Mites meille käy?
https://yle.fi/a/74-20009125
Mitäs sitten jos Venäjä voittaa Ukrainassa?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten se hyökkää Suomeen
- Anonyymi
Käihkö onkin kaksoisagentti pietarin trolli.
- Anonyymi
Ei mitenkään, mitä intressiä Venäjällä on meidän maata vallata? 80 v ollaan oltu rauhassa. Suomen provosoiva linja vaan ei tee hyvää suhteille. Venäläiset ei pääse tänne ilman pätevää syytä mutta suomalaiset pääsevät Venäjälle ihan normaalisti.
Suomi on ikäänkuin lähtenyt sotaan naapuriamme vastaan, miksi? - Anonyymi
Ei Suomi provosoi. Suomalaiset eivät voi ryhtyä pelehtimään Eu.n selän takana venäläisten kanssa .
Sitten kun rauha tulee Ukrainaan palataan vähitellen entisiin uomiin. Riippuu tietenkin paljon myös venäläisistä miten suhteet paranevat.- Anonyymi
Venäläisiä ei voi päästää maahamme noin vain koska heidän joukossaan on sabotöörejä ja vakoilijoita.
- Anonyymi
Baltian maat ja suomalainen zitten.
Tnx. Ei meidän käy kui. Kun Venäjä LUOVUTTAA Ukrainassa me ollaan jo Natossa. 😐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005