Hyvä ohje mennä syvemmälle ongelmiin! Rahaa lainaavat tekevät kaikkensa jotta ansa onnistuu...
Jos tunnet hukkuvasi laskuin niin ota lisää lainaa....
8
110
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän nelijalkaisillekin rotille laitetaan loukkuun yhä makoisammat palat,
niin viimein napsahtaa ja pysyy kiinni . Rotta menettää vain henkensä, mutta
ihmisille tulee yleensä 15 vuoden velkavankeus . Se piristää työttömän elämää. - Anonyymi
Osa joutuu pakon edessä ottaan lainaa nykytilanteen takia mutta huvin vuoksi jotain kulutusluottoa ajatus kyl sen sit maksaa,tervanjuontia takaisinmaksu jos vaan hömppään menny. Saamaristi mainostetaan ottakaa velkaa.Justiin luin artikkelin noista luotoista että ihmiset maksavat vaan pientä summaa eikä pääoma lyhene.
- Anonyymi
Juuri tätä mietin. Kun rahat ei riitä elämiseen vaikka töissä käy. Toimeentulotukea en saa. Hukun laskuihin. Tuli mieleen pitäisikö ottaa lainaa,mutta pystyykö sen maksamaan takaisin. Aikoinaan olin pikalaina kierteessä. Se tapahtui silloin, kun olin työttömänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tätä mietin. Kun rahat ei riitä elämiseen vaikka töissä käy. Toimeentulotukea en saa. Hukun laskuihin. Tuli mieleen pitäisikö ottaa lainaa,mutta pystyykö sen maksamaan takaisin. Aikoinaan olin pikalaina kierteessä. Se tapahtui silloin, kun olin työttömänä.
Jos vaan mitenkää pärjää ilman lainaa ni ei ota kun ketuttaa maksella takas. Komiaa jonkun maksella älyttömiä sähkölaskuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sitä lainaa elämiseen kannata ottaa. Myöhemmin joutuu maksamaan sen lainan lisäksi korkokulutkin, joten se vain siirtää maksamisen myöhemmäksi ja suuremmaksi.
Ainoa toimiva lääke on katsoa yhä uudestaan, mistä voisi säästää. Uhkapelaamisen ja päihteiden käytön vähentäminen/lopettaminen on tietysti se fiksuin tapa. Monet laittavat niitä viimeisiä eurojaan johonkin lottoamiseen, vaikka todennäköisesti kuitenkin jäävät ilman voittoa tai ainakin pitkällä aikavälillä häviävät.
Omissa elämäntavoissa on käytännössä aina jotain viilattavaa. Jos vaikka ei pystyisi kahvinjuontia lopettamaan, voi silti totutella hieman laimennettuun sumppiin. Tai sitten voi kokeilla leivän paahtamisen lopettamista, ja siten säästää sähköä. Itse ruuvasin yhden lampun irti 3-lamppuisesta kattovalaisimesta säästääkseni sähköä. Hyvän sähkösopimukseni ansiosta nyt ei ollut edes mitään pakkoa tähän, mutta näin tulee taas vähän lisäsäästöä noussutta ruoan hintaa kompensoimaan.
Pitkäaikatyötön
- Anonyymi
Liekö jossain yhä velatonta? Mitäpä luulette vai veikkaatteko mieluummin?
- Anonyymi
No ainakin 20 vuotta on jo oltu velattomana, kun jo nuoruudessa on tullut opittua
pitämään talous hanskassa. Siis sallitaan vaan tuloja vastaavat menot eikä
velkaannuta kuten holtiton lainaimuria käyttänyt hallituksemme on tehnyt.
Kun pari asuntoa ja lukuisia autoja on tullut jo maksettua, niin sitten voi
vetäytyä nautiskelemaan ja hoitelemaan vaan juoksevia menoja.
- Anonyymi
Ei työtön saa. Ihme ääliöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106