Elikkäs käytin win 2000 näytön asetuksista hetkeksi näyttöä värein 256 ja resona oli 800 * 600. Tarttin nimittäin kun eräs ohjelma ei muuten toiminut... No anyway... Eipäs sitten enään palautunut työpöydän kuvakkeet normaaleiksi kun muutin uudestaan väreiksi tuon True Color (32 Bit). Missä siis vika? Eli työpöydän kuvakkeet on tosi ällöttävän näköisiä nyt ja samoiten ne kuvakkeet on kyllä myös kaikkialla muuallakin. Eli miten saan näyttöön takaisin oikean näköiset kuvakkeet... Auttakaa jos voitte!!!
auttakaa!!!
Resot takaisin
3
364
Vastaukset
- örkki
eli onko näytön asetukset > tehosteet kohdassa ruksi "näytä kuvakkeet käyttäen kaikkia mahdollisia värejä"?
- mam77
on. Eli mitäs sitten seuraavaksi vois ajatella?
- cache
mam77 kirjoitti:
on. Eli mitäs sitten seuraavaksi vois ajatella?
Voisi kokeilla etsiä windows-hakemistosta ShellIconCache-tiedoston (oletuksena piilotettu), poistaa sen ja käynnistää koneen uudelleen.
http://www.winguides.com/registry/display.php/1153/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006