Mihin on hävinnyt ilmoituksemme Ha Kotelin valtauksesta?

27

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meidän IDF yhdistää kaikki kansallisuudet, sukupuolet ja ihmiset. Esimiehenä voi olla nainen. Kaikilla on yksi päämäärä, Toivo, Hatikva, Kirkas Israelin tulevaisuus.

      https://www.youtube.com/watch?v=GQCu9kl68Tg

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­­­y­m­­f­­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17671975Q

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Haluamme toivottaa rauhaa koko maailmalle, Shalom Allecheim. Jesajan kirjassa ennustettiin viisaasti sitä kuinka globalisaation myötä koko ihmiskunta olisi yhtenäinen ja rauhassa.

      https://www.youtube.com/watch?v=mZ_nbinWkvE

      • Anonyymi

        Slalom sullekin ja sukset jalkaan. Jee sukset!!!!


    • Anonyymi

      Ketä kiinostaa 1967 tapahtumat Kamelipaimenten ja koukkunenien rähinästä?
      No joo jos itte kuulluu niihin.Mut ei Suomessa Suomalaisille noi teidän juttunne

      • No, Pyhää kaupinkia yritettiin vallata useammilla ristiretkillä viimeisen 2000 vuoden aikana. Prikaatimme otti sen lopulta haltuun 1967. Keskity sinä tissiposki rapamaha runkkaamaan näyttöpäätteesi ääressä äläkä vahingossakaan tee mitään yhteisösi eteen 😂😂😂


    • Itse olin tuohon aikaan vielä etulinjassa ns. kädet rasvassa (veressä) hyökkäyksessä Ammuskukkulan taistelussa. Käyttelin Uzi -konepistoolia, joka oli todella hyvä ahtaissa linnoitetuissa jordanialaisissa juoksuhaudoissa ja bunkkereissa.

    • Anonyymi

      ...jotain tolkkua sentään .. aivan väärä maa , aivan väärä kieli... olkoonkin että syynä on alaikärajan puuttuminen ..

    • Anonyymi

      Miriam synnytti äpärä lapsen, ei ole vapahtajamme.

      • Anonyymi

        Ja Maria kävi vaan kakalla. Väitti tulosta juutalaispojaksi. No 45-senttinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Maria kävi vaan kakalla. Väitti tulosta juutalaispojaksi. No 45-senttinen.

        Maria on hellenisoitu nimi meidän Miriamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maria on hellenisoitu nimi meidän Miriamista.

        Mariam pani viikinkejä lättyyn jo ennen helleenejä.


      • Anonyymi

        VT ei puhu mitään siitä, että Messiaan pitäisi olla avioliitossa syntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VT ei puhu mitään siitä, että Messiaan pitäisi olla avioliitossa syntynyt.

        Jeesuksen piti olla rujo!


    • Anonyymi

      6 miljoonaa savuna ilmaan ???

      • Anonyymi

        Uhrilahjasavu Jumalan sieraimiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhrilahjasavu Jumalan sieraimiin!

        Palkintona hän perusti Israelin uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkintona hän perusti Israelin uudelleen.

        Jumala on perustanut vain helvetin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on perustanut vain helvetin.

        No joo.
        Onhan se palestiinalaisille yhtä helvettiä ollut.


    • Anonyymi

      Israelin maa luvattiin tässä ajassa juutalaisille. Raamatun mukaan maa kuitenkin jaetaan lopun aiknana, vastoin Jumalan tahtoa.

      Rauhan ajassa siitä kuitenkin tulee hengellinen Israel, jossa asustavat vain Messias Jeesukseen uskovat uudestisyntyneet, uuden liiton jäsenet, eli messiaaniset juutalaiset ja pakanakansojen kristityt.

      • Anonyymi

        Juutalaisten kuningas omaisuuskansansa kanssa hallitsee koko maakiekkoa.


    • Anonyymi

      Aliyah_Bet

      5. Laskuvarjoprikaatimme valtasi Itäjerusalemin 1967.
      Odottivat hyppykäskyä Komantalta ja kun hyppäsivät koneenstansa
      odottivat laskuvarjon avauskäskyä Jumalalta

      Sinä sitten paikalliset siivoojat meni lakkoon kun kadulle liiskaantuneet hihuraadot olisi pitäny raapia kasaan. Se oli taivaaseenpääsyn hetki meille 55. prikaatin laskuvarjojääkäreille. Minä avaaja sensijaan olin B-mies. En hypännyt koska sain silmävamman, teelusikka jäi pentele kuppiin edellisiltana kun hörppäsin kossulla korostattua teetäni (josta tee puuttui) ja vesikin muuttui viiniksi

      t. Avaaja

    • Anonyymi

      t laskuvarjojääkärit nähdessäsi? Paskan tuoksusi eri yltänyt Länsimuurille asti. Koska koko muuri oli paskana ja paskapäitä sitä palvoi työaikana

      laskuvarjojääkärit panosti koko paskan ja nyt sen paikalla on supermarket.

    • Anonyymi

      Vanhan testamentin Jumala otti voiton uudistuneesta Koraanin Jumalasta, ehkä isä taisteli poikaansa vastaan?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe