.. että esim. isä ja veli tarjoavat kyydin katkaisuun ylilääkärin määräyksestä ja kun kieltäydyt, ovat hemmetin vihaisia sulle ties kuinka kauan?
En minä ole pyytänyt apua keneltäkään. Antakaa mun olla!
k
Onko muilla alkkiksilla tällaista kokemusta..
27
109
Vastaukset
- Anonyymi
Monesti pahasti alkoholisoitunut henkilö ei enää edes tajua omaa tilaansa. AP ilmiselvästi viittaa nyt siihen, ettei ketään voi PAKOTTAA hoitoon, koska elämme vapaassa sivistysvaltiossa.
- Anonyymi
Missä menee yksilövapauden ja heitteellejätön raja? Se on yksi sivistysvaltion ongelmista.
-Yksi teoria - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä menee yksilövapauden ja heitteellejätön raja? Se on yksi sivistysvaltion ongelmista.
-Yksi teoriaHyvin helppo kysymys. Niin kauan, kuin henkilö kykenee ilmaisemaan oman tahtonsa, se on yksilövapautta. Jos ei kykene, niin sitten eri asia ja toimitettava hoitoon.
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin helppo kysymys. Niin kauan, kuin henkilö kykenee ilmaisemaan oman tahtonsa, se on yksilövapautta. Jos ei kykene, niin sitten eri asia ja toimitettava hoitoon.
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?Ei muuten mene noin edes meidän vapaassa valtiossa. Oletteko kuulleet pakkohoidosta? Erikoislääkäreillä on valtuudet määrätä ihminen VASTEN OMAA TAHTOAAN hoitoon, suljetulle. Suljettu tarkoittaa sitä, ettei sieltä pääse karkaamaan mitenkään, muuta kuin Kylmis, joka vouhotti jopa videon voimalla onnistumisestaan. Resurssit eivät mahdollistaneet etsintäkuulutusta, kun ei ole vaarallinen muille, kuin pelkästään itselleen.
-tämä on fakta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten mene noin edes meidän vapaassa valtiossa. Oletteko kuulleet pakkohoidosta? Erikoislääkäreillä on valtuudet määrätä ihminen VASTEN OMAA TAHTOAAN hoitoon, suljetulle. Suljettu tarkoittaa sitä, ettei sieltä pääse karkaamaan mitenkään, muuta kuin Kylmis, joka vouhotti jopa videon voimalla onnistumisestaan. Resurssit eivät mahdollistaneet etsintäkuulutusta, kun ei ole vaarallinen muille, kuin pelkästään itselleen.
-tämä on faktaOnko pakkohoidossa vieläkin se järjetön kysymys joka esitetään potilaalle, että tuletko vapaaehtoisesti vai pakolla? Molemmat vaihtoehdot johtavat samaan tulokseen, eli pakolla joudut sinne. Aloittavat pääsi sekoittamisen heti kättelyssä!
Sanoin, että en. En halua tänne, niin jouduin pidempään kitumaan siellä. Mitä vìttua Hessut? Mitä järkeä koko kysymyksessä on?! Ne muut potilaan olivat aivan sekopäitä.
-Kokemusta Oulun Peltolasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pakkohoidossa vieläkin se järjetön kysymys joka esitetään potilaalle, että tuletko vapaaehtoisesti vai pakolla? Molemmat vaihtoehdot johtavat samaan tulokseen, eli pakolla joudut sinne. Aloittavat pääsi sekoittamisen heti kättelyssä!
Sanoin, että en. En halua tänne, niin jouduin pidempään kitumaan siellä. Mitä vìttua Hessut? Mitä järkeä koko kysymyksessä on?! Ne muut potilaan olivat aivan sekopäitä.
-Kokemusta Oulun PeltolastaJoku toinen potilas käytti seksuaalisesti hyväksi toista VIELÄ sekopäisempää potilasta ja meikä oli aivan WTF, kun hoitajat välittäneet paskaakaan. Odottivat vain, että työvuoro loppuu ja pääsevät kotio. Ruoka oli hirveää kuraa, paitsi näkkileipä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku toinen potilas käytti seksuaalisesti hyväksi toista VIELÄ sekopäisempää potilasta ja meikä oli aivan WTF, kun hoitajat välittäneet paskaakaan. Odottivat vain, että työvuoro loppuu ja pääsevät kotio. Ruoka oli hirveää kuraa, paitsi näkkileipä.
Kylmishän yritti tehdä tapauksesta KARPO-asian, mutta siinä se nähtiin tuo Kylmiksen vaikutusvalta tässä Maailmassa. Ei tullut mitään juttua ja vanhentunut asia muutenkin.
-Faktaa vanhoista vakioista
- Anonyymi
Kun olin nuori, hakkasi isoveli aina jos haisin viinalle. Piti juoda salaa, mutta aina se huomas ja sain selkään.
- Anonyymi
Minä opin sietämään kipua. Ne tulee vasta seuraavana päivänä ja särkylääkettä vaan päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä opin sietämään kipua. Ne tulee vasta seuraavana päivänä ja särkylääkettä vaan päälle.
Aivan järjetön ehdotus toleranssia ja riippuvuutta ajatellen, mutta kukapa nyt isälleen tai isoveljelleen edes pärjäisi?
- Anonyymi
Anime lähtee lapsesta hakkaamalla, mutta ei alkoholismi. Näin olen kuullut monesta lähteestä. Pahinta on välinpitämättömyys, pitkä radiohiljaisuus ollut jo viikkoja, kun kieltäydyin hoidosta.
k - Anonyymi
Ei tarvitse juoda kuin yksi olut, niin kaikki haistaa, jotka itse eivät ole ottaneet lainkaan pariin päivään.
- Anonyymi
Tollanen tartte muuta hoitoa kuin keppiä kunnolla ja sitten työllisyystyöhön sianpaskaa lapioimaan.
- Anonyymi
Mua ei voi pakottaa mihinkään. Olen valmis vaikka kirves-dueliin, jos se siihen menee, että täytyy jotain totella vasten tahtoani. Aivan sama, kuinka pahasti itse loukkaannun, kyllä ne sairaalassa taas kursii mut kasaan.
k - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei voi pakottaa mihinkään. Olen valmis vaikka kirves-dueliin, jos se siihen menee, että täytyy jotain totella vasten tahtoani. Aivan sama, kuinka pahasti itse loukkaannun, kyllä ne sairaalassa taas kursii mut kasaan.
kOtetaan lusmulta yhteiskunnan tuet vähäksi aikaa katkolle niin alkaa työt maistumaan.
Tämän takia äänestän keväällä kokoomusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan lusmulta yhteiskunnan tuet vähäksi aikaa katkolle niin alkaa työt maistumaan.
Tämän takia äänestän keväällä kokoomusta.Äänestä mielummin Persuja. Ne sietävät lusmuilua vieläkin vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan lusmulta yhteiskunnan tuet vähäksi aikaa katkolle niin alkaa työt maistumaan.
Tämän takia äänestän keväällä kokoomusta.Tää on pelottavaa, kun syrjäytyneet rappioalkkiksekset eivät todellakaan äänestä koskaan missään, niin äänesi todellakin merkitsee jotain.
- Anonyymi
Yritin hakea takaisin armeijaan töihin, mutta terveystiedot eivät salli.
-puolustuspuheenvuoro - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän takia äänestän keväällä kokoomusta.Jos näkisit mun diagnoosit, et kutsuisi mua lusmuksi. Tulen itsekin hulluksi toimettomana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestä mielummin Persuja. Ne sietävät lusmuilua vieläkin vähemmän.
Persut ilmoitti jo että eivät halua leikata suomalaisten sosiaaliturvaa mutta kokoomuksen petteri on jämäkästi vuorineuvoksien linjoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ilmoitti jo että eivät halua leikata suomalaisten sosiaaliturvaa mutta kokoomuksen petteri on jämäkästi vuorineuvoksien linjoilla.
Kokoomuslaiset eivät ota sitä huomioon, että sehän aiheuttaisi ryöstelyiden lisääntymisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuslaiset eivät ota sitä huomioon, että sehän aiheuttaisi ryöstelyiden lisääntymisen.
Sitä varten on poliisi pamputtamassa jos rahvas alkaa elämöimään.
Vieläköhän intissä on ne joukkojenhallinta yksiköt eli patukkamiehet jotka perustettiin 90-luvun lamaa varten?
- Anonyymi
Sinun parastasi tarkoittaavat
- Anonyymi
Ei mun luonne kestä, jos siipeilen. Järsii itsetuntoa saamaristi.
- Anonyymi
Voi kun olisi isä ja veli, jotka yrittäisivät auttaa. Menisin autettuna mihin vain. Mutta mulla ei enää ketään, ei ketään.
- Anonyymi
Katkolla tulee hulluksi, kun ei kerta kaikkiaan ole mitään tekemistä. Ottavat laitteesi pois. Kerran kokenut, joten miksi mennä toista kertaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388