Muistuipa mieleen tuo Rinteen Vappu-Satanen. Ku Marin ilmoitti sosialistien
hankkivan Sähkölle 0,2 €/kwh maximi hinnan.
Kunhan ensinnä saataisiin tuo Vappu-Satanen, niin se lois uskoa tuon 20 centtiä
sähkö kattohinnan saantiin.
Taitaa vaalit olla aika lähellä ku kepu lupasi lapsilisät tuplana ja Mrin pani
paremmaksi sosialistiseen tyyliin ja päihitti jopa kollegansa Rinteen Vappu-Satasen.
Ja Haa... Sieltä Se Tuli
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katsotaan nyt ensin miten siinä käy. Voi hyvinkin onnistua, julkaistun tiedon mukaan tuotantokustannukset ovat tuon 0,20/kwh alapuolella.
On ihan sama puhutaanko "vappusatasesta" tai jostakin muusta; hallitus pudotti pienituloisten veroa ainakin puolet tuosta satasesta. Ja tuleehan se satanen moninkertaisena lapsiperheille siitä tupla-lapsilisästä.
Sen sijaan kannattaa kritisoida Ukrainalle annettuja sotatarvikeavustuksia.
Niillä miljoonilla hallitus voisi auttaa hädässä olevia suomalaisia ihmisiä monin tavoin.- Anonyymi
Hallitus on sopinut, että kaikki lakiesitykset tuodaan eduskuntaan viimeistään 18.11 eli kuukausi sitten. Syynä on se, ettei uusia esityksiä ehditä käsitellä hallituksen aikana.
Mitään takeita ei kuitenkaan ole edes sille, että siihen mennessä tuodut ehdittäisiin käsitellä.
Kun takarajasta on kuukausi mennyt, on selvää, ettei uutta lakia ehditä valmistelemaan ja vaikka hyvää tahtoa olisi kaikilla, ei sitä saada valmiiksi ennen kesää, jolloin lakia ei enää tarvita.
Ihan vain näihin faktoihin perustuen voi sanoa, että kyseessä on vedätys. Avppusatanen on hyvä vertaus.
- Anonyymi
Ai nyt jo? Onko torkkupeitot pesussa?
- Anonyymi
PITÄÄMUISTAA : KEPULIT ELÄÄ PUMMIMALLA DEMARIT VALEHTELEMALLA KOKOOMUS KAPITALISTIEN EDUKSI.
- Anonyymi
Sähköpulan on aiheuttanut viher-vasurit kepun avustuksella. Tämä on
totuus.
Viher-vasurit tuhosivat hiilivoimalat kepun avustuksella. Niissä olisi voinut
polttaa kotimaista polttoainetta turvetta.
Jotta tuho olisi täydellinen niin turvetuotanto ajettiin myös alas ja nyt
PALELLAAN ja Huoltovarmuus räjähti myös hiilivoimaloiden mukana. - Anonyymi
Mitä tuokaan lupaus hyödyttää. Talvi on pian ohi ja kesällä ei lämmitetä.
Ihmiset ovat nyt jo velkakierteessä. Osa ulosotossa.
Ei Saarikon toimeentulotuen haustakaan ollut hyötyä kun tuli päätös, realisoida asunto jossa perhe asuu. Että tälläistä tukea kelalta saa ylisuuriin sähkölaskuihin. - Anonyymi
Sähkö on tärkeämpi asia kuin vappusatanen. Sähkön ylihinnoittelu kaataa yrityksiä ja kotitalouksia.
- Anonyymi
Saiko pakotemari aikaan?
- Anonyymi
Kansa halusi lisää pakotteita Venälle? Miksi itkee seurauksia???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232305- 781202
- 491075
- 1151056
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721019Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57977KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.16969Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55908Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53906