Naapurit palstalta poistettiin kun kirboitin että kerrostalosa ei ole melua
Omakotialueella hirvittäväkärsinys ulkoilusta, urheilusta kun jotkut sijoittaaomat jälkeläiaet löhemmäs naapurua kuin itseä, myös henkinenkärsimys valtava, melun aiheuttaman ahdustuksen lisäksi
https://www.justanswer.com/law/4ck9i-neighbor-backyard-hockey-rink-takes-entire.html
https://www.justanswer.com/law/4ck9i-neighbor-backyard-hockey-rink-takes-entire.html
https://metro.co.uk/2019/09/24/kids-football-banned-neighbours-moaned-noise-10801074/
Urheiluväkivalta
6
971
Vastaukset
- Anonyymi
Miten kukaan voi olla niin sadistinen että laittaa väkisin pelin.
En ole periaatteen puolesta vsstaan. Jos jossain kohtaa homma pysyy rajoissa tai kaikki joille melu kuuluu, osallistuvat, tai ovat joukkueurheilusta innostuneita, mikä siinä.
Mutta jos esim 100 metrin päässä kaikkia peli kiinnostaa ja miehiä osallistuu ja jätkiä (lapsi on mielestämi henkilö joka ei kiusaa ketään joukkueurheilulla, esim alle 5 v riittääleikkipuisto, hiekkalaatikko, tien reunaa rattaista pitäen kiinni perhekerhon reipas kävely tai päiväkoti allec10 km matkat, ei häiriköi kuin jengiläinen tiellä karjuen, ja isommat koulukaiset urheilee urheilupaikoilla) mutta silti ei laiteta kertaakaan sinne missä kaikki miehet, jengiläiset, kiinnostuneita, osallistuu, mutta laitetaan väkidin jonkun kohdalle, jolle asia että omien lasten urheilu tiellä olisi naspureiden kotirauhaa tärkeämpi, on täysin utopistinen asia. Lapsilla joilla on aikaa lojua pihalla on aikaa liikkua liikuntapaikoille alle 10 km matkat.
Ihan hirveäää kiusata viattomia ihmisiä - Anonyymi
Opettaa lapselle, että jos joku ei pysty puolustaa itseään, häntä saa hyväksikäyttää, julnuus sadismi ok.
Jos joku on taloudellisesti, sosiaalisesti heikoilla tai jotenkkn pystyt ryöstää, viedä ihmisarvon, se on ok, jos olet valta-asemassa, kuten jätkölauma, joille 1 aikuinen/ihminen ei voi mitään ja poliisiton tyytyväisiä kunhan oman kodin ympärisyö rauhallineb.
En arvosta kiusaajia. - Anonyymi
Että oma taloudellinen ym etu on tärkeintä, muut ihniset on sinua varten heillä tai heidän terveydellä kodilla yn ei mitöän arvoa. Paitsi jos jotenkin voi hyväksiköyttää myydä jne ihmisen, ihmiselle.
- Anonyymi
Ja kyseiset sosiopaattisten narsistien kasvattajat nauttivat jälkeläistensä seurasta aikuisena ihan täysillä.
Se on mielenkiintoista.
Kaksinkertainen rikos uhria kohtaan tulee siinö, että terrorin aiheuttajat väittåvöt jälkeläistensö olevan heikompi isapuoli kuin uhri, vaikka alainöisten höirintä on löhestulkooon ainoa väkibalta, johon kukaan ulnopuolinen ei yskalla ottaa kantaa, pelosta, että jötkälauma on kohta tuhoamasa oman elämän - Anonyymi
KatuJätkä=ihminen joka huutaa ja mesoaa lauman kansda ajoradalla tarkoituksena tuhota jonkun kotirauha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612