Urheiluväkivalta

Anonyymi-ap

Naapurit palstalta poistettiin kun kirboitin että kerrostalosa ei ole melua

Omakotialueella hirvittäväkärsinys ulkoilusta, urheilusta kun jotkut sijoittaaomat jälkeläiaet löhemmäs naapurua kuin itseä, myös henkinenkärsimys valtava, melun aiheuttaman ahdustuksen lisäksi

https://www.justanswer.com/law/4ck9i-neighbor-backyard-hockey-rink-takes-entire.html

https://www.justanswer.com/law/4ck9i-neighbor-backyard-hockey-rink-takes-entire.html

https://metro.co.uk/2019/09/24/kids-football-banned-neighbours-moaned-noise-10801074/

6

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten kukaan voi olla niin sadistinen että laittaa väkisin pelin.

      En ole periaatteen puolesta vsstaan. Jos jossain kohtaa homma pysyy rajoissa tai kaikki joille melu kuuluu, osallistuvat, tai ovat joukkueurheilusta innostuneita, mikä siinä.

      Mutta jos esim 100 metrin päässä kaikkia peli kiinnostaa ja miehiä osallistuu ja jätkiä (lapsi on mielestämi henkilö joka ei kiusaa ketään joukkueurheilulla, esim alle 5 v riittääleikkipuisto, hiekkalaatikko, tien reunaa rattaista pitäen kiinni perhekerhon reipas kävely tai päiväkoti allec10 km matkat, ei häiriköi kuin jengiläinen tiellä karjuen, ja isommat koulukaiset urheilee urheilupaikoilla) mutta silti ei laiteta kertaakaan sinne missä kaikki miehet, jengiläiset, kiinnostuneita, osallistuu, mutta laitetaan väkidin jonkun kohdalle, jolle asia että omien lasten urheilu tiellä olisi naspureiden kotirauhaa tärkeämpi, on täysin utopistinen asia. Lapsilla joilla on aikaa lojua pihalla on aikaa liikkua liikuntapaikoille alle 10 km matkat.

      Ihan hirveäää kiusata viattomia ihmisiä

    • Anonyymi

      Opettaa lapselle, että jos joku ei pysty puolustaa itseään, häntä saa hyväksikäyttää, julnuus sadismi ok.

      Jos joku on taloudellisesti, sosiaalisesti heikoilla tai jotenkkn pystyt ryöstää, viedä ihmisarvon, se on ok, jos olet valta-asemassa, kuten jätkölauma, joille 1 aikuinen/ihminen ei voi mitään ja poliisiton tyytyväisiä kunhan oman kodin ympärisyö rauhallineb.
      En arvosta kiusaajia.

    • Anonyymi

      Että oma taloudellinen ym etu on tärkeintä, muut ihniset on sinua varten heillä tai heidän terveydellä kodilla yn ei mitöän arvoa. Paitsi jos jotenkin voi hyväksiköyttää myydä jne ihmisen, ihmiselle.

    • Anonyymi

      Ja kyseiset sosiopaattisten narsistien kasvattajat nauttivat jälkeläistensä seurasta aikuisena ihan täysillä.

      Se on mielenkiintoista.

      Kaksinkertainen rikos uhria kohtaan tulee siinö, että terrorin aiheuttajat väittåvöt jälkeläistensö olevan heikompi isapuoli kuin uhri, vaikka alainöisten höirintä on löhestulkooon ainoa väkibalta, johon kukaan ulnopuolinen ei yskalla ottaa kantaa, pelosta, että jötkälauma on kohta tuhoamasa oman elämän

    • Anonyymi

      KatuJätkä=ihminen joka huutaa ja mesoaa lauman kansda ajoradalla tarkoituksena tuhota jonkun kotirauha

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe