Ajattelin laihduttaa ja treenata ns. kostokropan

Anonyymi-ap

Oikein timmiksi itteni ja muutenkin tehdä makeoverin koko ulkonäölle ja laitan joka paikkaan selfieitä ja belfieitä, niin se mies näkee minkä herkun menetti. 😂

Tämä oli joukki, mutta mitä ajattelette muuten tuosta kostokroppa hommasta?

40

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneks ei tarvii tehdä sellaista.Toivon miehestä hauista ja lihaista yläkroppaa..

• Anonyymi

Mikä siinä, jos tykkää. Sinällään ymmärrän kyllä, että olo on fyysisesti ja henkisestikin parempi, kun pistää itseään kuntoon. Vaan kosto motiivina on typerä ja ajatus siitä, että sillä nyt ylipäänsä pystyisi mitään kostamaan on vielä typerämpi.

• Anonyymi

Samaa mieltä. 👍 ap

• Anonyymi

No joo se kostokroppa on vaan termi. Pitääkö kaikki käsittää kirjaimellisesti. Tuohan se itsevarmuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo se kostokroppa on vaan termi. Pitääkö kaikki käsittää kirjaimellisesti. Tuohan se itsevarmuutta.

Miten kohta "niin se mies näkee minkä herkun menetti" sitten pitäisi ymmärtää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kohta "niin se mies näkee minkä herkun menetti" sitten pitäisi ymmärtää?

Sillä tavalla varmaan rakas ystävä, että joku ätmi yrittää esittää naisen objektisoivassa valossa? Miksi alemmat itseäsi lähtemällä mukaan tällaiseen? Tuskin se sinun itsetuntoa korjaa millään tavalla hyvä nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä tavalla varmaan rakas ystävä, että joku ätmi yrittää esittää naisen objektisoivassa valossa? Miksi alemmat itseäsi lähtemällä mukaan tällaiseen? Tuskin se sinun itsetuntoa korjaa millään tavalla hyvä nainen

Ja taas vastaukseksi miestunnistelua, joka ei liittynyt lainkaan kysymys. No mutta kiitos ttyhjän jauhamisesta. Toivottavasti helpotti oloasi. Jään odottamaan jonkun aivoilla varustetun vastausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas vastaukseksi miestunnistelua, joka ei liittynyt lainkaan kysymys. No mutta kiitos ttyhjän jauhamisesta. Toivottavasti helpotti oloasi. Jään odottamaan jonkun aivoilla varustetun vastausta.

Hyvää monologia mies taas jos ”parempaa” ei ilmaannu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää monologia mies taas jos ”parempaa” ei ilmaannu

Sama paskanjauhanta näkyy vain jatkuvan. Jatkan siis aivot omistavan vastaajan ilmaantumista. Sori, mutta en tule enempää sun aivopieruihisi vastaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama paskanjauhanta näkyy vain jatkuvan. Jatkan siis aivot omistavan vastaajan ilmaantumista. Sori, mutta en tule enempää sun aivopieruihisi vastaamaan.

Tottakai sinä vastaat, sillä sosiopaatit ei kestä kovin hyvin sitä jos heidän sumutusta kommentoidaan tai tärvellään. Niin ja ohan näitä muitakin ns ennakkotapauksia pari kappaletta

• Anonyymi

Mäki voisin ryhtyä tähän ….kannatetaan👍

• Anonyymi

Minulla ei ole kostohaluja. Miksi haluaisin että joku katuisi ettei minua enää saa.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Outoja ajatusratoja ihmisillä 😕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Outoja ajatusratoja ihmisillä 😕

Ruppeeko jännittää 🤭

• Anonyymi

Kannattaa katsoa alastonta kehoansa peilistä ja ottaa siitä selfietä..Näkee totuuden.

• Anonyymi

Ei pienintä tämänsuuntaista ajatusta.

• Anonyymi

Rakas tee se!

• Anonyymi

Tällaistako sinun miehen mielestä naisten elämä on- pelkkää oman kehon ympärillä pyörimistä? Ja toinen valinnainen kysymys- millaiset ihmiset näitä kirjoituksia ottaa tosissaan jotain vajetta ihmiskuvassa kenties?

• Anonyymi

Minulle taas herää kysymys, että millainen ihminen olettaa keskustelupalstalla kirjoittamisen tarkoittavan "tosissaan ottamista". Millainen ihminen ottaa jokaisen keskustelupalstalle kirjoitetun vastauksen tosissaan? Jotain vajetta ihmiskuvassa kenties?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle taas herää kysymys, että millainen ihminen olettaa keskustelupalstalla kirjoittamisen tarkoittavan "tosissaan ottamista". Millainen ihminen ottaa jokaisen keskustelupalstalle kirjoitetun vastauksen tosissaan? Jotain vajetta ihmiskuvassa kenties?

No elä laita niitä hoopoi emojei provoihin sillä siitä särystä pääsee?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No elä laita niitä hoopoi emojei provoihin sillä siitä särystä pääsee?!

Mitä emojeita sä tuossa tekstissäni muka näet? Olisko syytä kävästä optikolla? Vai toimisko pollatohtori paremmin?

• Anonyymi

Kroppaa voi treenata mutta mitä jos jäi kiinni aivoista

• Anonyymi

Ei susta saa herkkua, vaikka tekisit mitä, sori.

• Anonyymi

Tuleeko sinulle parempi/kevyempi olo kun vastaat näihin trollauksiin? 🤔

• Anonyymi

No näköjään olen sen verran herkku jo nyt, kun mulle täällä kirjottelet. 🙄

• Anonyymi

Helposti saa 😊 Siinäpä itket.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helposti saa 😊 Siinäpä itket.

Oletko lies ihan suu messingillä kun saat provosoitua jotain huonoitsetuntoista muikkelia? Joka haluaa olla se misujen misu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näköjään olen sen verran herkku jo nyt, kun mulle täällä kirjottelet. 🙄

Sori, en oo lesbo. No mutta nyt sitten laihduttamaan, hopi hopi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, en oo lesbo. No mutta nyt sitten laihduttamaan, hopi hopi.

Taidatpa kuitenkin olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidatpa kuitenkin olla.

Ihan viksuna tähänkin ätmimonologiin sekaantumassa? Voi sinua lapsonen

• Anonyymi

Surulliselta kuulostaa, nainen voi joutua hyväksikäytön kohteeksi tai ainakin menettää hetkeksi ihmisarvonsa. Tunne että on kelvannut vain yhdeksi yöksi, siis kylmäksi yöksi on musertava ja masentava naiselle. Se syö loputkin itseluottamuksesta ja itsensä arvostuksesta ja jättää likaisen olon. Joskus voi olla parempi purkaa pettymyksensä liikuntaan ja hengittää rauhallisesti, elämässä tulee uusia mukavia asioita, kun on positiivisella asenteella liikenteessä.

https://youtu.be/Pr9IRtSBJqg

• Anonyymi

No kuka antaa käyttää itseään patjana yhden yön..Kannattaa ryypätä vähemmän tai hakeutua terapiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuka antaa käyttää itseään patjana yhden yön..Kannattaa ryypätä vähemmän tai hakeutua terapiaan.

Sulla ei taida olla kaikki ihan kunnossa kun ätmi on ainoa juttukaveris

• Anonyymi

Hyvää ja terveellistä! Just jees. Siinäpä ruinaa perään kun näytän paljon paremmalta kuin oma akkansa. Toki nyt jo.

• Anonyymi

Leikkasin kostomunan.

• Anonyymi

Noh, kai sitä kostokropaksi voi kutsua, että pitää itsensä kunnossa. Minä päätin, että pidän huolen siitä, että olen kuumah. Ja en hänen omaisuuttaan. Kun törmäillään.

• Anonyymi

Mikäli lopettamisen kaikenlaisen lihastreenin paino putoaisi 15-20 kg. Pitäisikö siirtyä joogaan?

• Anonyymi

SOME RÄJÄHTI! KATSOUUDET SEXYWAU KUVAT!

• Anonyymi

Jaa a eksä yleensä tietää minkälainen olet luonteeltaan. Eli tuskinpa se että laihduttaa sitä muuttaa. Toisaalta jos toisen ulkonäkö syy eroon niin tarviiko sellaista ihmistä edes elämään. Mitään tekoa rakkauden kanssa .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe