Katson tänään kaupassa

Anonyymi-ap

Miten yksi tuttu köyhä pelasi pelikonetta. 40 euroa se siihen hävisi Se on varmuudella köyhä. Hakenu ruokaa leipäjonosta ja asuu tukiasunnossa. Ihan todella tyhmää pelata rahaa.

15

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä pelikoneet imasee juu sinne häviää sit hakeen jakeluista ruokia.

    • Anonyymi

      Tulikin mieleeni, kun vielä oli pajazzoja bensiksen baareissa. Yks kaveri hakkas rahaa jazzoon ja voittikin siitä parikymmentä markkaa. Se löi ne rahat takaisin sinne koneeseen eikä voittanut enää mitään, eli kaikki rahat meni. Pois lähtiessään leventeli kaverilleen "voitin kakskymppiä".

      • Anonyymi

        Eikö kukaan saanut edes kihoja voitosta.


    • Anonyymi

      Siksihän se onkin köyhä,peliriippuvainen.

    • Anonyymi

      40 euroa köyhälle, se on ihan liikaa.

    • Anonyymi

      Hurmoshenken vallassa mätetään lisää saldoa, voiton himossa!😫😫

    • Pelikoneet pitäisi kieltää lailla. Pelikoneet kaupoista pois.

      Vaarini pelasi pelikoneilla yhteen aikaan koko eläkkeen. Nyt ei pelaa enää.

    • Anonyymi

      Niissä nykyään sellaset asetukset että varm menee rahat juu pelikoneet pois kaupoista.Ei kannata pelata.

    • Anonyymi

      Kyllä on surkea näky, kun marketin aulassa eläkeläiset pelaa rahojaan mummorullaan. Monella menee eläkkeet niihin pelikoneisiin "mummorulliin" ja sitten haetaan ruokaa seurakunnan jakelusta, että pärjätään loppukuu. Menee kauppaan milloin tahansa, niin samat eläkeläiset siellä on niillä pelikoneilla.

      • Anonyymi

        Täytyy olla rikkaita eläkeläisiä, kun on varaa lyödä rahaa koneisiin.
        Ei tavallisella eläkeläisellä ole sellaista mahdollisuutta vaan rahat käytetään
        laskuihin sekä ruokaan ja muutama roponen saattaa jäädä jopa säästöön.
        Pitää olla sen verran luonnetta, että pelaa pajatsoon vaan ne rahat, mitkä sattuu
        olemaan taskun pohjalla. Ikinä en ole vaihtanut seteleitä pelikolikoiksi.


    • Anonyymi

      Ei ne mitään rikkaita ole vaan laittavat rahat pelikoneisiin sitten kitistään pienistä eläkkeistä.

    • Anonyymi

      On aika miljonääri jos on varaa pelata pelikoneita...

    • Anonyymi

      Viimeksi kun oon pelannut niin pelasin cittarissa rulettia. Laitoin 3 euroo ja voitin 715 euroo. Sen jälkeen en ole euroakaan laittanut kolikkopeleihin. Silloin kävi tuuri siitä on 4 vuotta jo. Se kone jotenkin silloin oli sekaisin. Se antoi varmaan 5 kertaa päävoiton putkeen 100 euroa. Sen jälkeen en tosiaan ole pelannut euroakaan.

    • Anonyymi

      Ei miään järkeä laittaa peliautomaattiin rahoja. Jos pelaa niin mielummin vaikka ptkävetoa kun sentään jotain todennäköisyyttä voittamiselle.

    • Anonyymi

      Olen katsonut kaupoissa kaikenlaisten lottojen ostajia.
      Lihavia huonosta ravinnosta ja lumpuissa.
      Silmissä varmuus onnistumisesta niiden miljoonien voitoista.
      Huumetta ja riippuvaisuutta sekin.
      Jokainen voittaja kerää voittonsa lukuisilta häviäjiltä, jotka olisivat tarvinneet ne rahat ruokaan, lääkkeisiin, vaatteisiin, lämpöön...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe