Kuinka siis varaa riittää maahanmuuttoon? Lemmikit nääntyy nyt

Anonyymi-ap

41

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ryhmä iisalmi ei vastaa kun koirasta asiaa?

mitkä arvot pohjolassa kun lemmikit kärsii?

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­­N­­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17670093F

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

kyllä koirista pitää, pitää huolta , mutta ei musuista 🤣🤣🤣

• Anonyymi

musujen tarvitsee muistaa koira on ihmisen paras ystävä 🤔
        musuja en paijaa mutta koiraa paijaan 🤣

• Ei pidä ottaa koiraa, jos ei ole varaa hoitaa sitä. Koira ei ole mikään leikkikalu. Metsämiehet tietävät, että ensi ruokitaan koira ja katsotaan talvikeleillä myös se, että tassut ovat kunnossa. Vasta sitten mietitään, pitääkö miehenkin syödä.

Niin yksinkertaista se on.
      Terveisin, Moktar. ;)

• Anonyymi

mene Irakiin opettamaan koiran käyttöä kiitos

• Anonyymi

mieluimmin mustille ruokaa

• Jos eivät rahat riitä eläinlääkärikuluihin, ei pidä ottaa koiraakaan.

Tiedän kyllä, että koiran eläinlääkärikulut voivat nopeasti olla muutama tonni, jos koiralle tulee ongelmia. Koiran lopettaminen maksaa noin 100-200 Eur ja siihen pitää aina olla varaa, jos on ollut varaa hankkia se koira.

Eläin ei ole leikkikalu.
      Terveisin, Moktar. ;)

• Anonyymi

olet ennenkin mielellään tappohommista mainostanut ja aseistasi

onko kaikkiin poliisihallituksen lupa?

• Anonyymi kirjoitti:

olet ennenkin mielellään tappohommista mainostanut ja aseistasi

onko kaikkiin poliisihallituksen lupa?

"olet ennenkin mielellään tappohommista"
        Me harrastajat itse kutsumme tätä metsästykseksi.

Metsästykseen tarvitaan poliisin antama hallussapitolupa aseelle, metsästyskortti ja maanomistajan lupa metsästää kyseisellä alueella. Loukkupyyntiin, rautapyyntiin tai jousimetsästykseen ei tarvita asetta ja siten ei myöskään aseen hallussapitolupaa. Tosin useimmilla loukkupyytäjillä on eläimen lopetusta varten ase.

Parhain terveisin, Moktar. ;)

• Anonyymi

Jep sarjatulirynkkyään kehunut trolli.
      Loukkuase niinpä.

• "Loukkuase niinpä."
        Älä turhaan huutele, jos asiasta et mitään ymmärrä.

Loukkuaseeksi sopii parhaiten pistooli tai revolveri. 0.22 cal riittää mainiosti. Jos loukulla joutuu sohraamaan pitkäpiippuisen aseen kanssa, ampuu siinä helposti itseään jalkaan.

Puhu vaikka rollaattorista. Jospa tietäisit siitä enemmän.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

"Loukkuase niinpä."
        Älä turhaan huutele, jos asiasta et mitään ymmärrä.

Loukkuaseeksi sopii parhaiten pistooli tai revolveri. 0.22 cal riittää mainiosti. Jos loukulla joutuu sohraamaan pitkäpiippuisen aseen kanssa, ampuu siinä helposti itseään jalkaan.

Puhu vaikka rollaattorista. Jospa tietäisit siitä enemmän.

Et tajunnut sarkasmia ja saat täten korjata itse rollaattorisi jarrut, lienevät kusesta vioittuneet.

• Anonyymi kirjoitti:

Et tajunnut sarkasmia ja saat täten korjata itse rollaattorisi jarrut, lienevät kusesta vioittuneet.

Pelkkää sarkasmia, sanoi Jussi hovioikeudesta, kun sakkotuomio naksahti niskaan.

Nauretaan vartti. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Pelkkää sarkasmia, sanoi Jussi hovioikeudesta, kun sakkotuomio naksahti niskaan.

Nauretaan vartti. ;)

Miten kusemasi rollaattori liittyy sutkaukseesi?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten kusemasi rollaattori liittyy sutkaukseesi?

Rikollinen jouduttiin viemään kotiin rollaattorilla, kun hän järkyttyi niin kovin saamastaan tuomiosta.

Siten!
        Huutonaurua vartti. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Nauretaan vartti. ;)

Et sitten saanut korjattua kulkupeliäsi? No voi sentään.
        Onhan sinulla sentään luotettavat Tenat housuissasi suojaamassa huonekalujen (kämyisen sohvan ja vakiokäytössäsi olevan pyörätuolin) pintoja.
        Sutkihan se vaan on, karvahattuinen ja kompuroiva ketku. Entisenä epäonnistuneena valuuttakauppiaana koettaa kerjätä puuronsa jauhamalla whataboutismejaan alati.
        Mutta korjaa nyt se rollaattorisi, älä pöljäile sen kanssa tuon enempää.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Rikollinen jouduttiin viemään kotiin rollaattorilla, kun hän järkyttyi niin kovin saamastaan tuomiosta.

Siten!
        Huutonaurua vartti. ;)

Onko sinulla tuohon antaa lähdeviitettä? No ei tietystikään.
        Mutta aika erikoista, että kerroit juuri rollaattorisi liikkeistä.
        Ja nyt se kulkupeli on rikki, lojuu yksiösi nurkassa eritteisenä. Voi sentään.
        Ei se huutonaurulla korjaannu, tiedäthän sen?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla tuohon antaa lähdeviitettä? No ei tietystikään.
        Mutta aika erikoista, että kerroit juuri rollaattorisi liikkeistä.
        Ja nyt se kulkupeli on rikki, lojuu yksiösi nurkassa eritteisenä. Voi sentään.
        Ei se huutonaurulla korjaannu, tiedäthän sen?

"Onko sinulla tuohon antaa lähdeviitettä? "
        Ei tietystikään. En ehtinyt etsiä mitään lähteitä tai viittoja, oli kiire.

Syyllinen soitti itse minulla Salmisaaren oikeustalosta, että hanki nyt helkutin kiireellä jostakin rollaattori, kun tuntuu ettei jalat kanna. No minä löysin SPR:n kontista kusenpolttaman ruosteisen romun, jonka kiireesti kiikutin syylliselle. Maksoi 25 eur, mutta pitihän kaveria auttaa.

Syyllinen rullasi kotiinsa ja asia oli sillä hoidettu. Sille tielle se rollaattori myös jäi.
        "Ei se huutonaurulla korjaannu, tiedäthän sen?"
        Ei niin, tiedänhän minä sen. Voisitko kertoa tuon vielä sille syylliselle. Kai sillä ovat jo jalatkin parantuneet. Näyttihän tuo viuhtovan fillarillakin jokunen viikko sitten.

Nauretaan yhdessä. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

"Onko sinulla tuohon antaa lähdeviitettä? "

Syyllinen soitti itse minulla Salmisaaren oikeustalosta, että hanki nyt helkutin kiireellä jostakin rollaattori, kun tuntuu ettei jalat kanna. No minä löysin SPR:n kontista kusenpolttaman ruosteisen romun, jonka kiireesti kiikutin syylliselle. Maksoi 25 eur, mutta pitihän kaveria auttaa.

Syyllinen rullasi kotiinsa ja asia oli sillä hoidettu. Sille tielle se rollaattori myös jäi.
        "Ei se huutonaurulla korjaannu, tiedäthän sen?"
        Ei niin, tiedänhän minä sen. Voisitko kertoa tuon vielä sille syylliselle. Kai sillä ovat jo jalatkin parantuneet. Näyttihän tuo viuhtovan fillarillakin jokunen viikko sitten.

Nauretaan yhdessä. ;)

Tässä trolli syyllistää muita omista virheistään, löperösti selitellen omaa munaustaan.
        "Rikollinen jouduttiin viemään kotiin rollaattorilla, kun hän järkyttyi niin kovin saamastaan tuomiosta."
        Selityksesi ontuu, eikä pohjaa faktoihin ollenkaan, koska tarinasi muuttui ensimmäisestä versiostasi liiankin nopeasti tällaiseksi, rikollinen jäikin rollaattoreineen ilman kotiin viejää : "Syyllinen rullasi kotiinsa ja asia oli sillä hoidettu. Sille tielle se rollaattori myös jäi."
        Sekavaa on satuilusi muutenkin, kehität ilmiselvän hätäselityksen omasta rollaattoristasi, jonka olit onnistunut pilaamaan pissiskelylläsi. Mutta kaikki tämä ei ole vierasta tyypille, joka pokkanaamalla väärensi piin likiarvon mieleisekseen, tämän tietävät kaikki kyseiseen vempulaan tutustuneet talousrikospalstalla, jos muuallakin.
        Lisäksi tämä:
        ""Onko sinulla tuohon antaa lähdeviitettä? "
        Syyllinen soitti itse minulla Salmisaaren oikeustalosta, että hanki nyt helkutin kiireellä jostakin rollaattori, kun tuntuu ettei jalat kanna. No minä löysin SPR:n kontista kusenpolttaman ruosteisen romun, jonka kiireesti kiikutin syylliselle. Maksoi 25 eur, mutta pitihän kaveria auttaa."

Tuon kertomuksen jokainen tajuaa mielenvikaisen lässytykseksi. Ei mene edes yrityksenä vääntää vitsiksi läpi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä trolli syyllistää muita omista virheistään, löperösti selitellen omaa munaustaan.
        "Rikollinen jouduttiin viemään kotiin rollaattorilla, kun hän järkyttyi niin kovin saamastaan tuomiosta."
        Selityksesi ontuu, eikä pohjaa faktoihin ollenkaan, koska tarinasi muuttui ensimmäisestä versiostasi liiankin nopeasti tällaiseksi, rikollinen jäikin rollaattoreineen ilman kotiin viejää : "Syyllinen rullasi kotiinsa ja asia oli sillä hoidettu. Sille tielle se rollaattori myös jäi."
        Sekavaa on satuilusi muutenkin, kehität ilmiselvän hätäselityksen omasta rollaattoristasi, jonka olit onnistunut pilaamaan pissiskelylläsi. Mutta kaikki tämä ei ole vierasta tyypille, joka pokkanaamalla väärensi piin likiarvon mieleisekseen, tämän tietävät kaikki kyseiseen vempulaan tutustuneet talousrikospalstalla, jos muuallakin.
        Lisäksi tämä:
        ""Onko sinulla tuohon antaa lähdeviitettä? "
        Syyllinen soitti itse minulla Salmisaaren oikeustalosta, että hanki nyt helkutin kiireellä jostakin rollaattori, kun tuntuu ettei jalat kanna. No minä löysin SPR:n kontista kusenpolttaman ruosteisen romun, jonka kiireesti kiikutin syylliselle. Maksoi 25 eur, mutta pitihän kaveria auttaa."

Tuon kertomuksen jokainen tajuaa mielenvikaisen lässytykseksi. Ei mene edes yrityksenä vääntää vitsiksi läpi.

Sitä tikulla silmään, joka leikistä suuttuu.

Nauretaan yhdessä. ;)

• Anonyymi

Onkos tää kärnäilijä joku Mikko????

• Anonyymi

Kuten tiedossa oli, kääntyi tämäkin ketju reuhkapäätrollin harjoittamaan maalitukseen ja valehteluun.
      On siinä vahvat psykoosit karvahatulla taas tulilla.

• "... vahvat psykoosit ...tulilla."
        Uusi sanonta, vaikka kielikuvasi hieman ontuukin.

Nauretaan yhdessä.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

"... vahvat psykoosit ...tulilla."

Nauretaan yhdessä.

Se johtunee huonosta suomen kielen tuntemuksestasi. Turha yrittää saada muut nauramaan kanssasi tyhmille jutuillesi.
        https://suhteita.fi/product/psykoosit-tulille-kynttila/

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Se johtunee huonosta suomen kielen tuntemuksestasi. Turha yrittää saada muut nauramaan kanssasi tyhmille jutuillesi.
        https://suhteita.fi/product/psykoosit-tulille-kynttila/

Kun jokin laitetaan tulille tai jotakin on tulilla, soppa on lämpenemässä, kahvi kiehumassa tai asian etenemistä odotetaan.

Psykoosia ei yleensä laitetaan tulemaan, vaan se puhkeaa itsestään ja usein äkillisesti. Siksi kielikuva siitä, että psykoosi on laitettu tulille, on kovin outo.

Olit kuitenkin ”ullana paikalla” puolustamassa kökköistä sanontaasi, siitä pisteet sinulle.
        Nauretaan yhdessä. ;)

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Kun jokin laitetaan tulille tai jotakin on tulilla, soppa on lämpenemässä, kahvi kiehumassa tai asian etenemistä odotetaan.

Psykoosia ei yleensä laitetaan tulemaan, vaan se puhkeaa itsestään ja usein äkillisesti. Siksi kielikuva siitä, että psykoosi on laitettu tulille, on kovin outo.

Olit kuitenkin ”ullana paikalla” puolustamassa kökköistä sanontaasi, siitä pisteet sinulle.
        Nauretaan yhdessä. ;)

Sinä et osaa suomea.
        Ihan normaali sanonta, sinä vaan et ymmärrä tyhmyyttäsi edes painettua sanaa.
        Sanonta ei ole minun keksimäni, silti se kuvastaa hyvin käynnissä olevaa prosessia pääsi sisällä.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

Nauretaan yhdessä. ;)

Dysfaatikkotrolli öyhöttää oudoista kielikuvista ja kökköisistä sanonnoista, mahtaa tarkoittaa itseään.

• Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

"... vahvat psykoosit ...tulilla."

Nauretaan yhdessä.

Jälleen kerran se sama tyyppi flippas! Helvetinmoinen huuto ja meuhkaaminen ja sen kuulee ihan kaikki! Voisi vaan todeta, että psykoosit tulille!!

Oletko sinä kuitenkin se joka on heti ”ullana paikalla” popparit kourassa ja lasikuppi valmiina, jotta kuulet kaiken seinän läpi? Tai se joka menee ”vähän haravoimaan pihaa” vain siksi, että kuulet, mistä räyhähenki tällä kertaa veti golfpallon nenään? Noh, tuskin olet yksin 😀

Voisitko ajatella ostavasi tätä kynttilää ehkä pienenä hyväntahdon vitsinä ystävällesi, joka saattaa kuumua nollasta sataan ja pieni draaman kaari alkaa syntyä, kun jotain tapahtuu? Tai sitten vain viet tän kynttilän sille räyhäävälle naapurille pienenä vinkkinä et ”Hei, onko taas vähän psykoosit tulilla?!”

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et osaa suomea.
        Ihan normaali sanonta, sinä vaan et ymmärrä tyhmyyttäsi edes painettua sanaa.
        Sanonta ei ole minun keksimäni, silti se kuvastaa hyvin käynnissä olevaa prosessia pääsi sisällä.

"Sanonta ei ole minun keksimäni...."
        Kielikuva voi olla hyvä tai huono. Sanonta oli huono. Ei sinä ole nyt syyllinen, älä selittele turhaan.

Sinun selittelyissäsi "maistuu pipo".
        Nauretaan vartti. ;)

• Anonyymi

" Syyllinen soitti itse minulla Salmisaaren oikeustalosta"

Mahdoton juttu, ellei Moktarista ole tullut puhelin. :)
      Tai sitten trolli ei vaan osaa kirjoittaa. ;)
      Vai että ihan "minulla" soitti...

• Anonyymi

Mamuille mustin murkinat 🤣 loppuu se musujen maahan tulo 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ei, vaan Mustilta ruuat!

• Anonyymi

Ja 3…

• Anonyymi

Voisi muutenkin tämä slampaskalla aivopesty Allaahin poika keskittyä vaan siihen eläinten metsästämiseen, siellä Simpeleellä….

• Anonyymi

Gupdar Mokta

Suuri osa Suomenkin kemupopulaatiosta lienee terrorijekkujen sympatiseeraajia.
        Hyvä esimerkki älyllisestä epärehellissyydestä on punavihreä vinkuminen rasismin lisääntymisestä.

• Anonyymi

Kun tämä kehitysmaataustainen islampaskahan on täällä pääkaupunkiseudulla ja muissa suurimmissa kasvukeskuksissa suomessa!

• Anonyymi

Musti vihanen
      Hiihtolenkille mukaan

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2343
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      238
      1746
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      307
      1277
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      925
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      844
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      747
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      683
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      35
      671
    Aihe