Jeesus on höröukko?

Anonyymi-ap

Mitään mitä Jeesusu puhui ei toteudu missään ja itseasiassa Jeesus sanoi että jos ette usko puheitani niin uskokaa tekojani eli suomen pullamössökristittyjen harrastekerhojen höpinöitä ei tarvitse uskoa siellä ei tapahdu sen takia tunnustekoja koska mikään ei todista Jumalan armosta on vain turhia höpinöitä.

Jeesus se taisi olla höröukko? Ei tainnut olla verensä kauheen pyhää.

26

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmeet on tarkoitettu Jumalan Sanan vahvistamiseksi. Jeesus teki ihmeitä että häntä kuulleet uskoisivat hänen sanansa olevan totuus. Samoin hän antoi apostoleilleen vallan tehdä ihmeitä että heidän sanansa uskottaisiin. Ei ole Jumalan tahto että meidät ihmiset parannetaan kaikista sairauksista ja eläisimme ikuisesti täällä maan päällä, paitsi tietysti sitten kun tämä nykyinen aika päättyy ja hän luo uudet taivaat ja uuden maan.

      Se miksi emme näe ihmeitä tänä päivänä, samalla tavalla, johtuu siitä, ettei Jumalan Sanaa enää tässä ajassa tule lisää. Se on kaikki ilmoitettu, eli sen paikkansa pitävyyttä ei enää tarvitse ihmeillä vahvistaa. Rukouksiini olen saanut vastauksia, mutta niistä on turha puhua koska ne ovat vain omia kokemuksiani, kun eivät minun rukoukseni ole muiden muistissa kuin minun ja Jumalan.

      Raamattu ei ole yksi ilmoitus. Se kertoo yhdestä Jumalasta ja hänen suhteestaan ihmisiin eri aikoina. Hän on eri aikoina suhtautunut eri tavalla esimerkiksi juutalaisiin ja pakanoihin. Yhtenä aikana hän hukutti tulvassa kaikki muut paitsi Nooan perheineen. Hän loi kielet että ihmiset eivät omaksi tuhokseen yhdistyisi vastustamaan häntä. Hän teki liiton Israelin kanssa, johon pakanoilla oli pääsy vain Israelin kautta. Samoin Uusikin liitto, jonka Jumala teki omalla verellään Jeesuksessa, tuli Israelille ja siihen pakanoilla oli pääsy vain Israelin kautta.

      Kannattaa lukea Paavalin kirjeet jos haluaa päästä jyvälle siitä mikä koskee nykyajan ihmisiä. Nykyisin ihmisen ja Jumalan välillä on vain yksi välimies, Jeesus Kristus. Juutalaiset ja pakanat, jotka uskovat, ovat yhtä tässä ajassa, eikä Israel ole erityisasemassaan, vaan menetti sen koska se torjui Jumalansa Jeesuksessa.

      Raamattu opettaa että Jeesus antoi opetuslapsilleen vallan antaa syntejä anteeksi ja olla antamatta. Ei meillä nykyajan uskovaisilla ole tuota valtaa. Me emme voi estää ketään uskomasta Jeesuksen ja Jumalan kuolemaan ristillä syntiemme sovitukseksi ja hänen ylösnousemukseensa, ja juuri tuon uskominen riittää siihen, että ihminen saa syntinsä anteeksi. Me voimme vain tarjota tätä sanomaa ihmisille, että he saisivat syntinsä anteeksi ja tulisivat sovitetuiksi.

      • Anonyymi

        ...
        Kun miettii kaikkia harhaoppisia lahkoja, niin ne ovat juuri syntyneet kun ihmiset ovat torjuneet Paavalille annetun Jumalan ja Kristuksen sanan. Lähes kaikki lahkot luulevat olevansa Israel. He luulevat että heillä on valta pidättää ja päästää ihmisten syntejä. Eli jos ei kuulu kyseiseen kirkkoon tai lahkoon, niin synnit on pidätetty kunnes kuuluu. Näin se uskonnollisuus toimii. Herroina hallitaan muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Kun miettii kaikkia harhaoppisia lahkoja, niin ne ovat juuri syntyneet kun ihmiset ovat torjuneet Paavalille annetun Jumalan ja Kristuksen sanan. Lähes kaikki lahkot luulevat olevansa Israel. He luulevat että heillä on valta pidättää ja päästää ihmisten syntejä. Eli jos ei kuulu kyseiseen kirkkoon tai lahkoon, niin synnit on pidätetty kunnes kuuluu. Näin se uskonnollisuus toimii. Herroina hallitaan muita.

        ...
        Me uskovat emme ole herättäneet kuolleita juuri siitä syystä, ettei Jumala näe tarpeelliseksi vahvistaa kenenkään meistä sanomaa tuollaisella ihmeellä. Sensijaan evankeliumin julistaminen ja totuuden puhuminen vapauttaa ihmisiä kaavoista ja ajatuksista joihin heidät on kahlittu paholaisen toimeista. On lopulta paljon suurempaa että joku säästyy tuomiolta ja rangaistukselta uskomalla Jeesukseen kuin että hänet herätetään kuolleista. Kuolleista herätetään kaikki tulevaisuudessa, kaikki eivät säästy tuomiolta ja rangaistukselta, jonka he synneillään ovat ansainneet.

        Ohje Raamatun lukemiseen: lukekaa evankeliumit kuin Jeesus olisi tullut Israelia varten ja puhuisi Israelille, ei meille henkilökohtaisesti. Tulette yllättymään kuinka selkeä Raamattu on.


    • Anonyymi

      Jeesus oli taivaasta maahan potkittu kateellinen enkeli, jonka Jumala hylkäsi. Hylkäämisen Jeesus toteaa itsekin ristillä. Risti on jeesuksen kuva, eikä kuvia pidä palvoa. Kirkotkin täynnä tauluja. Kuvanpalvojia kaikki.

      • Anonyymi

        Jeesus on itse Kaikkivaltias Jumala.

        Johanneksen evankeliumi 20:27-28
        "Sitten hän sanoi Tuomaalle:'Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen.' Tuomas vastasi ja sanoi hänelle:'Minun Herrani ja minun JUMALANI'".

        Eipä noita kuvia kukaan palvo. Ne ovat pelkkiä koristeita. Tuskin kukaan luulee että Jeesus konkreettisesti on taulussa.

        Jeesus mitä ilmeisimmin viittasi hänen asemaansa Jumalan Karitsana kun hän sanoi Jumalan hylänneen hänet. Se on yksi hänen iankaikkisista rooleistaan. Hän on tuo uhri maailman synneistä samalla kun hän on myös iankaikkinen Kuningas, herrain Herra. Raamattu tulvii jakeita jotka viittaavat hänen Jumaluuteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on itse Kaikkivaltias Jumala.

        Johanneksen evankeliumi 20:27-28
        "Sitten hän sanoi Tuomaalle:'Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen.' Tuomas vastasi ja sanoi hänelle:'Minun Herrani ja minun JUMALANI'".

        Eipä noita kuvia kukaan palvo. Ne ovat pelkkiä koristeita. Tuskin kukaan luulee että Jeesus konkreettisesti on taulussa.

        Jeesus mitä ilmeisimmin viittasi hänen asemaansa Jumalan Karitsana kun hän sanoi Jumalan hylänneen hänet. Se on yksi hänen iankaikkisista rooleistaan. Hän on tuo uhri maailman synneistä samalla kun hän on myös iankaikkinen Kuningas, herrain Herra. Raamattu tulvii jakeita jotka viittaavat hänen Jumaluuteensa.

        ...
        Ilmestyskirja 5:6
        "Ja minä näin, että valtaistuimen ja niiden neljän olennon ja vanhinten keskellä seisoi Karitsa, ikäänkuin teurastettu ... "

        Johannes, Pyhässä Hengessä, kuvailee mitä todennäköisimmin tässä sitä totuutta, että Jeesus on ja pysyy teurastettuna koska hän on ajaton ja muuttumaton Jumala, mutta samalla hän myös iankaikkisesti elää ja seisoo. Siksi Karitsa on "ikäänkuin" teurastettu ja kuitenkin samalla seisoo näiden neljän olennon ja vanhinten keskellä.


      • Anonyymi

        Jumala ja Pyhä Henki lähtivät Jeesuksesta, koska Hänen oli kärsittävä Aatamin synnin sovitus 100% sena ihmisenä Golgatan ristillä , hänessä ei saanut olla Jumaluutta, siksi Isä lähti hänestä Pyhän Hengen kanssa pois. Jeesus jäi yksin, koko maailman synnit päällään. Hän nousi kuolleista, tehtävänsä täytettyään, ylösnousu ruumiissaan. Hän evästi opetuslapsensa toimimaan rohkeasti ja viisaasti ja vuodatti heihin Pyhän Hengen, taivaaseen nousunsa jälkeen. Nyt Hän istuu isänsä oikealla puolella, kaikkivaltiaana ja johdattaa ihmiskunnan aikakautensa loppuun ja erottaa hyvän ja pahan toisistaan lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ja Pyhä Henki lähtivät Jeesuksesta, koska Hänen oli kärsittävä Aatamin synnin sovitus 100% sena ihmisenä Golgatan ristillä , hänessä ei saanut olla Jumaluutta, siksi Isä lähti hänestä Pyhän Hengen kanssa pois. Jeesus jäi yksin, koko maailman synnit päällään. Hän nousi kuolleista, tehtävänsä täytettyään, ylösnousu ruumiissaan. Hän evästi opetuslapsensa toimimaan rohkeasti ja viisaasti ja vuodatti heihin Pyhän Hengen, taivaaseen nousunsa jälkeen. Nyt Hän istuu isänsä oikealla puolella, kaikkivaltiaana ja johdattaa ihmiskunnan aikakautensa loppuun ja erottaa hyvän ja pahan toisistaan lopullisesti.

        Ei Jumala voi lähteä Jeesuksesta. Se tarkoittaisi että Jumala lähtisi itsestään. Jeesus oli alusta loppuun Jumala ja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Jeesuksessa Jumala eli ihmisenä, mutta ei Jeesus ollut ikinä pelkkä ihminen.


    • Anonyymi

      Kristityt ja uskovaiset puhuu raamatun profetioiden täyttymisestä. No miks ne toteutuu johtunee siitä, että samat tyypit kirjoitti sekä vanhan että uuden testamentin. Mikä voi olla helpompi tapa saada lupaukset täytettyä, kuin jakaa tarina kahteen osaan ja kirjoittaa toiseen ne vastaukset.

      Sitten nämä lukuiset lahkot ovat kuin päiväkahviseuroja, joissa vain myhäillään niitä samoja juttuja eikä kukaan oikeasti tiedä yhtään mistä edes puhutaan, eikä ketään edes kiinnosta. Aikuiset ja lapset on aivan samalla tasolla. Kukaan ei oikeasti osaa, tai halua vastata mihinkään vaikeampaan kysymykseen.

      Jos haet vastauksia niin mistään seuroista et niitä löydä, vaikka niin sitä väitetään ja niin sitä myös luulis, koska raamatunhan täytyis olla vastausten kirja. Lapsena sitä luuli että aikuset ois viisaampia, mutta ei se niin ole. Mitään oikeaa asiaa, on turha odottaa mistään uskonnollisista lahkoista.

      • Anonyymi

        Ja sinun uskomuksesi on se ettei kenelläkään ole vastausta. Uskontosi on se mitä teet ollaksesi hyvä. Usko on hyvä erottaa uskonnosta. Uskossa on kyse esimerkiksi siitä kun ateisti ei halua uskoa Jumalaan vaan uskoo mieluummin ettei mitään Jumalaa ole. Uskonto on sitä mitä ateisti taas elämässään harjoittaa osoittaakseen esimerkiksi olevansa parempi kuin uskovaiset. Ateisteillä on elämässä paljon rituaaleja ja uskonnollisia tekoja, joita he eivät toki itse sellaisiksi luokittele. Kun he tekevät vaikka hyvää, niin se ajatus siellä taustalla on, että he tekivät sen koska ovat niin hyviä itsessään. Eivät siksi että Jumala käski. Samallalailla he yrittävät miellyttää omaatuntoaan kuin missä tahansa muussa uskonnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun uskomuksesi on se ettei kenelläkään ole vastausta. Uskontosi on se mitä teet ollaksesi hyvä. Usko on hyvä erottaa uskonnosta. Uskossa on kyse esimerkiksi siitä kun ateisti ei halua uskoa Jumalaan vaan uskoo mieluummin ettei mitään Jumalaa ole. Uskonto on sitä mitä ateisti taas elämässään harjoittaa osoittaakseen esimerkiksi olevansa parempi kuin uskovaiset. Ateisteillä on elämässä paljon rituaaleja ja uskonnollisia tekoja, joita he eivät toki itse sellaisiksi luokittele. Kun he tekevät vaikka hyvää, niin se ajatus siellä taustalla on, että he tekivät sen koska ovat niin hyviä itsessään. Eivät siksi että Jumala käski. Samallalailla he yrittävät miellyttää omaatuntoaan kuin missä tahansa muussa uskonnossa.

        Ei vaan siinäkin nyt vaan kierrellään niitä kysymyksiä, ettei vaan tartteis käydä mitään todellista keskustelua. Kun ne kysymykset on niitä, mitä tulee raamatun ja uskonnon käsitteistöön, joita aina vältellään. Kuten sitä, oliko Jeesusta oikeasti edes olemassa.

        Aina on helppo laittaa se ateisti-kortti ja vältellä niitä kipupisteitä ja niitä kysymyksiä ja aukkoja, joita koko tarina on tulvillaan. Kaikki on aina sitä ettei vain usko, tai usko oikealla tavalla tai riittävästi. Siinä on se koko resepti.

        Ei uskoa ole sama kuin tietää. Porukka kuitenkin lukee raamattua ja niiden luulis silloin olevan jotenkin viisaampia, mutta se ei vaan tule mitenkään ilmi. Sitä kun riittää vain se pelkkä uskominen ja kaikki ikään kuin ratkeaa sillä. Mistään muusta ei tartte enää kiinnostua.

        Maailmassa on valtava määrä informaatiota, joita porukka ignoraa sen takia että heille riittää pelkkä uskominen. Sellaista heresiaa kannattaa välttää. Monet jotka ovat uskossaan muka oikeassa, ovat todellisuudessa täysin pimennossa. Heitä ei kiinnosta ottaa selvää mistään ja he vaativat samaa sinultakin. Että ole vain mahdollisimman uuno, niin olet yksi meistä.

        Hoos. 4:6
        Näin tuhoutuu minun kansani, sillä kukaan ei tunne minua. Koska sinä olet hylännyt minut, hylkään minä sinut, et saa enää olla pappinani. Sinä olet unohtanut Jumalasi lain, minäkin unohdan sinun lapsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan siinäkin nyt vaan kierrellään niitä kysymyksiä, ettei vaan tartteis käydä mitään todellista keskustelua. Kun ne kysymykset on niitä, mitä tulee raamatun ja uskonnon käsitteistöön, joita aina vältellään. Kuten sitä, oliko Jeesusta oikeasti edes olemassa.

        Aina on helppo laittaa se ateisti-kortti ja vältellä niitä kipupisteitä ja niitä kysymyksiä ja aukkoja, joita koko tarina on tulvillaan. Kaikki on aina sitä ettei vain usko, tai usko oikealla tavalla tai riittävästi. Siinä on se koko resepti.

        Ei uskoa ole sama kuin tietää. Porukka kuitenkin lukee raamattua ja niiden luulis silloin olevan jotenkin viisaampia, mutta se ei vaan tule mitenkään ilmi. Sitä kun riittää vain se pelkkä uskominen ja kaikki ikään kuin ratkeaa sillä. Mistään muusta ei tartte enää kiinnostua.

        Maailmassa on valtava määrä informaatiota, joita porukka ignoraa sen takia että heille riittää pelkkä uskominen. Sellaista heresiaa kannattaa välttää. Monet jotka ovat uskossaan muka oikeassa, ovat todellisuudessa täysin pimennossa. Heitä ei kiinnosta ottaa selvää mistään ja he vaativat samaa sinultakin. Että ole vain mahdollisimman uuno, niin olet yksi meistä.

        Hoos. 4:6
        Näin tuhoutuu minun kansani, sillä kukaan ei tunne minua. Koska sinä olet hylännyt minut, hylkään minä sinut, et saa enää olla pappinani. Sinä olet unohtanut Jumalasi lain, minäkin unohdan sinun lapsesi.

        Siinä kohtaa kun aloit kyseenalaistamaan Jeesuksen olemassaoloa, viestiltäsi meni kaikki uskottavuus. Hänen persoonansa pitäisi olla todella sekava jos se olisi sepitettä. Mutta neljä eri kirjailijaa ovat onnistuneet luomaan kuvan, jossa tuo sama henkilö näyttäytyy samanlaisena. Tämä ei ole mahdollista, elleivät he ihan oikeasti kuulleet silminnäkijöiltä Jeesuksesta. Mitään vastaavaa ei ole kenestäkään koskaan kirjoitettu.

        Minä luotan siihen mitä Raamattu sanoo Jeesuksesta ja Jumalasta. Mielestäni olisi todella typerää kuunnella sinua, olet pelkkä ihminen. Raamatun on kirjoittanut Jumala ihmisten kautta. Ilman että sinäkin uskot tähän, meidän on turha keskustella näistä asioista, koska silloin sinun uskosi on päinvastainen, ja haluat vain turhaan vääntää ja vängätä. Elämä on liian lyhyt sellaiseen. Kaikki ne miljoonat vänkääjät ja vastaanväittäjät ovat historiassakin jääneet ilman vastauksia koska eivät ole halunneet uskoa Jeesukseen. Samoin käy sinullekin, jos et usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kohtaa kun aloit kyseenalaistamaan Jeesuksen olemassaoloa, viestiltäsi meni kaikki uskottavuus. Hänen persoonansa pitäisi olla todella sekava jos se olisi sepitettä. Mutta neljä eri kirjailijaa ovat onnistuneet luomaan kuvan, jossa tuo sama henkilö näyttäytyy samanlaisena. Tämä ei ole mahdollista, elleivät he ihan oikeasti kuulleet silminnäkijöiltä Jeesuksesta. Mitään vastaavaa ei ole kenestäkään koskaan kirjoitettu.

        Minä luotan siihen mitä Raamattu sanoo Jeesuksesta ja Jumalasta. Mielestäni olisi todella typerää kuunnella sinua, olet pelkkä ihminen. Raamatun on kirjoittanut Jumala ihmisten kautta. Ilman että sinäkin uskot tähän, meidän on turha keskustella näistä asioista, koska silloin sinun uskosi on päinvastainen, ja haluat vain turhaan vääntää ja vängätä. Elämä on liian lyhyt sellaiseen. Kaikki ne miljoonat vänkääjät ja vastaanväittäjät ovat historiassakin jääneet ilman vastauksia koska eivät ole halunneet uskoa Jeesukseen. Samoin käy sinullekin, jos et usko.

        Ne neljä kirjailijaa Luukas, Markus, Matteus ja Johannes ovat neljä siksi, että ne tarkoittavat neljää vuodenaikaa. Da Vincin Viimeisessä Ehtoollisessa näkee selkeästi, kuinka neljä eri ryhmää erottuu Jeesuksesta.

        12 opetuslasta ovat 12 kuukautta, 12 Israelin heimoa, 12 tähtikuviota jne. Koko tarina on vain auringon ja astrologisen kiertokulun tarina. Neljä vuodenaikaa, 12 kuukautta eli 90 90 90 90 päivää 5 juhlapäivää.

        Aivan kuten Jeesus, aurinko uhraa energiansa meille jotta me saadaan elää, ja jotta meillä on ikuinen elämä täällä maan päällä.


    • Anonyymi

      Evankeliumi on julistettu lähes kaikille kansoille. Ihmeitä tapahtuu edelleenkin, mutta ne hukkuvat kaiken maailman muuhun uutisointiin. Ihmeitä tapahtuu kuitenkin jokaiselle tosi kristityn normaali elämässä. Näistä ei mielellään puhuta sisäpiirin ulkopuolelle, koska kuten täällläkin näemme, leimaavat ateistit meidät vajakeiksi, mielisairaiksi jne...Itse en tuo tänne näitä minulle pyhiä ja riemullisia asioita demonien riepottelemien ihmisraukkojen saastuttamaksi. Ehkä teistäkin moni elää vielä Jeesuksen armosta. Hän antaa sinulle vielä vuoden armonaikaa, minkä aikana sinun olisi käännyttävä Jeesuksen puoleen.

      • Anonyymi

        Ei sellaisia ihmeitä tapahdu mitä Jeesus sai aikaan. Ja Jeesus sanoi että hänen seuraajansa tekisivät vielä suurempia tekoja.
        Kuolleita ei herää (koomaan vaipumisesta heräämistä ei lasketa, pitää olla alkanut mädäntymään jo, kuten Lasaruksen ja Jeesuksen ruumiit). Ns. kuolemanrajakokemuksia tapahtuu niillekin ketkä eivät usko Jeesukseen. Kukaan ei luo silmiä sokeille tyhjästä. Rammoille ei kasva raajoja.
        Eikä mikään seurakunta seuraa Jeesuksen opetuksia sellaisinaan, koska eivät kykene siihen. Eivät he jaa omaisuuttaan köyhille. Eivät luovu kaikesta ja seuraa Jeesusta. Eivät pidä Jumalan käskyjä. Jeesus muuten kehui suureksi sitä joka opettaa lakia, Paavali taas vihastui kun hänen saarnansa kautta syntyneille seurakunnille julistettiin lakia. Siinä on pohdittavaa niille, ketkä luulevat, että Matteuksen evankeliumista - Ilmestyskirjaan olisi muka yksi ja sama ilosanoma voimassa.


    • Tilille joutuu puheistasi se on selvää.

      • Anonyymi

        äpärä oli jeesuksesi, jos oli edes koskaan ollut olemassa ?


    • Anonyymi

      Se on teidän ihmisten takia jos ei toteudu.
      Te osa olette saatanasta,pahoja,itsekkäitä,ahneita !
      Kristus on opas hyvään mutta te,ette välitä koska teillä ei ole Rakkautta elämässä.
      Tyhjiä ihmisiä,kuten on sanottu,teitä on paljon.
      Tyhjä ihminen ei ymmärrä sanomaa,mitä on tarkoitettu..

      • Eitaita sulta kysyä olemassa olemista.


    • Anonyymi

      Sohvansyrjällä yksi tuossa ikänsä jo painanutkin.

    • Anonyymi

      ristillä sitten itki jumalani miksi minut hylkäsit

    • Anonyymi

      Sitä mieltä juutalaiset oli.

      Sanhedrin 43a
      "Hän (Jeesus) oli epäjumalien palvonnan yllyttäjä, ja armollinen toteaa epäjumalanpalvontaan yllyttäjästä: ”Älä säästä, äläkä kätke häntä” ( 5. Moos. 13:9 ). Jeesus oli pikemminkin erilainen, koska hänellä oli läheiset siteet hallitukseen,ja pakanaviranomaiset olivat kiinnostuneita hänen vapauttamisestaan.
      Näin ollen tuomioistuin antoi hänelle kaikki mahdollisuudet selviytyä, jotta ei voitaisi väittää, että hänet oli tuomittu virheellisesti.

      Jeesuksen oikeudenkäynnin yhteydessä Gemara mainitsee toisen baraitan , jossa viisaat opettivat: Jeesuksella ... oli 5 opetuslasta: Mattai, Nakai, Netzer, Buni ja Toda.
      He toivat Mattain oikeuden eteen. Mattai sanoi tuomareille: teloitetaanko Mattai? Mutta eikö ole kirjoitettu: "Milloin [ matai ] tulen ja ilmestyn Jumalan eteen?" (Ps. 42:3). Mattai väitti, että tämä säe viittaa siihen, että hän on vanhurskas.
      He sanoivat hänelle: Kyllä, Mattai teloitetaan, niin kuin on kirjoitettu: "Milloin hän kuolee ja hänen nimensä hukkuu?" (Psalmit 41:6 ).

      Sitten he toivat Nakain oikeuden eteen. Nakai sanoi tuomareille: teloitetaanko Nakai? Mutta eikö ole kirjoitettu: ”Ja viattomia [naki] ja vanhurskaita älä tapa” ( 2.Moos. 23:7 )?
      He sanoivat hänelle: Kyllä, Nakai teloitetaan, kuten on kirjoitettu: "Salaisissa paikoissa hän tappaa viattomia [naki]" ( Ps 10:8 ).

      Sitten he toivat Netzerin oikeuden eteen. Hän sanoi tuomareille: teloitetaanko Netzer? Mutta eikö ole kirjoitettu: "Ja hänen juuristaan ​​kasvaa oksa" (Jesaja 11:1)?
      He sanoivat hänelle: Kyllä, Netzer teloitetaan, kuten on kirjoitettu: "Mutta sinut on heitetty ulos haudastasi kuin kauhistuttava oksa [netzer]" ( Jesaja 14:19 ).

      Sitten he toivat Bunin oikeuden eteen. Buni sanoi tuomareille: teloitetaanko Buni ? Mutta eikö ole kirjoitettu: "Minun esikoiseni [ beni ] on Israel " ( 2. Moos. 4:22 )?
      He sanoivat hänelle: Kyllä, Buni teloitetaan, kuten on kirjoitettu: "Katso, minä tapan esikoispoikasi [binkhan]" ( 2. Moos. 4:23 ).

      Sitten he toivat Todan oikeuden eteen. Toda sanoi tuomareille: teloitetaanko Toda? Mutta eikö ole kirjoitettu: "Kiitospsalmi [toda]" ( Ps. 100:1 )?
      He sanoivat hänelle: Kyllä, Toda teloitetaan, niin kuin on kirjoitettu: "Joka teurastaa kiitosuhrin [toda], kunnioittaa minua" ( Ps. 50:23 )."

      Näyttää siltä, että tämä kaikki on keksittyä selitystä.

    • Jeesus on se joka tuli ihmiseksi, kärsi sinunkin synti velkasi vuoksi ristillä, mitäs teet huolitko hänet vapahtajaksesi vai hylkäätkö, jos hylkäät, hän on kerran hylkäävä sinut helvettiin kuten raamatussa kerrotaan.

      • Anonyymi

        olet sinä imbesilli , kun uskot hiekkakansan valheita 🤣
        jumalan kansalle rahaa 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      jeesus oli risu ukko

    • Anonyymi
      UUSI

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://www.de4.fun/girl17671455cg

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe