Mihin on hävinnyt ilmoituksemme Ha Kotelin valtauksesta?

27

450

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meidän IDF yhdistää kaikki kansallisuudet, sukupuolet ja ihmiset. Esimiehenä voi olla nainen. Kaikilla on yksi päämäärä, Toivo, Hatikva, Kirkas Israelin tulevaisuus.

https://www.youtube.com/watch?v=GQCu9kl68Tg

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🔞 ­­­N­­­y­m­­f­­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17671975Q

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Haluamme toivottaa rauhaa koko maailmalle, Shalom Allecheim. Jesajan kirjassa ennustettiin viisaasti sitä kuinka globalisaation myötä koko ihmiskunta olisi yhtenäinen ja rauhassa.

https://www.youtube.com/watch?v=mZ_nbinWkvE

• Anonyymi

Slalom sullekin ja sukset jalkaan. Jee sukset!!!!

• Anonyymi

Ketä kiinostaa 1967 tapahtumat Kamelipaimenten ja koukkunenien rähinästä?
      No joo jos itte kuulluu niihin.Mut ei Suomessa Suomalaisille noi teidän juttunne

• No, Pyhää kaupinkia yritettiin vallata useammilla ristiretkillä viimeisen 2000 vuoden aikana. Prikaatimme otti sen lopulta haltuun 1967. Keskity sinä tissiposki rapamaha runkkaamaan näyttöpäätteesi ääressä äläkä vahingossakaan tee mitään yhteisösi eteen 😂😂😂

• Itse olin tuohon aikaan vielä etulinjassa ns. kädet rasvassa (veressä) hyökkäyksessä Ammuskukkulan taistelussa. Käyttelin Uzi -konepistoolia, joka oli todella hyvä ahtaissa linnoitetuissa jordanialaisissa juoksuhaudoissa ja bunkkereissa.

• Anonyymi

...jotain tolkkua sentään .. aivan väärä maa , aivan väärä kieli... olkoonkin että syynä on alaikärajan puuttuminen ..

• Anonyymi

Miriam synnytti äpärä lapsen, ei ole vapahtajamme.

• Anonyymi

Ja Maria kävi vaan kakalla. Väitti tulosta juutalaispojaksi. No 45-senttinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Maria kävi vaan kakalla. Väitti tulosta juutalaispojaksi. No 45-senttinen.

Maria on hellenisoitu nimi meidän Miriamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maria on hellenisoitu nimi meidän Miriamista.

Mariam pani viikinkejä lättyyn jo ennen helleenejä.

• Anonyymi

VT ei puhu mitään siitä, että Messiaan pitäisi olla avioliitossa syntynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VT ei puhu mitään siitä, että Messiaan pitäisi olla avioliitossa syntynyt.

Jeesuksen piti olla rujo!

• Anonyymi

6 miljoonaa savuna ilmaan ???

• Anonyymi

Uhrilahjasavu Jumalan sieraimiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhrilahjasavu Jumalan sieraimiin!

Palkintona hän perusti Israelin uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palkintona hän perusti Israelin uudelleen.

Jumala on perustanut vain helvetin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on perustanut vain helvetin.

No joo.
        Onhan se palestiinalaisille yhtä helvettiä ollut.

• Anonyymi

Israelin maa luvattiin tässä ajassa juutalaisille. Raamatun mukaan maa kuitenkin jaetaan lopun aiknana, vastoin Jumalan tahtoa.

Rauhan ajassa siitä kuitenkin tulee hengellinen Israel, jossa asustavat vain Messias Jeesukseen uskovat uudestisyntyneet, uuden liiton jäsenet, eli messiaaniset juutalaiset ja pakanakansojen kristityt.

• Anonyymi

Juutalaisten kuningas omaisuuskansansa kanssa hallitsee koko maakiekkoa.

• Anonyymi

Aliyah_Bet

5. Laskuvarjoprikaatimme valtasi Itäjerusalemin 1967.
      Odottivat hyppykäskyä Komantalta ja kun hyppäsivät koneenstansa
      odottivat laskuvarjon avauskäskyä Jumalalta

Sinä sitten paikalliset siivoojat meni lakkoon kun kadulle liiskaantuneet hihuraadot olisi pitäny raapia kasaan. Se oli taivaaseenpääsyn hetki meille 55. prikaatin laskuvarjojääkäreille. Minä avaaja sensijaan olin B-mies. En hypännyt koska sain silmävamman, teelusikka jäi pentele kuppiin edellisiltana kun hörppäsin kossulla korostattua teetäni (josta tee puuttui) ja vesikin muuttui viiniksi

t. Avaaja

• Anonyymi

t laskuvarjojääkärit nähdessäsi? Paskan tuoksusi eri yltänyt Länsimuurille asti. Koska koko muuri oli paskana ja paskapäitä sitä palvoi työaikana

laskuvarjojääkärit panosti koko paskan ja nyt sen paikalla on supermarket.

• Anonyymi

Vanhan testamentin Jumala otti voiton uudistuneesta Koraanin Jumalasta, ehkä isä taisteli poikaansa vastaan?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      146
      1425
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      99
      1154
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      255
      1023
    4. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      827
    5. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      39
      819
    6. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      784
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      66
      707
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      47
      685
    9. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      661
    10. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      164
      640
    11. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      35
      638
    12. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      199
      618
    13. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      597
    14. Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?

Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus
      Sinkut
      104
      555
    15. Mihin hävisi Sofia?

Palasiko mies ex-vaimon luo takaisin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      544
    16. Jasmin Vähäkangas

Jasminin poika on tänään jo puolitoistavuotias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      508
    17. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      59
      506
    18. Ottaisit yhteyttä!

🙄
      Ikävä
      35
      501
    19. Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit

Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle
      Oulainen
      18
      492
    20. Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?

Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi
      Sinkut
      91
      468
    Aihe