eikös se niin mennyt että se uusi taksilaki mahdollisti sen että taksiautoilu muuttui kaikille sopivaksi elinkeinoksi ja nyt alalle pääsee helpolla. 800 euron taksiauto on näin ensialkuun varmaan hyvä valinta koska ei kannata investoida liikaa aluksi jos hommaa aloittelee. no tietysti maksaa ne maksupäätteet jotain ja aina se taksivälittäjä ottaa oman osansa. mutta jos ajat vain 800 euron autolla niin jää itellekin jotain kun ei tarvi maksaa sitä 50 tonnin mersua.
paikkakunnaksi voi valita jonkun pikkupaikan jostain paikasta mistä on pitkät matkat isoihin kaupunkeihin. saa usein sitten niitä sadan kilsan kyytejä. kuluja voi vähentää ostamalla tarjousbensiiniä isoja määriä kerralla. vaikka polttonesteet on nykyisin kalliita niin aina tulee niitä halpoja päiviä väliin. toinen on että voisi juoppoporukoille mainostaa palveluaan sellaisena hovitaksina joka kuskaa sitä juopporemmiä sopivaan hintaan. paljoahan ei tee jos on 5 asiakasta kimpassa maksamassa.
jos homma pyörii niin voi vaihtaa kalliimpaan 5 tonnin autoon. kalliimmalla ei tee mitään koska 5 tonnilla saa hyvin pidetyn ja huolletun vanhan mersun tai volvon. jos laskee että tyypillisesti taksiautoon tulee vuodessa se 50tkm jolla jo pitäisi pärjätä vaikka kyydin hakumatkoista ei palkkiota saakkaan. 25tkm jää kuitenkin laskutettavaa ja jos laskee että kilsasta saa nykyisin 2 euroa lähes niin 50 tonnin liikevaihdolla kyllä pärjää jos autoa ajaa renki öisin jonka ajoilla maksetaan auton kaikki vuoden kulut ja rengin palkka. omat päiväajot jää sitten omaksi palkaksi.
ylimenovaihe alkaa olla ohi taksiautoilussa ja nyt on jo paremmat ajat kun iso osa vanhoista lopetti autoilun kannattamattomana.
no yksi tapa hoitaa hommaa olisi myydä mainospaikkoja taksin sivut ja takalasit täyteen. no sillä ei rikastu mutta saa sentään auton polttoainekulut maksettua. sähköautossa olisi ilmaista lähes ajaa taksia mutta ne maksaa liikaa. lisäksi nyt on sähköstä pulaa niin uskon fossiilisten autojen olevan vielä 50 vuoden päästä taksiautoilussa valtavirtaa. autohan ei kulu jos sitä huolletaan. ei ne kilsat vaikuta auton kestoon. paljon on miljoona ajettuja laatuautoja ajossa maailmalla ja suomessakin. huollot ne ratkaisee.
yhteenvetona siis halpa 800 euron auto=ei pääomakuluja. tarroja auton sivut täyteen= pollttoainekulut pois. juopporengille hovitaksiksi= vakioasiakkaita. renki ajaa taksia yöt= auton kaikki kulut pois ja omat ajot palkaksi.
tältä pohjalta näen taksiautoilussakin mahdollisuuksia edelleen. koronakin on jo voitettu niin ihmiset liikkuu taas hulluina takseilla. näin äskenkin ajossa kaupungilla ainakin kaksi taksia joissa keltaine valo sammutettuna eli joku kyyti oli menossa.
800euron autolla taksariksi. onnistuuko
Anonyymi-ap
1
121
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä
Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi565584Valkeakosken murhaaja
Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia612383- 522322
- 3261059
Nainen, olet jollakin tavalla pelottava
Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell571044Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?
Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku26950Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta
Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-20090674877Haaveilen sinusta
Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied22793- 29773
- 48771