Tuolla ison meren toisella puolella näitähän riittää. TV-saarnaajia siis. Eräs heistä pyysi lähettämään rukouspyynnöt ja setelit kahdessa eri kuoressa. Perusteluksi hän sanoi että näin ne eivät sekoitu toisiinsa ja ovat siten myös helpompia käsitellä.
Tosiallinen syy oli se, että setelikuoret avattiin mutta paksummat kirjekuoret, jotka sisälsivät rukouspyynnön, heitettiin roskiin. Asia paljastui kun saarnaajan sihteeri sai tarpeekseen ihmisten huijaamisesta ja kertoi asiasta poliisille.
Vastaavanlaisia löytyy ohjelmasarjasta Saarnaajat, joka löytyy YLE Areenasta. Niitä kun kuuntelee, niin ei voi kuin ihmetellä kuinka helppoa uskonnollisia ihmisiä on huijata. Huolestuttavaa on se, että monet näistä "veijareista" ovat vierailleet myös Suomessa eri lahkojen kutsumana.
https://areena.yle.fi/podcastit/1-50754359
Kaikenlaisia saarnaajia
24
158
Vastaukset
Aika paha :d
Noita oli kiva kuunnella ja ihmetellä kun joutuu välillä ajamaan pitkiä pätkiä yksin autolla. Uskonto on ohjelmasarjan mukaan yksi maailman suurimmista bisneksistä. Asiaan liittyy tietysti se, että uskonnollinen toiminta on USA:ssa verovapaata.
Tätä monet saarnaajat käyttävät häikäilemättä hyväkseen. Ja rikastuvat. Saarnaajilla on jopa omat lentokoneet - eräillä useita - ja perusteluna on se, että "kyllä jeesuskin käyttäisi nykyään saarnamatkoillaan omaa suihkaria".Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Noita oli kiva kuunnella ja ihmetellä kun joutuu välillä ajamaan pitkiä pätkiä yksin autolla. Uskonto on ohjelmasarjan mukaan yksi maailman suurimmista bisneksistä. Asiaan liittyy tietysti se, että uskonnollinen toiminta on USA:ssa verovapaata.
Tätä monet saarnaajat käyttävät häikäilemättä hyväkseen. Ja rikastuvat. Saarnaajilla on jopa omat lentokoneet - eräillä useita - ja perusteluna on se, että "kyllä jeesuskin käyttäisi nykyään saarnamatkoillaan omaa suihkaria".Raskaat on sinulla matka kuuntelemiset . Pakko myöntää, että itse tulee kuunneltua ihan vaan Novaa tai jotain vastaavaa.
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Raskaat on sinulla matka kuuntelemiset . Pakko myöntää, että itse tulee kuunneltua ihan vaan Novaa tai jotain vastaavaa.
Muuta ihannevaltioosi Pohjois-Koreaan.
😄😄😄😄😄Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Raskaat on sinulla matka kuuntelemiset . Pakko myöntää, että itse tulee kuunneltua ihan vaan Novaa tai jotain vastaavaa.
Otin tässä taannoin yhteyttä Hannu Lauermaan kun hänen yhteen juttuun oli livahtanut virhe. Hän kun kertoi että giljotiinin oli keksinyt Joseph-Ignace Guillotin. Tämä ei kuitenkaan pidä paikaansa, vaikka kyseinen heppu vekottimelle nimensä antoikin. Laeurma vastasi ja kiitti viestistä.
Itse kerroin hänelle kuuntelevani kovin mielellään hänen luentojaan netin kautta kun ajelen autolla tai olen punttisalilla. Ihan tosi. Kaikki tietopohjainen aines on aina kiinnostunut minua ja tulee kiinnostamaan. On kiva huomata olleensa "tyhmä" kun saa oppia jonkin uuden asian.
https://fi.wikipedia.org/wiki/GiljotiiniPasiToivonen5 kirjoitti:
😄😄😄😄😄Mistä jotain noin hullua olet päähäsi saanut. Minua suurempaa demokratian ja tasa-arvon ystävää saa hakea.
PasiToivonen5 kirjoitti:
😄😄😄😄😄Pohjois-Koreassa on voimassa yksi oppi. Aivan samalla tavalla kuin sinä haluaisit että olisi olemassa vain yksi oppi. Ja kaikki jotka ovat sinun oppisi kanssa erimieltä tulisi sulkea "uudelleen koulutukseen". Tuo opin mukaan koko historia pitäisi myös kirjoittaa uudestaan, sillä kaikken pitää kumartaa "yhtä oppia".
Tämä läntinen systeemi on todella hyvä. Täällä saa sanoa mitä haluaa - jopa typeryyksiä - ja se takaa yhteiskunnan kehittymisen. Mutta tätä te aitolaiset ette tajua. Joku tällä palstalla jopa väitti että hän haluaisi mieluummin asua 1700-luvun savupirtissä kuin nykyisessä yhteiskunnassa. Kertoo hyvin paljon siitä, mikä on tuon henkilö sivistystaso.Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Otin tässä taannoin yhteyttä Hannu Lauermaan kun hänen yhteen juttuun oli livahtanut virhe. Hän kun kertoi että giljotiinin oli keksinyt Joseph-Ignace Guillotin. Tämä ei kuitenkaan pidä paikaansa, vaikka kyseinen heppu vekottimelle nimensä antoikin. Laeurma vastasi ja kiitti viestistä.
Itse kerroin hänelle kuuntelevani kovin mielellään hänen luentojaan netin kautta kun ajelen autolla tai olen punttisalilla. Ihan tosi. Kaikki tietopohjainen aines on aina kiinnostunut minua ja tulee kiinnostamaan. On kiva huomata olleensa "tyhmä" kun saa oppia jonkin uuden asian.
https://fi.wikipedia.org/wiki/GiljotiiniOnhan tuolla ihan fiksut jutut joskus jossain tv-ohjelmassa mies ollut.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17669129X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jopas jotain. Mutta tällä palstalla tämä tieto ei tietenkään voi olla totta, vaan kyse on YLEn propagandasta.
- Anonyymi
Se miten anteliaasti aitolaiset tukivat Alfaa kuvaa hyvin myös asiaa. Sokeaa uskoa ilman järkeä. Nyt sama porukka hehkuttaa Alfan "uutta tulemista" eli "kuolemalla kuioleman voitti". Olisi todella mielenkiintoista tietää kuinka moni aitolaisista on taas valmis avamaan kukkaronsa nyörit ja tukemaan "ylösnousemusta":
- Anonyymi
Huijareita on Suomessakin. Rahaa keräävät lahkot ovat huijareiden käsissä.
Surkeinta koko hommassa on se ,että tuollaisten huijareiden annetaan pesiytyä kristillisiin paikkoihin ja pian koko paikan maine on entinen.
Kun suola menettää makunsa niin millä sitä enää saa suolaiseksi.
Huijareita riittää ja esiintyvät Kristuksen nimissä vielä.
Aina löytyy hyväuskoisia jotka uskoo kaiken mitä vastaan tulee.
Samaa on Suomessa .
Onneksi on vielä miesvanhemmistoja ja sellaisissa paikoissa huijarit ei pesi.
Niska pers otteella ikkunasta tai ovesta.Kysymys kuuluu että miksi sitten kaikenlaiset kristilliset lahkot sitten tuottavat tätä jengiä esiintymään jopa Suomeen? Ynnä vaikka suomalainen Patrick Tianen on suoraan myöntänyt valehdelleensa omissa hihhulijutuissaan.
Siitä huolimatta edelleen on uskovia jotka fanittavat hänen "uskonsa" aikaisin youtube-videoita. Onko tässä mitään järkeä? Varsinkin kun koko kaveri paljastui myös kaappihomoksi. Aivan kuten Markku Koivisto omana aikanaan.
https://www.keskipohjanmaa.fi/uutinen/581282
https://www.youtube.com/watch?v=24KQr3RuLbs&t=94s
https://www.youtube.com/watch?v=8UMa0IdvBYM&t=33sMistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Kysymys kuuluu että miksi sitten kaikenlaiset kristilliset lahkot sitten tuottavat tätä jengiä esiintymään jopa Suomeen? Ynnä vaikka suomalainen Patrick Tianen on suoraan myöntänyt valehdelleensa omissa hihhulijutuissaan.
Siitä huolimatta edelleen on uskovia jotka fanittavat hänen "uskonsa" aikaisin youtube-videoita. Onko tässä mitään järkeä? Varsinkin kun koko kaveri paljastui myös kaappihomoksi. Aivan kuten Markku Koivisto omana aikanaan.
https://www.keskipohjanmaa.fi/uutinen/581282
https://www.youtube.com/watch?v=24KQr3RuLbs&t=94s
https://www.youtube.com/watch?v=8UMa0IdvBYM&t=33sTuomio on tulossa.
Kuten moneen kertaan tullut sanottua ,että kaikki ei ole Kristuksen omia vaikka istuvat kirkossa tai uskonnollisissa tilaisuuksissa.
Siellä on seassa saatanan lapset rinta rinnan.
Tuon Jeesus raamatussa ilmoittaa.
Kuten myös ilmoitus sielullisista ihmisistä uskovissa .Heillä on Jumalallinen ulkokuori ,mutta Henkeä heissä ei ole.
Tuota lausetta paremmin ei voi asiaa ilmaista.
- Anonyymi
Juu, kristityt ei näistä rahasaarnaajista olleetkaan ennen kuulleet. 😂
- Anonyymi
Tekeekö joku pappi tai piispa työtään ilman palkkaa?
- Anonyymi
Kyllä on huono Raamatun tuntemus, jos on jäänyt sellainen asia huomaamatta, että näin on etukäteen kerrottu käyvän:
"Myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon. Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä."
"Palkkalainen, joka ei ole paimen... hän on palkattu eikä välitä lampaista."
"He kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora!"
Ym. ym.Ei minun tarvitse tuntea mitään "vääriä profeettoja" kun en kerran tunne "aitojakaan". Kyse on siitä miksi teitä aitolaisia on niin helppo kusettaa kun vain aluksi esittää "pyhää",
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Ei minun tarvitse tuntea mitään "vääriä profeettoja" kun en kerran tunne "aitojakaan". Kyse on siitä miksi teitä aitolaisia on niin helppo kusettaa kun vain aluksi esittää "pyhää",
Siksi koska sellaiset eivät ole 'aitolaisia'. Osa ei ole uskoon ehkä tullutkaan, jotka näissä kokouksissa ramppaavat. Osa on eksynyt rahanhimoon ym. uskonelämänsä varrella ja luopunut Raamatun opista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska sellaiset eivät ole 'aitolaisia'. Osa ei ole uskoon ehkä tullutkaan, jotka näissä kokouksissa ramppaavat. Osa on eksynyt rahanhimoon ym. uskonelämänsä varrella ja luopunut Raamatun opista.
Oletko sinä itse tullut uskoon? Kerro siitä.
- Anonyymi
Kaikenlaisista saarnaajista puheenollen...
Samba-Kanalakin on saanut vapauttavan tuomion "tuomiokapitulilta". - Anonyymi
Mitä se sinua liikuttaa? Kirkoilla ei ole muualla maailmassa verotusoikeutta. Ruutuaika ei ole missään ilmaista. Nämä ohjelmat pysyvät ruudussa vain vapaaehtoisrahoituksella. Tukeminen - tai tukematta jättäminen - on täysin vapaaehtoista. Varainkeruuta hoitavat aina tietyt henkilöt. Eikä kuorissa ole tietenkään käteistä, vaan kirkkokunnalle osoitettuja shekkejä. :D:D
- Anonyymi
Sovit tosi hyvin siihen jankuttavaan malliin noin muuten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut83998Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55902- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759