Eikö teidän olisi parempi vaikka katsella jalkapalloa, kuin täällä riidellä?
Katselkaa jalkapalloa
15
190
Vastaukset
- Anonyymi
Arg-Fra 1-0
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17672899W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kirjan pelit ei paljoa kiinnosta 🤪
- Anonyymi
Huippu peli
- Anonyymi
Niin oli. Parhaat siellä pelasivat - ja hyvin.
- Anonyymi
Kuka s..tana nyt tosissaan potkupalloa katsoo, isot miehet juoksee pallon perässä ja heti kun saavat sen kiinni niin potkaisevat pois.
- Anonyymi
Vielä idiootimpaa on jääkiekko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä idiootimpaa on jääkiekko.
se onkin MIÄSTEN peli
- Anonyymi
Joittenkin pitää riidellä kun on niin kurjaksi laittanut elämänsä ,ihan itse.
- Anonyymi
Ostin jokin aika sitten uuden jalkapallon ja katselen sitä päivittäin. Se on piironkin päällä, enkä koske siihen likaisin käsin. Meille ei tule erimielisyyttä - luulisin.
- Anonyymi
Oon nyt monta päivää katsonut jalkapalloa!!! Joko voin lopettaa ja pistää sen pois pöydältä?
- Anonyymi
Tämä on hyvä terapiapaikka psyyke-ongelmsllisille
- Anonyymi
Menisit lääkäriin.
- Anonyymi
Jalkapallo on erittäin homo laji ja siksi ihmetyttääkin miksi Qatar muslimimaana järjesti jalkapallo turnauksen. Ehkä kyse on piilohomosta valtiosta🤔
- Anonyymi
Jos käyttäytyminen kentälläkin on sellaista minkälaista se on, niin joukkueiden pukukopeissa se voi olla suorastaan ratkiriemukkaan homoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm74748J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 43699
- 106652
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 46552
- 41498
- 18498