
miksi-miksi kirjoitti:
Se vain tuntuu pahalta, ettei Finnair reagoi olemassa oleviin ongelmiin, se on yhdenlaista asiakkaan halveksuntaa.Jos VÄITÄT että finnairissa on JOTAIN hyvää, niin MITÄ? Ja MIHIN VERRATTUNA? Onko siis hyvä esim toiseen monopolifirmaan verrattuna?
Annan esimerkin: kysyin takavuosina Suomi-Saksa menopaluulentoa Finnarilta: tuhat euroa. Nykyään on monta vaihtoehtoa suorittaa sama matka samoin palveluin hintaan 250e. Miksi Finnairille kannattaa siis maksaa 750e enemmän? Huomio huomio: tänä vertailuaikana on energian hinta tuplaantunut, eli Finnair imi sydänverta ja pahempaan monopolityyliin takavuosina. En tule antamaan anteeksi, ikinä. Valitkaa te muutkin mieluummin kilpailija, se saa Finnairinkin reagoimaan asiakkaisiin.
- 10 lentoa takana
Ryanair lentää tosi halvalla esim Frankfurtiin, jonka mainitsit. Tosin Tampereelta, eli kohtuullisen matkan päässä oleville se kannatta. Itse olen lentänyt noin 10 matkaa, kokemukset erittäin positiivisia. Koneet siistejä, ovat aikataulussa, matkalaukkua ei ole kadonnut niinkuin on käynyt muilla firmoilla, en nyt muista oliko Finnair- SAS- vai millä lennolla mutta sitäkin on osunut kohdalle 4-5 kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834243- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581