Meinasin ajaa kalliin autoni jonkun peräkärrynraadon aisaan joka törrötti siinä keskellä aisa pystyssä kun kävin grillillä. Ollut siinä jo näköjään kauan kun lumityötkin on tehty ympäriltä jotenkuten. Eikö kunta voisi jo puuttua siihen mitä siellä torilla saa säilöä ja mitä ei.
Romut helvettiin torilta
11
326
Vastaukset
- Anonyymi
Rengasogelmia kuulemma ollu.. Nyt on siiretty pois voit käydä kaliillas autollasi turvallisin mielin grillillä.
- Anonyymi
Oliko hyvää ruokaa kalliin auton omistaja 😂
- Anonyymi
Kuitenkin oli rahoitusyhtiön auto eikä oma:)
- Anonyymi
Turha keskustella.
- Anonyymi
Se että on rahoitusyhtiön auto ei muuta tosiasiaa, että auto on kallis.
- Anonyymi
Oliko ruoka hyvää sitähän täs kysytään. 🤔🤭
- Anonyymi
Aina löytyy syyllinen jostain joka asiaan.
Maastoa paloi Vesilahdessa – todennäköinen sytyttäjä oli lasipurkki - Anonyymi
Kallis kalun jatke on yleensä rahoitusyhtiön omaisuutta ja siinä on pakollisia vakuutuksia jotka maksaa pieni kaluisen auton.
- Anonyymi
Meinaakko että köyhät ostaa rahoituksella,ei muuten pidä paikkaansa. Ei autoa tai kallista konetta ole koskaan tarkoitus maksaa loppuun ,vaan kun tekee mieli uutta se vanha rahoitus uusitaan ja maksellaan sitten sitä uutta menopeliä. Ei maksettu auto ole kannattava sijoitus. Paitsi joku nuukailija saattaa ajaa tosi vanhalla maksetulla munan jatkeella loppuikänsä,eikä ole veloissaan ja pärjää pakollisella liikennevakuutuksella,kun ei kukaan pakota ottamaan kaskoa.
- Anonyymi
Viikonloppuna torille tulee esille kaikenmerkkisiä romuja maalaisille ihmeteltäväksi. Ihan kuin ei niitä muuten näkisi kulkevan ja liikkuvan . On siinä murinoita ihan kerrakseen. Ottaisivat vaikka äänenvaimentimet pois niistä myyränpelottimistaaan jos haluaa tavallisuudesta kovasti poiketa.
- Anonyymi
Hyvä se et joku jaksaa tapahtumia järjestää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023