Ihan oikeasti, oletko itse joskus miettinyt??
Kirjoitat täällä ja vainoat ihmisiä koettaen saada niin paljon pahaa aikaan kuin se vain on mahdollista!
Mitä oikein saat tästä kaikesta?
Millä mielin heräät aina uuteen päivään?
Mitä järkeä sun elämässä oikein on??
8
406
Vastaukset
- Anonyymi
Koetko itsesi onnelliseksi?
- Anonyymi
Oletko onnellinen??
- Anonyymi
Onko tuo sellaista elämää, jonka sen nuorena kuvittelit olevan?
Kirjoittaa yökaudet netin anonyymipalstalla vainoamassa muita.
Taitaa pettymyt olla aika suurta, kun elämä osoittautuikin yällaiseksi ja se yllyttää entistä pahempiin vainoamisrikoksiin. - Anonyymi
Ajattele, kun muut viettää aikaansa hyvässä porukassa ja ovat sosiaalisesti aktiivisia ja sinä vaan täällä kiusaat muita työksesi. Kirjoitat yksin ilman työkavereita ja sekoat päivä päivältä enemmän.
Et itsekään huomaa, miten sekaisin olet. :-(- Anonyymi
Aamuisin heräät entistä katkerampana ja vihamielisempänä, jonka sitten kohdistat vainottuihisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamuisin heräät entistä katkerampana ja vihamielisempänä, jonka sitten kohdistat vainottuihisi.
Ei tuo ole oikeaa elämää, kun stalkkaa ja kedehtii muiden elämää ja koettaa tehdä hyviä aloituksia, joista huokuu se oma pahoinvointi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole oikeaa elämää, kun stalkkaa ja kedehtii muiden elämää ja koettaa tehdä hyviä aloituksia, joista huokuu se oma pahoinvointi.
Mene vain takaisin jumppaohjaajan hommiin, niin voit edes nähdä muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023