Kari Kanala

Anonyymi-ap

Paras kirkon vastustajille on piispojen suojelu narsisti pappi Kari Kanalaa , erosin siksin tänään hänen takiaan vuoksiaan kirkosta

32

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen pettynyt kirkkoon, Kanalan vuoksi

    • Anonyymi

      Eikös ole sinun ja Jumalan välinen asia, miten sitä palvot?

    • Anonyymi

      Miksi kirkko vaikenee, pappi parittaa

    • Anonyymi

      Eroaminen kaksi kertaa, mitä jumala sanoo

      • Anonyymi

        Kunnon lahkolainen on eronnut kirkosta vähintään kymmenen kertaa.


    • Anonyymi

      Helvettiin hän joutuutuu , tuo pappi Kanala

    • Anonyymi

      Säästi hänen takiaan 2000 € vuodessa

      • Anonyymi

        Oukki doukki. Sullon aika muhkeet ansiot jos kirkollisveroista 2 tonnia vuodesta säästät. Vai olitko kirkossa kävijä ja pistit kolehtihaaviinkin? Vai valehteletko lämpimikses kun sähkölämmitys on kallista?


    • Anonyymi

      Paritus on rikos Suomessa, huorinteko raamatussa

    • Anonyymi

      vstaa paska pappi tai suojeleva kirkko mitä ihmiset tuumaa

    • Anonyymi

      pelkäsin jumalaa tähän päivään, enää en ,kun tuollaista paskaa suojellaan

    • Anonyymi

      Tämä foorumihan ei ole Vapaa-ajattelijain liiton hallinnoima tai valvoma.

    • Anonyymi

      Hyvähän tuollainen kirkon vastainen pappi on

    • Anonyymi

      Ja kuka on oikeasti kiinnostunut, kittaako kari kanala kaljaa vai ei. Miten tämä tyyppi luulee että hänen tulee tästä ilmoittaa iltapäivälehdessä

      • Anonyymi

        Joillekin nyt vaan tekee gutaa nähdä oma naama lehdessä.

        Nyt viimeinen havainto on, että treenisalilla hikoilee kanala...

        Odottaessamme seuraavia 'uutisia'...


    • Anonyymi

      Kirkko suosii selvästi julkisuudenkipeitä narsisteja. Ensin Helsingin Piispaksi valittiin "TV:stä tuttu" ja sittemmin talousrikoksesta tuomittu Teemu Laajasalo ja Laajasalo nimitti tosi-tv-pellen Kari Kanalan lääninrovastiksi.

      Kanalan toiminta "ensitreffit alttarilla" -ohjelmassa antaa myös perspektiiviä homojen vihkimiskeskusteluun. Toisiinsa rakastuneita homoja ei saa vihkiä kristilliseen avioliittoon, mutta kirkollisesta avioliittoon vihkimisestä saa vapaasti tehdä tosi-tv-formaatin osan, jossa paritetaan toisilleen tuntemattomia ihmisiä.

      Kiihkouskovaisten termi "porttokirkko" on ymmärrettävä.

      • Anonyymi

        En usko, että kirkko mitenkään tavoitteellisesti suosii heitä, mutta narsisti näkee kirkossa oivan paikan päästä esille. ja kun tulostavoitteita ei ole, niin aika helppo nakki, kunhan tunkion pälle vaan pääsee...


      • Anonyymi

        Porttokirkkopa hyvinkin. Kyllä ollaan kaukana evankeliumien sanomasta...


    • Anonyymi

      Ateistina en ole ennen kuullut tällaisesta papista nimi ihan outo
      Ensitreffit alttarilla on ala-arvoinen törky en ole katsonut

      Pappi on tuotteistanut brändinsä jotain palloliittoa

      Muuten kuin kuntourheilussa en ymmärrä potkupalloseuraajia. Miljonääripelaajat ymmärrän tietenkin rahan rakastajina oikein hyvin. Hyvä pojat

      Jos olisin papin esimies tarjoaisin kenkää kirkosta

      HUOMATKAA ETTÄ PAPPI ON ÄÄRIVASEMMISTOLAISESSA PAAVALIN SEURAKUNNASSA

      • Anonyymi

        "HUOMATKAA ETTÄ PAPPI ON ÄÄRIVASEMMISTOLAISESSA PAAVALIN SEURAKUNNASSA"

        jossa kirkkoon kuuluvuus taitaa olla kaikkein alhaisinta.

        Ehkä hän tuolla 'katupoika' -imagollaan yrittää houkutella ihmisiä kirkollisveronmaksajiksi.
        Hänen onnekseen palkkaa ei makseta tulosten mukaan...


      • Anonyymi

        Onneksi et ole esimies, ateisti. Eiköhän kohta jo ateistejakin mahdu pappissäätyyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi et ole esimies, ateisti. Eiköhän kohta jo ateistejakin mahdu pappissäätyyn.

        Taitaa viimeinen ennakkopäätös olla vuosituhannen vaihteesta. Silloin virka meni.



      • Anonyymi

        Minä taas olen uskova kristitty, mutten muista ikinä kuulleeni tuota nimeä. Enpä juuri kirkon asioita seuraakaan, yleisesti vain olen todennut, että Suomen luterilainen kirkko totta tosiaan tarvitsee rukoilua puolestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi et ole esimies, ateisti. Eiköhän kohta jo ateistejakin mahdu pappissäätyyn.

        Kaihan niitä on koko ajan ollut, jos ei nyt ihan jyrkkiä kieltäjiä niin likipitäen kumminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaihan niitä on koko ajan ollut, jos ei nyt ihan jyrkkiä kieltäjiä niin likipitäen kumminkin.

        Itse asiassa tunnen henkilökohtaisesti erään kirkkoherran. Kerran puolisoni sanoi hänelle jotain, että uskovana tämän täytyisi sitä tai tätä, en nyt muista puheenaihetta. Joka tapauksessa tuo kirkkoherra melkein kielsi sanoen: ”Ei se ole niin, tää on vaan mun työ”.
        Kuitenkin muutama vuosi myöhemmin, kun eräs ihminen hänen seurassaan mainosti ateismiaan, mainittu kirkkoherra puhui hänelle hiukan ”pehmittävästi”. Tiedä sitten sydämestäänkö vaiko sitten ”vain työn” takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen uskova kristitty, mutten muista ikinä kuulleeni tuota nimeä. Enpä juuri kirkon asioita seuraakaan, yleisesti vain olen todennut, että Suomen luterilainen kirkko totta tosiaan tarvitsee rukoilua puolestaan.

        Varmaan on rukoiltu yksikseen ja joukolla- ja mikä on tulos...


    • Anonyymi

      Lelukauppa siunaamassa, hohhoijaa. Pelle

      • Anonyymi

        Niin, mitä muuta kirkon perusta on?


    • Anonyymi

      NO, SE ON NIIN SYNTINEN PAPPI, ETTÄ ITSE SAATANAKIN KADEHTII, IHAN HITLER.

    • Anonyymi

      En tarvitse Pappia enkä kirkkoo mihinkää!! Mulla on ihan oma juttu yläkerran herran kaa! Ainakaan Pappi Kanalaa🤨! Siis voin hyvin omien rukousten kaa ja elän ihan normi elämää ilman kenenkää saarnoja ja sitä miten pitää elää🤗! Olen aina Papit

    • Anonyymi

      Suomen turhin julkkis ..Voiko enää ärsyttävämpää naamaa olla !On siinä mulla Jumalan valtakunnan edustaja ..Liperit kaulassa kehtaakin ..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe